geen drop in huis

12-01-2012 22:12 76 berichten
Alle reacties Link kopieren
wie wil er drop gaan halen voor mij? iemand?
Tikkels rood bestaan enkel nog
quote:enter schreef op 12 januari 2012 @ 22:21:

[...]

och arme waar woon je dan?In de USA. En ik mis eigenlijk niet zoveel, behalve mn vrienden, drop en kroketten en frikandellen speciaal dus! En familie was zo lief om drop mee te nemen en dat was dan die honingdrop en dat lust ik dan weer niet
quote:Ska schreef op 12 januari 2012 @ 22:22:

[...]

Nog 8 maanden volhouden hier dan ga ik me daarna tegoed doen aan drop, kroketten en frikandellen speciaal.

Ik leef met je mee...

Ooh een kroket... Lekker... Pletten op vers witbrood en dan n klodder mayo of frietsaus....

JIJ MAAKT ME OOK GEK!
.
Ohhh, en nu moet ik ook opeens denken aan die zwart/witjes, of wit/roodjes of hoe heten die dingen!
http://www.hetzoethoudertje.nl voor ska!
Maar ska, dan heb jij onbeperkte toegang tot m&m peanutbutter en pretzel?

Nu ben ik wel jaloers...
quote:Ska schreef op 12 januari 2012 @ 22:24:

[...]

In de USA. En ik mis eigenlijk niet zoveel, behalve mn vrienden, drop en kroketten en frikandellen speciaal dus! En familie was zo lief om drop mee te nemen en dat was dan die honingdrop en dat lust ik dan weer niet opsturen kan toch ook ? drop dan he?
Weet je wel dat het water me nu helemaal in de mond loopt???

Ze hebben hier trouwens wel een Dutchstore maar daar kost een minizakje drop minstens 7 dollar.
quote:secondhandsuus schreef op 12 januari 2012 @ 22:29:

Maar ska, dan heb jij onbeperkte toegang tot m&m peanutbutter en pretzel?

Nu ben ik wel jaloers...Oja, daar heb ik me laatst maar eens misselijk aan gegeten
Secondhandsuus woon jij ook in het buitenland?
quote:enter schreef op 12 januari 2012 @ 22:29:

[...]

opsturen kan toch ook ? drop dan he?

Ja, eigenlijk wel, maar dat durf ik dan weer niet te vragen, moeten ze weer extra moeite doen enzo.

Ik klik nooit meer op topics met het woord drop, denk ik.
Ska,www.heimweewinkel.nl
quote:Ska schreef op 12 januari 2012 @ 22:32:

[...]

Ja, eigenlijk wel, maar dat durf ik dan weer niet te vragen, moeten ze weer extra moeite doen enzo.

Ik klik nooit meer op topics met het woord drop, denk ik.nou een zakje drop is toch zo opgestuurd? heb je de link gezien met al dat lekkers?
quote:smukje schreef op 12 januari 2012 @ 22:24:

Zelf maken dan!

http://www.kokswereld.nl/ ... n/15_zelf_drop_maken.htmlGrappig! Ik ben wel zo'n type die het aan laat branden, vrees ik.
Nou, hou eens op over broodjes kroket zeg!

Kan ik hier ook niet krijgen, heb er al in tijden niet aan gedacht, en nu heb ik ineens ontzettende trek.

Bedankt!
quote:smukje schreef op 12 januari 2012 @ 22:24:

Zelf maken dan!

http://www.kokswereld.nl/ ... n/15_zelf_drop_maken.htmlheb er eens aan zitten denken het lijkt best eenvoudig om het zelf te maken, toch eens proberen...
quote:enter schreef op 12 januari 2012 @ 22:30:

Secondhandsuus woon jij ook in het buitenland?

Nee... Maar een vriendin van me heeft connecties die op de amerikaanse legerbasis in de winkel kunnen. En dus heeft die vriendin af en toe speciale m&m's...die ik dan kan proeven...

Mjam mjam!
iemand dan maar een bitterbal? bij gebrek aan drop?
quote:enter schreef op 12 januari 2012 @ 22:33:

[...]

nou een zakje drop is toch zo opgestuurd? heb je de link gezien met al dat lekkers?Ja, heel erg bedankt voor de link! Ik ben in mijn hoofd al aan het shoppen! Gewoon zo'n pakket van 20 kg
quote:enter schreef op 12 januari 2012 @ 22:36:

iemand dan maar een bitterbal? bij gebrek aan drop?Ja die heb ik, bitterbal in de vriezer en heb ook een friteuse
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:secondhandsuus schreef op 12 januari 2012 @ 22:36:

[...]

Nee... Maar een vriendin van me heeft connecties die op de amerikaanse legerbasis in de winkel kunnen. En dus heeft die vriendin af en toe speciale m&m's...die ik dan kan proeven...

Mjam mjam!nou ben ik weer jaloers
Heimweewinkel? Nu zie ik weer de Efteling, krijg ik daar weer zin in.
quote:Ska schreef op 12 januari 2012 @ 22:36:

[...]

Ja, heel erg bedankt voor de link! Ik ben in mijn hoofd al aan het shoppen! Gewoon zo'n pakket van 20 kg 20 kg? hahahaa
Ik heb drop en een reep cote d'or chocolade in huis! Wat ben ik een gelukkig mens

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven