Goede keukenzaak.
maandag 5 juli 2010 om 12:37
Mijn vriend en ik overwegen om een nieuwbouwwoning te kopen. Daarin wordt ook een standaard keuken geplaatst, maar uiteraard hebben wij ook de mogelijkheid om de woning casco te laten opleveren en om zelf een keuken uit te zoeken en te plaatsen. Wie weet er in overijssel, omgeving Enschede, nog goede keukenzaken?
Aan Ikea-keukens hebben we ook gedacht, maar dat leek ons nogal een kluswerk.
Aan Ikea-keukens hebben we ook gedacht, maar dat leek ons nogal een kluswerk.
maandag 5 juli 2010 om 12:42
Via Ikea kan je ook een keuken-inbouw-bedrijf je keuken laten plaatsen. Verder zou ik ver weg blijven van de keukenkampioen, keukenmax, mandemakerskeukens en alle andere bedrijven van de mandemakers-clan.
En als je in die buurt woont, is een ritje over de grens vaak ook de moeite waard
En als je in die buurt woont, is een ritje over de grens vaak ook de moeite waard
"ik ben het, Barbabelladingdong"

maandag 5 juli 2010 om 12:55
Yep, ga de grens over! Bij NOH wordt overigens op dit moment een hele nieuwe keukenzaak gebouwd, weet niet wat er precies in komt.
Verder heb je deze in Gronau http://www.chileokeukens.nl/
Astroh was ook een aanrader geweest, maarja die's failliet
Verder heb je deze in Gronau http://www.chileokeukens.nl/
Astroh was ook een aanrader geweest, maarja die's failliet

vrijdag 16 juli 2010 om 15:09
Duitsland vond ik erg onprettig. Wel wezen kijken... ze willen vaak al dat je een tekening meeneemt van een Nederlandse firma, zodat ze geen tijd aan je hoeven te besteden en gewoon de keuken kunnen leveren zoals je al eerder met iemand hebt zitten uitdenken.
Zeker hier in de grensstreek zijn ze daarom bij Nederlandse keukenboeren terughoudend in het meegeven van tekeningen. Ik geef ze geen ongelijk.
Mijdt wat mij betreft de keukenboeren van een bepaalde firma. Slechte verhalen, rancuneuze inslag als je pech hebt. ZE geven je een korting waarbij je denkt dat je mazzel hebt, maar eigenlijk word je nog genaaid waar je bij staat. Lees maar ns op kassa of radar voor ervaringen van mensen.
Zeker hier in de grensstreek zijn ze daarom bij Nederlandse keukenboeren terughoudend in het meegeven van tekeningen. Ik geef ze geen ongelijk.
Mijdt wat mij betreft de keukenboeren van een bepaalde firma. Slechte verhalen, rancuneuze inslag als je pech hebt. ZE geven je een korting waarbij je denkt dat je mazzel hebt, maar eigenlijk word je nog genaaid waar je bij staat. Lees maar ns op kassa of radar voor ervaringen van mensen.
vrijdag 16 juli 2010 om 15:24
Probeer eens Baars Topkeukens in Hengelo of I-Kook in Hengelo. Dan is er ook nog Nijhuis Keukens aan de Oldenzaalsestraat in Hengelo, waar ik wel goede dingen over hoor, maar die ik niet persoonlijk ken.
De eerste twee die ik noemde zijn allebei redelijk vergelijkbaar qua prijs. Geen gedoe met afdingen, maar gelijk een eerlijke prijs.
En duur... tja, afhankelijk van het merk dat je uitkiest en of je gelakt of folie neemt. Lades of kastdeurtjes, Siemens of whirlpool etc.
Keus genoeg!
De eerste twee die ik noemde zijn allebei redelijk vergelijkbaar qua prijs. Geen gedoe met afdingen, maar gelijk een eerlijke prijs.
En duur... tja, afhankelijk van het merk dat je uitkiest en of je gelakt of folie neemt. Lades of kastdeurtjes, Siemens of whirlpool etc.
Keus genoeg!
zaterdag 17 juli 2010 om 08:13
zaterdag 17 juli 2010 om 08:32
Wij zijn dus ook in de Pruus geweest. Ja, het is goedkoper, maar verschil in kwaliteit. Massa gedoe.
Wij hebben hier onze keuken besteld:
http://www.keukencentrumtwente.nl/
In Oldenzaal en ze hebben een showroom en de fabriek waar de keukens met de hand worden gemaakt, we hebben een hele rondleiding gehad.
Hij wordt in week 34 geplaatst.
We zijn een dag druk geweest met die man voor de eerste tekening en later nog een keer terug en hij is al komen inmeten. Zeer goede adviezen, ook over kleuren en alles wat erbij komt.
Topkwaliteit krijgen we.
Wij hebben hier onze keuken besteld:
http://www.keukencentrumtwente.nl/
In Oldenzaal en ze hebben een showroom en de fabriek waar de keukens met de hand worden gemaakt, we hebben een hele rondleiding gehad.
Hij wordt in week 34 geplaatst.
We zijn een dag druk geweest met die man voor de eerste tekening en later nog een keer terug en hij is al komen inmeten. Zeer goede adviezen, ook over kleuren en alles wat erbij komt.
Topkwaliteit krijgen we.
Geen bijzonderheden