gebruikte keuken kopen?
zondag 9 november 2014 om 20:16
Ruim binnen budget en nog een vaatwasser ook: http://www.kitchenettesdi ... elkast-en-vaatwasser.html
zondag 9 november 2014 om 21:38
quote:wokkels7 schreef op 09 november 2014 @ 19:54:
[...]
Het gaat er mij dat we een deftige binnen budget keuken hebben en niet om de spelfouten.
Als er iets zinnigs te melden valt dan lezen we dit graag.
Dan snap je mijn punt niet denk ik.
Er wordt garantie beloofd, wat bij mij de indruk van een solide bedrijf wekt. Het uiterlijk van de website spreekt dit tegen. Dus hoe betrouwbaar is dit bedrijf?
Maw: koop je geen kat in de zak?
[...]
Het gaat er mij dat we een deftige binnen budget keuken hebben en niet om de spelfouten.
Als er iets zinnigs te melden valt dan lezen we dit graag.
Dan snap je mijn punt niet denk ik.
Er wordt garantie beloofd, wat bij mij de indruk van een solide bedrijf wekt. Het uiterlijk van de website spreekt dit tegen. Dus hoe betrouwbaar is dit bedrijf?
Maw: koop je geen kat in de zak?
zondag 9 november 2014 om 22:13
Je kan het topic niet verwijderen.
En dat jij niet op een spelfout meer of minder kijkt, prima. Maar ook ik ben van mening dat een website met spelfouten niet betrouwbaar overkomt. Als ze daar al zo slordig mee om gaan, wil ik niet weten hoe dat met de rest is. Je website is je visitekaartje en zelfs dat is teveel moeite.
En dat jij niet op een spelfout meer of minder kijkt, prima. Maar ook ik ben van mening dat een website met spelfouten niet betrouwbaar overkomt. Als ze daar al zo slordig mee om gaan, wil ik niet weten hoe dat met de rest is. Je website is je visitekaartje en zelfs dat is teveel moeite.
zondag 9 november 2014 om 22:26
Ik heb de OP niet meer gezien, maar ik heb wel eens een keuken via Marktplaats verkocht. Die was 2 jaar oud en van een goed merk (Siematic) maar knalgeel, dus daar konden we echt niet aan wennen. Ik weet niet meer hoeveel we ervoor gekregen hebben, maar de koper is hem zelf komen demonteren en weg halen dus dat was sowieso al fijn. Later zijn we nog uitgenodigd om te kijken hoe de keuken stond in zijn huis. Hij blij, wij blij
maandag 10 november 2014 om 21:30
Ik heb in ons oude huurhuis een tweede hands keuken geplaatst. Mijn broer haalde de keuken uit zijn nieuwe koopwoning en dat was een recht stuk. Dat stuk paste precies bij ons. Beter dan de woningbouwkeuken die er al stond. Plakrandje tegen het aanrechtblad op de niet afgewerkte rand en er stond een prima keuken in, wat echt een verbetering was op de vorige keuken.