goede vloer?
zondag 16 oktober 2011 om 19:13
We gaan voor het eerst een nieuwe vloer kopen en hebben er dus weinig verstand van.
wat denken jullie van deze vloer? en hoe zal het zijn met knoeien (Honden pootjes) zie je het direct?
http://www.kwantum.nl/vlo ... laminaat/laminaat/0372247
Groetjes,
wat denken jullie van deze vloer? en hoe zal het zijn met knoeien (Honden pootjes) zie je het direct?
http://www.kwantum.nl/vlo ... laminaat/laminaat/0372247
Groetjes,
zondag 16 oktober 2011 om 19:22
Woon je in een huis of appartement? Wonen er mensen onder je? Dan heb je een hele goede ondervloer nodig en wellicht ook laminaat van een betere kwaliteit. Mocht je in een appartement wonen moet je ook even checken wat voor eisen er zijn vanuit VvE of woningbouw.
Honden glijden vaak uit op laminaat, als je nog jonge honden hebt of rassen die gevoelig zijn voor gewrichtsklacten is laminaat dan ook geen goede keus.
Honden glijden vaak uit op laminaat, als je nog jonge honden hebt of rassen die gevoelig zijn voor gewrichtsklacten is laminaat dan ook geen goede keus.
zondag 16 oktober 2011 om 19:35
Wij hebben laminaat en ik heb er wel spijt van. Wij hebben een duurdere laminaatvloer, maar als de zon schijnt zie je alle krassen (en dat is nogal wat). Hij ligt er nu een jaar 6 en ik houd hem ook tot de kinderen ouder zijn, maar als je de kans hebt doe dan parket of hout. Dat kun je nog behandelen. Als laminaat eenmaal beschadigd is dan kun je het niet meer herstellen.
zondag 16 oktober 2011 om 19:39
Ik vind de vloer ook heel erg duur!
Voor een echt goede deal moet je bij beboparket.nl zijn.
Daar heb je voor het zelfde geld een echt eiken vloer of voor een fractie van de prijs een laminaatvloer. Geen idee waar je woont maar het is echt de moeite om een keer langs te rijden, zelfs als het heel ver weg is.
Ken diverse mensen die voor een habbekrats daar een schitterende vloer gekocht hebben.
Voor een echt goede deal moet je bij beboparket.nl zijn.
Daar heb je voor het zelfde geld een echt eiken vloer of voor een fractie van de prijs een laminaatvloer. Geen idee waar je woont maar het is echt de moeite om een keer langs te rijden, zelfs als het heel ver weg is.
Ken diverse mensen die voor een habbekrats daar een schitterende vloer gekocht hebben.
zondag 16 oktober 2011 om 19:54
maandag 17 oktober 2011 om 11:26
quote:vloerverwarming schreef op 16 oktober 2011 @ 23:12:
Een mooie en goede en duurzame vloer is volgens mij een tegelvloer met vloerverwarming.
Voordelig en goed aangelegd door
[URL="www..nl[/NORML][/URL]
Voorbeeld:
Een 5 groeps hoofdvloerverwarming ± voor 50 m2. Stofvrij infrezen levering en montage v.a. ¤999,00Frees in je oog gehad? Ze zoekt laminaat!
Een mooie en goede en duurzame vloer is volgens mij een tegelvloer met vloerverwarming.
Voordelig en goed aangelegd door
[URL="www..nl[/NORML][/URL]
Voorbeeld:
Een 5 groeps hoofdvloerverwarming ± voor 50 m2. Stofvrij infrezen levering en montage v.a. ¤999,00Frees in je oog gehad? Ze zoekt laminaat!
“Don’t look back – you’re not going that way.”
maandag 17 oktober 2011 om 11:45
Zolang je huisdieren hebt blijft het lastig. Het enige wat niet krast zijn tegels. Op zich ideaal, maar misschien niet je smaak. In ons vorige huis hadden we laminaat. (van de bouwmarkt) Het krassen viel mee, maar onze hond heeft nooit lange nagels.
Mijn zus heeft een dure houten vloer en een hond met lange nagels en dat is geen goede combi.
Mijn zus heeft een dure houten vloer en een hond met lange nagels en dat is geen goede combi.