Hamster
vrijdag 1 augustus 2014 om 12:22
Ons gezin is sinds gister uitgebreid met een Russische dwerghamster.
Nu hebben we een ruime kooi voor hem, met looprad, huisje en een bruggetje van wilgentakken (kan hij lekker aan knagen) en natuurlijk een dikke laag zaagsel. En natuurlijk een waterfles en een voerbakje.
Als hij goed gewend is wil mijn zoon nog een hamsterbal voor hem kopen, maar wat is nog meer onmisbaar voor een hamster.
Nu hebben we een ruime kooi voor hem, met looprad, huisje en een bruggetje van wilgentakken (kan hij lekker aan knagen) en natuurlijk een dikke laag zaagsel. En natuurlijk een waterfles en een voerbakje.
Als hij goed gewend is wil mijn zoon nog een hamsterbal voor hem kopen, maar wat is nog meer onmisbaar voor een hamster.
vrijdag 1 augustus 2014 om 18:24
quote:Tomatensoep schreef op 01 augustus 2014 @ 18:14:
Oh en ik moet zeggen dat ik nooit zo'n fan ben van hamsters bij kinderen, om de reden die Z&Z ook noemt. Hamsters zijn veel sneller geneigd om te bijten dan bijv cavia's en konijnen. Dat zijn over het algemeen wat zachtaardigere dieren.De hamster is van mijn zoon van 15, dus dat komt wel goed. (We hebben ook konijnen en een cavia)
Oh en ik moet zeggen dat ik nooit zo'n fan ben van hamsters bij kinderen, om de reden die Z&Z ook noemt. Hamsters zijn veel sneller geneigd om te bijten dan bijv cavia's en konijnen. Dat zijn over het algemeen wat zachtaardigere dieren.De hamster is van mijn zoon van 15, dus dat komt wel goed. (We hebben ook konijnen en een cavia)
vrijdag 1 augustus 2014 om 18:38
ik heb wel een hamsterbal gehad voor mijn hamster, en als ik die bal voor de kooi hield, sprong ie er altijd in. het zou natuurlijk kunnen dat mijn hamster een heel slecht geheugen had en geen idee had wat hem te wachten stond als ie in die bal zou springen, maar hij sprong in ieder geval niet in een willekeurig ander bakje/doos/kooi. dus ik durf wel te beweren dat mijn hamster er plezier in had
That's a fine looking high horse