gebruik wasmachine bij het pompstation
maandag 6 november 2017 om 10:55
Ik twijfel heel erg. Onze topperhoes moet gewassen worden, maar hij past niet in de wasmachine. Normaal gebruikte ik het bad, maar dat kan nu helaas niet omdat we geen bad meer hebben. De wasstraat is dus ideaal alleen ik twijfel. Heb namelijk gelezen dat deze voornamelijk wordt gebruikt voor wassen die je thuis niet wil draaien en daarom twijfel ik.
Misschien heeft iemand een andere oplossing/idee om mijn topper te wassen.
Misschien heeft iemand een andere oplossing/idee om mijn topper te wassen.
maandag 6 november 2017 om 10:58
Ik zou het gewoon proberen, even kijken hoe de machine eruit ziet. Maar deze wordt ook vaak gebruikt om alle tenues van het sportteam te wassen, of grote dekens.
Anders een naar een wasserette gaan, of bij een stomerij hebben ze vaak ook grote machines.
Anders een naar een wasserette gaan, of bij een stomerij hebben ze vaak ook grote machines.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
explore, dream & discover

maandag 6 november 2017 om 11:04
BahcoBarbie schreef: ↑06-11-2017 10:59Ik zou eerder een wasserette in een woonwijk zoeken.. die bij het tankstation worden in mijn beleving voornamelijk gebruikt door paardrijmeisjes die goedkoop hun paardendekens willen wassen
Eh.. wat denk je dat ze in de wasserij wassen? Daar komen voornamelijk bedrijven. Ik heb jarenlang in een slagerij gewerkt en die was werd ook weggebracht. Ik kan je verzekeren dat dat heel wat smeriger was is dan een paardendeken.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
maandag 6 november 2017 om 11:08
Daarom twijfel ik dus. Dit heb ik namelijk ook gelezen.BahcoBarbie schreef: ↑06-11-2017 10:59Ik zou eerder een wasserette in een woonwijk zoeken.. die bij het tankstation worden in mijn beleving voornamelijk gebruikt door paardrijmeisjes die goedkoop hun paardendekens willen wassen

maandag 6 november 2017 om 11:13
Dit en ik heb blijkbaar ook hele andere ideeën over een wasstraat bij een tankstation.

maandag 6 november 2017 om 11:15
Ah thanks

maandag 6 november 2017 om 11:15
Ik heb ooit eens zo’n wasmachine gebruikt bij het pompstation toen mijn wasmachine kapot was. NOOIT MEER. Die dingen centrifugeren niet en de droger die erbij stond, werkte maar per 10 minuten en kostte steeds een euro. Mijn was droogde totaal niet en heb Ik toen zeiknat in huis moeten ophangen, was een drama.
Ik zou het gewoon naar een fatsoenlijk wasserette brengen.
Ik zou het gewoon naar een fatsoenlijk wasserette brengen.

maandag 6 november 2017 om 11:17
Is denk ik iets voor buitengebieden. Tankstations krijgen steeds meer een regiofunctie. Ik ken er eentje met zonnebanken, wasmachines en verse bakker.
Edit: ze staan tegenwoordig door het hele land.
anoniem_350958 wijzigde dit bericht op 06-11-2017 11:52
9.66% gewijzigd
maandag 6 november 2017 om 11:18

maandag 6 november 2017 om 11:19
BahcoBarbie schreef: ↑06-11-2017 11:17Is denk ik iets voor buitengebieden. Tankstations krijgen steeds meer een regiofunctie. Ik ken er eentje met zonnebanken, wasmachines en verse bakker.
Ik woon midden in een grote stad en ze hebben ze hier ook.
maandag 6 november 2017 om 11:25
Valt wel mee hoor. Meestal zijn dat toch witte katoenen of polyester jassen en sloven die op 80-90 graden gewassen worden (donker trouwens ook).
Dekens kunnen niet zo heet en als de paardenharen in de machine blijven hangen gaat dat enorm meuren.
tickel wijzigde dit bericht op 06-11-2017 12:02
0.18% gewijzigd
"De cursus rietdekken is afgelast".
"Riet is ziek"
"Riet is ziek"
maandag 6 november 2017 om 11:33
OkéBahcoBarbie schreef: ↑06-11-2017 11:17Is denk ik iets voor buitengebieden. Tankstations krijgen steeds meer een regiofunctie. Ik ken er eentje met zonnebanken, wasmachines en verse bakker.

Heb er nog nooit van gehoord en het ook nooit gezien.
maandag 6 november 2017 om 11:47
Ik woon in de randstad, en hier heb je bijna bij elk pompstation een wasmachine staan.BahcoBarbie schreef: ↑06-11-2017 11:17Is denk ik iets voor buitengebieden. Tankstations krijgen steeds meer een regiofunctie. Ik ken er eentje met zonnebanken, wasmachines en verse bakker.

maandag 6 november 2017 om 11:51
Spawater82 schreef: ↑06-11-2017 11:47Ik woon in de randstad, en hier heb je bijna bij elk pompstation een wasmachine staan.
Oh echt

maandag 6 november 2017 om 11:56
Spawater82 schreef: ↑06-11-2017 11:47Ik woon in de randstad, en hier heb je bijna bij elk pompstation een wasmachine staan.
Ik woon ook in de randstad en ik heb het nog nooit gezien.
maandag 6 november 2017 om 12:04
maandag 6 november 2017 om 12:12
maandag 6 november 2017 om 13:07
Hier staat er eentje naast de supermarkt. Heel fijn!
Mijn dekbed gooi ik er wel eens in. Dekbed in de wasmachine, wekker van mijn telefoon instellen op iets voor de eindtijd van de wasmachine (meestal iets van 30 minuten), boodschappen doen, dekbed uit de wasmachine en in de droger (10 minuten), boodschappen in de auto zetten, winkelwagentje terugbrengen. Dekbed schoon en droog. Wasmachine’s daar zien er altijd hartstikke netjes en schoon uit, dus over vieze paardendekens etc. maak ik mij niet druk.
Mijn dekbed gooi ik er wel eens in. Dekbed in de wasmachine, wekker van mijn telefoon instellen op iets voor de eindtijd van de wasmachine (meestal iets van 30 minuten), boodschappen doen, dekbed uit de wasmachine en in de droger (10 minuten), boodschappen in de auto zetten, winkelwagentje terugbrengen. Dekbed schoon en droog. Wasmachine’s daar zien er altijd hartstikke netjes en schoon uit, dus over vieze paardendekens etc. maak ik mij niet druk.

maandag 6 november 2017 om 13:19