Garen doneren

21-03-2020 13:40 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook maar ook aan het opruimen gegaan . Ik heb een tijdje fanatiek gehaakt en heb toen veel garen gekocht voor projecten waar ik uiteindelijk niet aan begonnen ben. Nu heb ik dus nog paar dozen vol garen, voor namelijk Stylcraft acryl, maar ook andere soorten. Dit ligt nu dus alleen maar ruimte in te nemen.
Heeft iemand een idee waar ik dit bijvoorveeld zou kunnen doneren zodat er toch nog iets mee gebeurt?
kringloopwinkel
bejaardenhuis
buurthuis
In het verpleeghuis, voor activiteiten.
(niet nu natuurlijk)
Misschien kan de Facebook groep de anonieme sjaal er iets mee? Is een heel leuk initiatief.
Oh die ga ik even op zoeken!
Als iemand nog een concreet deel heeft, hoor ik het graag. Locatie maakt niet zo veel uit , kan het altijd opsturen j dien nodig
Verpleeghuis/bejaardentehuis
Goed doel, bijvoorbeeld het troostdekentje
Kringloopwinkel
Hakende/breiende kennis
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
Op Facebook is ook een groep die fighting cancer heet. Zij haken mutsen voor kanker patiënten. Zij zouden dit ook goed kunnen gebruiken.
Of doneren aan de De Goedgemutste Breicampagne van Innocent drinks.
https://www.degoedgemutstebreicampagne.nl/

Zij haken of breien van die kleine mutsjes voor het goede doel.
Misschien heb je ze in de schappen zien staan.

Afbeelding

Afbeelding
Op sommige scholen is het ook welkom. Mij zou je er bijvoorbeeld heel blij mee maken.
Andersom schreef:
21-03-2020 15:38
Op sommige scholen is het ook welkom. Mij zou je er bijvoorbeeld heel blij mee maken.
Wil je me een PB sturen? Ik had al een berichtje voor iemand breit voor een goed doel. Maar ik heb ook nog wel best veel bollen waar maar een klein beetje van gebruikt is en ik dus geen label meer om zit. Maar dat is voor jou misschien niet erg als het voor knutselen in de klas is?
Als je wil doneren... Mijn schoonmoeder haakt knuffels e.d. die verkocht worden op braderien. Het geld dat het oplevert wordt aan kika (geloof ik) gedoneerd. Sowieso voor kanker. Ze zijn afhankelijk van gedoneerd garen (en vulling/oogjes e.d.).
flip-flop op z'n kop.
op en top, wat 'n flop!
Sorry flip-flop, zag jouw berichtje te laat. Net 2 pakketjes verstuurd naar forummers en een doos ingepakt voor een vriendin die in een verpleeghuis werkt, die mee naar haar werk neemt.
Lumineon schreef:
21-03-2020 19:42
Sorry flip-flop, zag jouw berichtje te laat. Net 2 pakketjes verstuurd naar forummers en een doos ingepakt voor een vriendin die in een verpleeghuis werkt, die mee naar haar werk neemt.
Geen probleem, als het maar goed terecht komt toch!
flip-flop op z'n kop.
op en top, wat 'n flop!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven