Gouden tip ontkalken douchedeurtjes?
donderdag 18 maart 2010 om 20:03
Hallo meiden,
Ik heb een heerlijke badkamer, zat er al in toe wij het huis kochten alleen de deurtjes..... Ze zitten vol met kalkaanslag, van die kleine druppeltjes in het wit die de deurtjes geheel ontsieren. Nu heb ik er antikal, viakal etc tegenaan gegooid maar helas het mag niet helpen. Heeft er iemand een tip om hiermee om te gaan of is de enige remedie andere deurtjes?
Groetjes en bedankt!
Tjeempie
Ik heb een heerlijke badkamer, zat er al in toe wij het huis kochten alleen de deurtjes..... Ze zitten vol met kalkaanslag, van die kleine druppeltjes in het wit die de deurtjes geheel ontsieren. Nu heb ik er antikal, viakal etc tegenaan gegooid maar helas het mag niet helpen. Heeft er iemand een tip om hiermee om te gaan of is de enige remedie andere deurtjes?
Groetjes en bedankt!
Tjeempie

donderdag 18 maart 2010 om 20:14

donderdag 18 maart 2010 om 20:43
HG Blauw is echt het supermiddel hiervoor. Kan je bijvoorbeeld bij de Praxis of zo kopen. Soms heeft de betere drogist het ook wel eens. Je hebt ook literverpakkingen.
Werkt super. Wel huishoudhandschoenen aandoen!!! Het is echt zooi.
Dus kopen.
HG Blauw
rubberen handschoenen
en een afwasborstel.
Spulletje puur in een emmertje, klein laagje. Goed insmeren met borstel en zorgen dat het niet terug tegen je arm loopt!!!!!
Je ziet het kalk eraf bruisen.
Ben je zo klaar mee.
Werkt super. Wel huishoudhandschoenen aandoen!!! Het is echt zooi.
Dus kopen.
HG Blauw
rubberen handschoenen
en een afwasborstel.
Spulletje puur in een emmertje, klein laagje. Goed insmeren met borstel en zorgen dat het niet terug tegen je arm loopt!!!!!
Je ziet het kalk eraf bruisen.
Ben je zo klaar mee.

donderdag 18 maart 2010 om 21:28

vrijdag 19 maart 2010 om 17:48
Volgens mij kan je schrobben wat je wilt maar krijg je het er niet meer af als het er al lang op zit.
Ik werk in de thuiszorg en heb jaren lang bij alle clienten de tegeltjes en deurtjes met alle mogelijke middelen geschrobd,geschuurd en ingespoten met van alles en nog wat maar echt vergeefse moeite.....
Ik begin er in elk geval niet meer aan....
Ik werk in de thuiszorg en heb jaren lang bij alle clienten de tegeltjes en deurtjes met alle mogelijke middelen geschrobd,geschuurd en ingespoten met van alles en nog wat maar echt vergeefse moeite.....
Ik begin er in elk geval niet meer aan....