Geluid Tesla tijdens laden?

28-05-2026 18:56 28 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Mijn achterbuurman heeft sinds een paar weken een Tesla. Nu maakt dat ding tijdens het laden echt een bak geluid. Als ik de achterdeur open heb staan lijkt het net of er iemand buiten een wasdroger aan heeft staan. Soort zwaar gezoem. Is dat normaal? En maakt hij dat geluid altijd of nu alleen omdat het heel erg warm is? Het komt echt vanuit de auto. Niet van dat laad ding.

En hoevaak laad je zo’n auto op en duurt zoiets lang tot het vol is? Maandag heeft dat ding echt 6 uur lang staan te brommen en nu staat ie alweer 2 uur aan. Best wel irritant kan ik je zeggen voor iemand die een heel goed gehoor heeft. @(
Sirena schreef:
29-05-2026 11:48
Dat weet ik. Maar dat hoeft niet zo'n irritante zoem te zijn. Kon ook een ander geluid zijn.
zoals wat? Het is bedoeld om te waarschuwen dus moet het wel iets zijn wat aandacht oproept.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
rosanna08 schreef:
30-05-2026 11:35
zoals wat? Het is bedoeld om te waarschuwen dus moet het wel iets zijn wat aandacht oproept.
Er zijn zoveel zoemen die hetzelfde doel kunnen hebben. Ik vind deze zoem gewoon irritant. Niets meer, niets minder :)
The ocean healed my soul
Nu het niet meer zo heet is heb ik het niet meer gehoord. Ik denk toch een soort ventilatie om de auto tijdens het laden niet te overhit te laten raken ofzo?

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven