Geld gewonnen Postcodeloterij,hoor niets..

09-05-2011 12:46 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb samen met mijn buurt een prijs gewonnen.

Niet zo heel veel,ruim 400 euro schijnt.

Maar ik ben er erg blij mee...heb dure maand gehad..zieke cavia...fiets zoon aan puin getrapt...

Het is nu 4 weken geleden dat het bekend werd.

Tegen de ene buur hadden ze gezegd,2 weken,tegen andere 4..en toen ik vorige week belde,zeiden ze dat het nog wel een maand kon duren.Maar deze juf beweerde eerst ook dat we niets gewonnen hadden omdat we niet in de studio waren. Na navraag bij collega's bleek dit natuurlijk wel zo te zijn. In reglement staat 2weken,maar uiterlijk 3e vrijdag na bekendmaking.Maar verder staat weer dat het ook uiterlijk 4e vrijdag kan zijn.

En bij veel gestelde vragen,maximaal 6 weken.

De 1 zegt dat je bericht krijgt,de ander dat het gewoon gestort word.(van PCL)

Jaja,ik weet het..ik ben ongeduldig..

Wie heeft ervaring met uitbetaling Postcodeloterij??
Geen ervaring mee. Weet wel dat ze heel happig zijn op geld innen. Zelfs als je hebt opgezegd - dan nog hebben ze er moeite mee om niet meer van je te innen.

Bij de bank zeiden ze dat ze erom bekend staan.... Fijn.

Succes en gefeliciteerd trouwens Al is het geen hoog bedrag - het is wel ¤400 en dat is altijd leuk.
Uiterlijk 6 weken na bekendmaking gefeliciteerd!!
Oh ik heb er gewerkt, het is meestal echt 6 weken . Even ter verduidelijking.
quote:_yellowlove_ schreef op 09 mei 2011 @ 12:50:

Oh ik heb er gewerkt, het is meestal echt 6 weken . Even ter verduidelijking.

En krijg ik dan nog een brief iod?

Het vreemde was ook,dat de dag nadat finalist prijs gewoonen had,het in de krant stond wat wij als buren hadden gewonnen. Met hoeveel loten er meegespeeld werd in onze buurt.

Toen ik deze mevrouw aan de lijn had,kon ze nog niet vertellen wat we gewonnen hadden(3 weken later dan krantberichtje)

En bedankt voor felicitaties! Ik ben er ook blij mee hoor
quote:Lizzl schreef op 09 mei 2011 @ 12:49:

Geen ervaring mee. Weet wel dat ze heel happig zijn op geld innen. Zelfs als je hebt opgezegd - dan nog hebben ze er moeite mee om niet meer van je te innen.

Bij de bank zeiden ze dat ze erom bekend staan.... Fijn.

Succes en gefeliciteerd trouwens Al is het geen hoog bedrag - het is wel ¤400 en dat is altijd leuk.Ja,haha! Toen ik belde probeerde ze me ook nog een lot aan te smeren,nadat ze blunder had gemaakt door "zeker te weten,dat wij als wijk niets gewonnen hadden"
Het komt sowieso vanzelf op je rekening. Gaston komt echt niet aan de deur met zo'n neppe cheque.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ze kunnen je nog niet vertellen wat je gewonnen hebt omdat het zeg maar een bedrag is (ik roep 1000 euro) dat over de hele buurt wordt verdeeld. Dat staat vast. Maar sommige mensen hebben wellicht niet betaald deze maand (bv saldotekort) dan krijgt iedereen die wel betaald heeft net iets meer. Daarom zeggen ze er niets over, want het moet altijd weer berekend worden (en soms is van de laatste incasso nog niet duidelijk of die wel of neit gelukt is op het moment dat de trekking wel al is geweest. ) Dat soort dingen gaan niet geheel automatisch, vandaar.

je krijgt sowieso een brief thuis waarin staat hoeveel je precies krijgt!
Dank je
Dank je

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven