Handscanner

03-06-2020 21:44 52 berichten
Zomaar een vraagje. Ik zie veel mensen de handscanner steeds uit de houder pakken, waarom doen ze dat? Het is toch veel makkelijker om het product ervoor te houden en dan te scannen, zonder hem er steeds uit te pakken?
hippie_meisje schreef:
03-06-2020 22:27
WoW, wat maakt het in vredesnaam uit hoe je je producten scant... :@@:
Daar gaat het toch niet om
Alle reacties Link kopieren
Oriander schreef:
03-06-2020 22:40
@HennieHen, heb je beide manieren geprobeerd?
Ja!
Ik vond het namelijk omslachtig om de scanner steeds uit de houder te halen. Maar ik blijk scannen met de hand veel sneller te doen dan scannen in de houder. Dus het was toch niet zo omslachtig bij nader inzien.

En iedereen moet natuurlijk gewoon mogen scannen zoals ze zelf willen scannen. Maar TO vindt er blijkbaar iets van dus ik heb me even aangepast aan de toon van het topic.
lise1985 schreef:
03-06-2020 22:20
Of je houdt de scanner gewoon de hele tijd vast :idee:
Lijstje in hand, bril op en af :-)
pipootje schreef:
03-06-2020 22:43
Daar gaat het toch niet om
Waar gaat het wel om?
Je posts klinken veroordelend. Misschien was het een oprechte ‘goh waarom doen zij dat nou zo’, maar ik lees het als ‘waarom snappen ze niet dat mijn manier beter is’
Afbeelding

Bij "ons" zit het knopje niet bovenop.
Als je de scanner in de houder laat, hoe staan jullie er dan omheen? Ik heb het idee dat je dan recht achter de kar moet staan.

Lijkt mij juist onpraktisch om telkens terug te moeten lopen naar achter de kar. Ik sta er meestal naast/voor/omheen. En dan is het efficiënter om op je plek te blijven staan en de scanner te pakken.
Ik zie niet hoe ik moet scannen zonder de scanner vast te houden.
Grant me the serenity to accept the things I cannot change, courage to change the things I can and wisdom to know the difference.
Liebeskind² schreef:
03-06-2020 22:51
Ik zie niet hoe ik moet scannen zonder de scanner vast te houden.
Als de streepjescode op het schap zit, dan kan het sowieso niet anders.
Bij ons in de super moet je bepaalde groentes op het schap scannen. Dan moet je de scanner er toch wel uithalen.

Daarbij vind ik het makkelijk om de scanner op de streepjescode te richten dan de streepjescode op de scanner. Zo’n pak melk wordt dan best zwaar.
Oriander schreef:
03-06-2020 22:53
Als de streepjescode op het schap zit, dan kan het sowieso niet anders.

Gewoon je hele kar optillen :biggrin:
wij slapen nooit.
iceteapeach schreef:
03-06-2020 22:56
Met de sportscholen dicht nog niet eens zo’n gek idee!
iceteapeach schreef:
03-06-2020 22:56
Eerst goed richten en dan op het knopje drukken.
Maktub schreef:
03-06-2020 22:49
Als je de scanner in de houder laat, hoe staan jullie er dan omheen? Ik heb het idee dat je dan recht achter de kar moet staan.

Lijkt mij juist onpraktisch om telkens terug te moeten lopen naar achter de kar. Ik sta er meestal naast/voor/omheen. En dan is het efficiënter om op je plek te blijven staan en de scanner te pakken.
Grappig om te lezen. Ik sta de hele tijd gewoon achter mijn kar. Ook toen ik geen scanner gebruikte nog.
Wat is voordeel van ernaast staan?
pipootje schreef:
03-06-2020 23:02
Grappig om te lezen. Ik sta de hele tijd gewoon achter mijn kar. Ook toen ik geen scanner gebruikte nog.
Wat is voordeel van ernaast staan?
Dat je niet de rest van het schap blokkeert met je kar? Stel ik sta voor het schap met zoet beleg. Als ik achter de kar blijf staan om de hagel te kiezen, staat mijn kar voor de pindakaas en de chocopasta. Iemand anders moet daar dan op wachten. Zet ik mijn kar achter me, kan iedereen er nog bij.
En ik ben ook niet zo groot dat ik vanachter mijn kar bij de voorkant kan. Dan ligt de melk op de voorgesneden sla.
Het is wel een interessant onderwerp. Heb hier eigenlijk nog nooit over nagedacht. Ik besef me dat ik mijn kar nu ook veel bewuster plaats, zodat iedereen Corona-proof bij de schappen kan.
jazekerenof schreef:
03-06-2020 23:06
En ik ben ook niet zo groot dat ik vanachter mijn kar bij de voorkant kan. Dan ligt de melk op de voorgesneden sla.

Ik vind het over de stang heenhangen ook niet prettig, ondanks dat ik er lang genoeg voor ben. Gooi mijn boodschappen niet achteloos in de tas, zul je net zien dat ik de avocado ofzo plet dus ik sta ook naast de kar.
wij slapen nooit.
pipootje schreef:
03-06-2020 23:02
Grappig om te lezen. Ik sta de hele tijd gewoon achter mijn kar.
Ben je dan onafscheidelijk van je kar? Ik laat de kar vaak staan om iets te gaan pakken in een ander gangpad.
Oriander schreef:
03-06-2020 23:13
Ben je dan onafscheidelijk van je kar? Ik laat de kar vaak staan om iets te gaan pakken in een ander gangpad.
Sommige mensen plempen hun kar neer en gaan dan weg en dan kun je er niet langs. Ik vind het handiger om gewoon bij de kar te blijven. Maar er zijn gelukkig ook mensen die hem netjes wegzetten.
MrsLady schreef:
03-06-2020 22:10
Nee, juist niet. Dus ik sta aan de zijkant van de kar en niet voor de scanner daardoor de helft van de tijd.
Ik ook, want dan kan ik spullen makkelijker in mijn tas doen en scannen met de hand gaat soepeler. Als ik het product voor de scanner moet houden, is het gewoon meer pielen om hem goed te krijgen. Een handscanner kantel je toch net iets makkelijker dan een 2-liter pak melk. Op het knopje 'eentje meer' drukken kost ook meer tijd dan gewoon 6 producten achter elkaar scannen. Scanner gaat in zijn houder als ik loop of iets uit het schap moet halen, dan hoef ik er niet naar te zoeken.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Je moet toch ook die knop van de handscanner indrukken ? Dan haal ik hem er ook net zo makkelijk gelijk uit.

Ik had van de week een verpakking met 6 flessen cola van 2 liter met de barcode onderop. Best lastig scannen wanneer de scanner nog in de houder zit, het is wel 12 kilo.
Niet geschoten is altijd mis
Ik gebruik helemaal geen handscanner, ik vind scannen met de telefoon veel handiger. Dan wordt mijn boodschappenlijstje gelijk afgestreept als ik dingen pak, ideaal!
Ik wil dat de dame of heer achter de kassa haar /zijn werk houd..... Dus weiger ik te scannen....
JobEva schreef:
04-06-2020 11:16
Ik wil dat de dame of heer achter de kassa haar /zijn werk houd..... Dus weiger ik te scannen....
Dat is lief van je.
pipootje schreef:
04-06-2020 07:31
Sommige mensen plempen hun kar neer en gaan dan weg en dan kun je er niet langs. Ik vind het handiger om gewoon bij de kar te blijven. Maar er zijn gelukkig ook mensen die hem netjes wegzetten.
:O

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven