Googlewonder: Lamp

21-10-2013 21:50 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een lamp in een winkel gezien. Deze lamp is er ook in het wit, de kleur die ik wil, maar wil nog even checken of ie mooi is in het wit. Kan hem dus alleen nergens online vinden. Iemand?

Stond er geen naam bij/op?
Oh, gister nog zoiets tegen gekomen. Even kijken of ik het nog kan vinden.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Kan het niet vinden. En ook de lamp die ik erg leuk vond niet
“Don’t look back – you’re not going that way.”
He jammer Tickel!

Louis, nee alleen het prijskaartje
Welke is het dan? Er staan vijf verschillende modellen op de foto.
Het is de lamp vooraan, zwart met 5 kapjes.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi, warm warm
Het is hem niet idd. Zal nog even zoeken.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
duitse site met de witte lamp
[img]http://img.lampenwelt.de/images/product ... /27189.jpg[/img]witte variant
Jaa dat is hem!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Leuke lamp!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik vind hem in zwart mooier eigenlijk.
Aaaah wat goed! Dank je wel!

In de winkel was ie trouwens goedkoper dan op de duitse site.

Desperate Housewive, ik ben ook wel een beetje bang dat hij in het wit minder mooi is. Alleen de zwarte heeft een zilveren bovenkant, zo eentje waar je jezelf in ziet. Daarbij denk ik dat wit beter bij het geheel hier past (net alles opgeknapt, zijn bezig met de finishing touch)
quote:Enn schreef op 22 oktober 2013 @ 00:00:

Leuke lamp!In het wit ook?
Ja,vind ik wel. Het ligt er natuurlijk wel aan hoe de rest van jouw inrichting eruit ziet. Ik denk dat deze lamp in een overwegend wit interieur echt goed zal staan.
Jouw lamp past in mijn ogen vele malen beter bij bijvoorbeeld dit interieur dan de lamp die op deze foto staat.

@Enn, ik heb een lichtgrijze muur en zowel white wash eiken meubelen als witte meubelen. De eetkamertafel is white wash eiken. Wel heb ik zwarte eetkamerstoelen en een donkergrijze bank. Maar alles is dus verder licht.
Ik zou het doen winkelfanaat. Je hebt een leuk huis zeg! Waarom twijfel je zo?
Dank je Enn! Ik twijfel over alles

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven