Handige Tip!!

01-06-2010 22:36 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jawel een extragraties handige tip!

Als je de douchevloer inspuit met wittereus badkamerschoonmaakspray, spoel het dan heel goed af voor je gaat douchen..

Anders..

Krijg je dikke verbrande jeukende gezwollen voeten.. AU AU AU!!
Arm Kabouterke.... heb je pijn? Kusje erop??
Ik herken je overigens niet. Ben je in een recalcitrante mood... (aan je avatar te zien)??
Ja het is niet te harden hoe zeer het doet.. vriend is de fles zoeken om te kijken wat er precies inzat..
Limonene heet het dus.. en 3% van de mensheid is daarvoor gevoelig.. ik dus
quote:Kabouter23 schreef op 01 juni 2010 @ 22:38:

Ja het is niet te harden hoe zeer het doet.. vriend is de fles zoeken om te kijken wat er precies inzat..Heftig spul !!!! Pfffff
Aliquando et insanire lucundum est
Arm Kaboutertje!

Als je spaghetti niet tegen het plafond zit dan verbrand je je voetjes wel.

Ik hoop voor je dat ze gauw weer beter zijn!

Heb je geen after sun in huis?
Jawel.. zou dat helpen?? Durf er niet zo goed wat op te smeren
Ik heb nog een goeie tip voor je: je kunt testen of spaghetti gaar is, door een sliert tegen de tegels te gooien. Blijft-ie plakken; dan is hij gaar.

Tip 2: Niet eerst de tegeltjes poetsen met Witte Reus Badkamerschoonmaakspray.

Maar in ieder geval: sterkte met je voeten... Heb je geen yoghurt in huis? Dat verkoelt een beetje. Komkommer ook, trouwens.
/
Ik dacht heel even dat er een spamtopic kwam over een superhandig middel dat ik altijd al had moeten hebben.

dan zijn de kaboutervoeten toch wel een beetje sip. succes met de voeten. misschien dat koelen helpt?
As we type.. is mijn vriendje mijn voetjes aan het insmeren met aftersun.. want ik kan er niet bij..
Even een nat washandje in de vriezer leggen? Of misschien heb je wel van de ijsblokzakjes die je even kunt vullen? Ik vind koelen wel een goed idee van lekkeresnor.

Beterschap joh, het klinkt vervelend!
Ook als je naast me ligt, je gezicht opnieuw het mooiste blijkt te zijn
quote:Conundrum schreef op 01 juni 2010 @ 22:52:

en vraag je hier 5 euro voor ? ;) Ja maak maar over! Ik heb kabouterbank, rekeningnummer 002
Oooooh bedankt voor de aftersun tip.. Hemeeeeeels!

T brand niet meer.. t doet nog wel zeer maar het branderige en jeukerige is er vanaf..
Oh, en ik heb gisteren op mijn blote voeten in de douche gestaan terwijl ik die aan het schoonmaken was met, juist, witte reus badkamerspray .
Dan heb je mazzel gehad
als het limonene is wat de reactie veroorzaakte, kun je ook geen shamppo meer gebruiken...

dit is nl. een geurstof die in de meeste verzorgingsproducten voorkomt en het ruikt naar.....

citrusvruchten!

kan het ook de anionionio zijn geweest?

Ik heb geeeeeeeen idee... misschien combi van net te heet douchen, en dat spul wat er nog inlag.. zal er nooit achter komen denkik
Misschien kun je een briefje sturen naar Witte Reus zodat zij het eens kunnen onderzoeken. Sommige bedrijven vinden het best fijn als je ze op dat soort dingen wijst.

Al denk ik dat je niet heel blij bent met een gratis nieuwe fles als dank
Ook als je naast me ligt, je gezicht opnieuw het mooiste blijkt te zijn
Uhm, het helpt?

Was maar zo op de gok hoor.

@xdoortjex: Denk niet dat ze er een boodschap aan hebben als ik hun meld dat ik wat fout heb gedaan

@ Whiskers Hahha nou bedankt voor je gok!
een reus en een kabouter is ook vragen om problemen.,. Had je kunnen weten he...

Neemt niet weg dat ik het heel zielig voor je vind, en het me heel erg pijnlijk lijkt.. sterkte ermee..
!!!

Nou ik ga even de dokter raadplegen.. dokter House wel te verstaan.. in bed.. misschien heeft ie tijd voor me

Bedankt, en fijne avond allemaal!!
Arme kabouter !! Beterschap!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven