Goeie theedoeken
donderdag 12 mei 2011 om 16:54
donderdag 12 mei 2011 om 17:01
Ik heb altijd geleerd dat je bij thee- en handdoeken in het etiket moet kijken of er 5 D'tjes in staan (DDDDD staat er letterlijk). Dit staat voor "De Doek Die Direct Droogt" en warempel, tot nu toe altijd prima ervaringen mee! Vaak moet je ze wel even een keer gewassen hebben voor je het 'direct droog'-effect ook merkt, maar ik ben tevreden. Blokker heeft ze sowieso, van andere winkels weet ik het niet...
donderdag 12 mei 2011 om 17:27
donderdag 12 mei 2011 om 18:16
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 12 mei 2011 @ 17:37:
Ik haal ze altijd bij de Hema.
En verder: niet strijken. Daarmee pers je de vezels samen en daardoor neemt de doek minder vocht op. Gewoon ongestreken gebruiken dus.En als je fan bent van netjes: na het wassen meteen uitslaan en strak aan de waslijn hangen, dus niet in punten. Was afhalen: meteen opvouwen, niet met de franse slag, en ze zien eruit alsof ze wel gestreken zijn!!!
Ik haal ze altijd bij de Hema.
En verder: niet strijken. Daarmee pers je de vezels samen en daardoor neemt de doek minder vocht op. Gewoon ongestreken gebruiken dus.En als je fan bent van netjes: na het wassen meteen uitslaan en strak aan de waslijn hangen, dus niet in punten. Was afhalen: meteen opvouwen, niet met de franse slag, en ze zien eruit alsof ze wel gestreken zijn!!!
vrijdag 13 mei 2011 om 08:29
Ik zweer bij theedoeken van het merk Elias, ook de handdoeken zijn super! Blijven lang mooi en drogen prefect! We duur maar ik heb ze eens in de uitverkoop gekocht en doe er al jaaaren mee.
Heb ze ooit van de Hema gehad maar kreeg de vaat er niet goed mee droog, misschien lag dat aan het feit dat ik alle handdoeken altijd in de droger doe?
Elias doeken doe ik ook in de droger (zonder wasverzachter dat wel) en toch drogen ze super!
Groetjes
Heb ze ooit van de Hema gehad maar kreeg de vaat er niet goed mee droog, misschien lag dat aan het feit dat ik alle handdoeken altijd in de droger doe?
Elias doeken doe ik ook in de droger (zonder wasverzachter dat wel) en toch drogen ze super!
Groetjes