Haak en brei topic

30-04-2016 13:36 1130 berichten
Om me te ontspannen wil ik beginnen met haken en breien. Het rechttoe rechtaan werk is me bekend, maar dat is het dan ook wel. Inmiddels zie ik via youtube en facebook sites de leukste patronen voorbij komen en heb ik al een bloemetje gehaakt .

Zijn hier nog meer liefhebbers? Wat ben je aan het maken? Waar let je op, waar haal je je inspiratie vandaan? Ik ben benieuwd!
Hij moet ongeveer zo zitten:

x
Ja tot de hak ongeveer he , morgen toch maar eens kijken of er een of twee toeren bij moeten.

Zie op fb bij kreafabriek ook veel verschillende voetjes ga er maar vanuit dat het goed komt.
Wat heb jij een keurig gazonnetje !
Haha, ja! Daar hoef ik niks voor te doen
Hebben jullie deze al gezien?

https://www.facebook.com/groups/322482921438144/
quote:Avondzon schreef op 29 september 2016 @ 20:56:

Hebben jullie deze al gezien?

https://www.facebook.com/groups/322482921438144/

Zie niks maar bedoel je soms dat vest waar een cal van komt ?

Heb ik me ook al voor aangemeld
Oh echt? Niks te zien? Ja, het boho-vest

Ik ga hem nu nog niet meehaken, maar ik ben wel heel nieuwsgierig naar de resultaten!
De CAL's schieten weer als paddestoelen uit de grond. Ik ga wel meedoen aan een omslagdoekenCAL.
quote:Avondzon schreef op 29 september 2016 @ 21:11:

De CAL's schieten weer als paddestoelen uit de grond. Ik ga wel meedoen aan een omslagdoekenCAL.Welke is dat ? Ben dol op omslagdoeken !
Tea House Wrap via de groep Het Haakhoekje.
quote:Avondzon schreef op 29 september 2016 @ 21:47:

Tea House Wrap via de groep Het Haakhoekje.Zal eens kijken dankjewel .
Oh jee die is ook leuk en niet duur qua garen .
Hahaha, leuk hè? En volgens mij haakt het heel snel, met een grote haaknaald. Engelse patronen kan ik ook wel lezen, dus ik kom er wel uit.
Hij ziet er inderdaad vrij makkelijk uit.

Je kan idd gewoon het Engelse patroon op ravelry gebruiken dan hoef je al dat gewauwel op de fb groep niet te lezen ;)
Wat ik wel prettig vind is dat hij in stukjes wordt gehakt voor me. Daar hou ik wel van
Ik ga meedoen met die Cal, kost niks en kan met Zeemanwol.

Lekker vest voor in huis
Leuk, Goede-Fee! Ik ga wel meeekijken, maar ik niet meehaken. Zo'n groot project hou ik niet zo goed vol Ik ben wel heel erg benieuwd naar de resultaten.
Heb de meldingen uitgezet. Daar werd ik al na 1 dag gestoord van, hahaha.

En ik wilde al zo'n soort vest eens haken en iemand attendeerde me er gisteren op, ben benieuwd.

Gelukkig blijft alles beschikbaar dus als ik effe geen zin meer heb sla ik alles op en maak andere keer af.
quote:Pretzel66 schreef op 29 september 2016 @ 21:03:

[...]

Zie niks maar bedoel je soms dat vest waar een cal van komt ?

Heb ik me ook al voor aangemeld Haha, ik was al mosterd.
Een cal kost toch nooit iets ? Ga deze ook opslaan misschien in een kleur haken lijkt me ook mooi . Maar eerst moeten mijn sokken af .

Jij al aan week 3 begonnen Avondzon ?
En inderdaad alle meldingen uitschakelen en vooral zelf niet reageren haha .
quote:Pretzel66 schreef op 01 oktober 2016 @ 20:17:

Een cal kost toch nooit iets ? Ga deze ook opslaan misschien in een kleur haken lijkt me ook mooi . Maar eerst moeten mijn sokken af .

Jij al aan week 3 begonnen Avondzon ?Ja maar ze geven ook zo min mogelijk vrij en dure wolpaketten die je kan kopen enzo.
quote:Goede-Fee schreef op 01 oktober 2016 @ 20:47:

[...]

Ja maar ze geven ook zo min mogelijk vrij en dure wolpaketten die je kan kopen enzo.Oh oke op die fiets
Dat was toch die omslagdoek van Scheepjes van €65,00? 3 pakketten, een ontwerp van een sjaal dat je nog niet hebt gezien en je mocht wel met ander garen haken, maar dat mocht je niet laten zien op de groep.
Ik ben vanmiddag met de eerste sok begonnen. Andere doe ik morgen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven