fruitvliegjes ellende
maandag 12 augustus 2013 om 15:17
Hoi ik heb via google en het forum al wat tips gevonden en geprobeerd. Maar de fruitvliegjes blijven maar in de keuken zitten ( bij de senseo en prullenbak ). Ik maak alles netjes elke dag schoon en leeg elke dag de prullenbak . Gooi de etensresten buiten in de container...maar nog zijn er heel veel van die vieze fruitvliegjes. Dus mijn vraag wie heeft de tip?
maandag 12 augustus 2013 om 16:59
hihi succes.... let op die sufferds gaan altijd bij elkaar zitten, dus je vangt er eerst een paar en dan vliegen er wat weg, en even later zitten ze weer in een groepje... Gloep! en dan weer even tot 10 tellen en weer richten, nog een keertje of drie herhalen.... tenzij je er inderdaad achteraan wil rennen met de stofzuiger wat inderdaad ook wel een sport is
Lorem Ipsum
maandag 12 augustus 2013 om 17:32
- Rode wijnazijn met wat dreft (is al genoemd), werkt hetzelfde als zo'n val van de Etos a 7,50.
- Fruitvliegjes opzuigen
- Alle fruit in de koelkast (ja, ik heb van ellende mijn bananen ook in de koelkast liggen nu)
Van een complete zwerm, zijn het er nu nog maar een paar elke keer. Moet wel bovenstaande elke keer opvolgen anders is het na 1 a 2 dagen alweer mis....
- Fruitvliegjes opzuigen
- Alle fruit in de koelkast (ja, ik heb van ellende mijn bananen ook in de koelkast liggen nu)
Van een complete zwerm, zijn het er nu nog maar een paar elke keer. Moet wel bovenstaande elke keer opvolgen anders is het na 1 a 2 dagen alweer mis....
maandag 12 augustus 2013 om 20:52
Wat een ellende hè.
Ik woon nu 9 hoog en heb er gelukkig geen last van! Wel het fruit bij de AH laten liggen toen ik daar een tros bananen wilde pakken, vlogen de fruitvliegjes om mijn oren en zag ik dat dat bij al het fruit was.
Een paar weken terug heb ik op vakantie, die fruitvliegvrij was. Een schaal direct gevuld met fruit. Oeps, ik was even het bestaan van fruitvliegjes vergeten.
2 glaasjes met azijn en dreft in een hoekje, en na 3 dagen was de bodem bedekt met fruitvliegjes. Helaas waren ze niet allemaal weg.
Ik woon nu 9 hoog en heb er gelukkig geen last van! Wel het fruit bij de AH laten liggen toen ik daar een tros bananen wilde pakken, vlogen de fruitvliegjes om mijn oren en zag ik dat dat bij al het fruit was.
Een paar weken terug heb ik op vakantie, die fruitvliegvrij was. Een schaal direct gevuld met fruit. Oeps, ik was even het bestaan van fruitvliegjes vergeten.
2 glaasjes met azijn en dreft in een hoekje, en na 3 dagen was de bodem bedekt met fruitvliegjes. Helaas waren ze niet allemaal weg.
woensdag 14 augustus 2013 om 11:18
Wow ik dacht kijk even of er al tips zijn...genoeg haha maar bakje met afwasmiddel en azijn werkt helaas niet, goed schrobben ook de kit randen doe ik al.Heb van de week klein beetje terpentine in de vuilnisbak gedaan ze waren zo weg (A). Ik zag bij de etos een speciaal ding voor die fruitvliegjes hangen die ga ik van het weekend maar kopen...vind ze echt smerig