glas van kookplaat
zondag 14 juli 2013 om 20:36
Ik heb een vraagje ,ik heb zo'n gasfornuis met glasplaat, niet die klep maar onder me pitten! Prachtig mooi maar zwart en dus glanzend!
Hoe krijg ik dat nou mooi streep loos schoon!
Schoon wordt het wel, maar ziet er niet uit !
Echt een doodzonde in mijn mooie keukentje !
Met alleen water en een microvezel doekje gedaan , geen succes ,glassex ook geen succes , allerlei Andere goedjes uit de super ook waardeloos! Iemand DE tip voor mij
Hoe krijg ik dat nou mooi streep loos schoon!
Schoon wordt het wel, maar ziet er niet uit !
Echt een doodzonde in mijn mooie keukentje !
Met alleen water en een microvezel doekje gedaan , geen succes ,glassex ook geen succes , allerlei Andere goedjes uit de super ook waardeloos! Iemand DE tip voor mij
zondag 14 juli 2013 om 20:45
quote:jusa schreef op zondag 14 juli 2013 20:41 Ben even naar de voorraadkast gelopen:
Atag shine reinigingscreme voor glaskeramische oppervlakken.
Maar 4 druppels (echt niet meer) en dan schoonwrijven met een droge microvezeldoek. Met een flesje doe ik wel een jaar en hij wordt zeker wekelijks weer opgepoetst. Waar koop ik dat? Als ik vragen mag
Maar 4 druppels (echt niet meer) en dan schoonwrijven met een droge microvezeldoek. Met een flesje doe ik wel een jaar en hij wordt zeker wekelijks weer opgepoetst. Waar koop ik dat? Als ik vragen mag
zondag 14 juli 2013 om 20:52
Met Dasty wordt het schoon, maar echt niet mooi glanzend. Eerder dof. Ik poets het na het reinigen op met een droge microvezeldoek, of met een glasreiniger van Action (extra sterk).
Ik vind het zelf lastig om mooi schoon te krijgen, omdat er altijd wel een restje vettigheid om de knoppen en pitten blijft zitten
Ik ben ook benieuwd naar die Atag!
Ik vind het zelf lastig om mooi schoon te krijgen, omdat er altijd wel een restje vettigheid om de knoppen en pitten blijft zitten
Ik ben ook benieuwd naar die Atag!
If Yoshi manages to find Yoshi's Wings, it will turn into a Blue Yoshi and fly up to a bonus stage.
zondag 14 juli 2013 om 21:33
quote:jusa schreef op 14 juli 2013 @ 20:41:
Ben even naar de voorraadkast gelopen:
Maar 4 druppels (echt niet meer) en dan schoonwrijven met een droge microvezeldoek. Met een flesje doe ik wel een jaar en hij wordt zeker wekelijks weer opgepoetst.Wat jusa zegt, met de rest sloop je het alleen. Schoonmaken met dat spul en een vochtig doekje en dan even opwrijven met een theedoek. De plaat van mijn ouders ziet er na 10 jaar nog uit als nieuw.
Ben even naar de voorraadkast gelopen:
Maar 4 druppels (echt niet meer) en dan schoonwrijven met een droge microvezeldoek. Met een flesje doe ik wel een jaar en hij wordt zeker wekelijks weer opgepoetst.Wat jusa zegt, met de rest sloop je het alleen. Schoonmaken met dat spul en een vochtig doekje en dan even opwrijven met een theedoek. De plaat van mijn ouders ziet er na 10 jaar nog uit als nieuw.
zondag 14 juli 2013 om 22:31
Dat atag spul koop ik online, effe googlen ben zo weer terug.
Edit, was bij Atag Service maar kan hem niet terugvinden. Mailtje?! service@atagnederland.nl
Edit, was bij Atag Service maar kan hem niet terugvinden. Mailtje?! service@atagnederland.nl
maandag 15 juli 2013 om 06:37
maandag 15 juli 2013 om 08:49
maandag 15 juli 2013 om 09:08
To, ik heb ook een glasplaat van zwart, heb ook de eerste maanden zo lopen k*tten om dat ding schoon te krijgen.
Met bijna alle schoonmaakmiddelen maak je hem wel schoon maar het schoonmaakmiddel laat een vette laag achter.
Geloof mij, koop een fles met spiritus. Dit ontvet. Na het koken het ergste gemorste met een natte vaatdoek weghalen en dan met een stuk keukenrol en een klein scheutje spiritus. DIT WERKT ECHT! Ik heb al 13 jaar glas op gas.
Met bijna alle schoonmaakmiddelen maak je hem wel schoon maar het schoonmaakmiddel laat een vette laag achter.
Geloof mij, koop een fles met spiritus. Dit ontvet. Na het koken het ergste gemorste met een natte vaatdoek weghalen en dan met een stuk keukenrol en een klein scheutje spiritus. DIT WERKT ECHT! Ik heb al 13 jaar glas op gas.
maandag 15 juli 2013 om 09:14
Ik haal er eerst even een nat doekje overheen om het 'grote vuil' (rijstkorrels ofzo) weg te vegen en daarna spuit ik er hg vetweg op (kan ook op rvs). Daarna nog 2 x met een nat doekje erover en nawrijven met een stuk keukenrol/droog microvezel doekje en hij glanst weer!
Not my circus, not my monkeys