Hebbes!! mijn eerste eigen woning
donderdag 12 december 2013 om 16:11
Naar aanleiding van mijn vorige topic woning aangeboden, wat nu?
Hebbes, hij is van mij!
9 hoog
klein gesloten keukentje
badkamer, toilet en keuken gerenoveerd
woonkamer en slaapkamer
Alles helemaal van mij!
Volgende week tekenen. En dan de hele mikmak regelen.
Gas, water, licht.
Vloer
Behang en wat schilderwerk
En dan de rest van de meubels enz
Iemand nog goedkope aanbieders wat betreft g/w/l en inet/tv/telefonie? Ga uiteraard gerust nog zoeken. eerst even uitstuiteren
:D
Hebbes, hij is van mij!
9 hoog
klein gesloten keukentje
badkamer, toilet en keuken gerenoveerd
woonkamer en slaapkamer
Alles helemaal van mij!
Volgende week tekenen. En dan de hele mikmak regelen.
Gas, water, licht.
Vloer
Behang en wat schilderwerk
En dan de rest van de meubels enz
Iemand nog goedkope aanbieders wat betreft g/w/l en inet/tv/telefonie? Ga uiteraard gerust nog zoeken. eerst even uitstuiteren
donderdag 12 december 2013 om 16:18
Van harte gefeliciteerd!!
Hartstikke leuk, lekker je eigen plekje!
Water is volgens mij alleen via evides..en heb mijn i-net/ telefonie en tv van UPC en gas en elektriciteit had ik van Eneco maar ben recent overgestapt naar Oxxio dus nog even afwachten hoe me dat bevalt. Eneco trouwens nooit klachten over gehad alleen nu overgestapt omdat het goedkoper is.
Heeeel veel plezier met je nieuwe woning!
Hartstikke leuk, lekker je eigen plekje!
Water is volgens mij alleen via evides..en heb mijn i-net/ telefonie en tv van UPC en gas en elektriciteit had ik van Eneco maar ben recent overgestapt naar Oxxio dus nog even afwachten hoe me dat bevalt. Eneco trouwens nooit klachten over gehad alleen nu overgestapt omdat het goedkoper is.
Heeeel veel plezier met je nieuwe woning!
donderdag 12 december 2013 om 16:54
donderdag 12 december 2013 om 17:45
Gefeliciteerd!
Ik heb internet van Telfort, en gas en elektriciteit bij Eneco.
Ik ben er erg tevreden over. Ik had tot vorig jaar tv en internet van UPC, daar ook nooit problemen mee gehad, maar het werd te duur. En ik ben klant geweest bij Essent, en daar heb ik ook goede ervaringen mee. Ze hebben mij heel goed en snel geholpen met een probleem met m'n contract (ik had twee verschillende klantnummers gekregen, vraag me niet waarom) en later ook met de eerste jaarafrekening met geschatte meterstanden die totaal niet klopten. Eneco had een hele fijne aanbieding, waardoor ik overgestapt ben.
Veel succes en plezier met klussen en inrichten. Ik weet nu nog steeds welke liedjes tijdens mijn laatste verhuizing gedraaid werden op de radio Ik heb er goede herinneringen aan!
Ik heb internet van Telfort, en gas en elektriciteit bij Eneco.
Ik ben er erg tevreden over. Ik had tot vorig jaar tv en internet van UPC, daar ook nooit problemen mee gehad, maar het werd te duur. En ik ben klant geweest bij Essent, en daar heb ik ook goede ervaringen mee. Ze hebben mij heel goed en snel geholpen met een probleem met m'n contract (ik had twee verschillende klantnummers gekregen, vraag me niet waarom) en later ook met de eerste jaarafrekening met geschatte meterstanden die totaal niet klopten. Eneco had een hele fijne aanbieding, waardoor ik overgestapt ben.
Veel succes en plezier met klussen en inrichten. Ik weet nu nog steeds welke liedjes tijdens mijn laatste verhuizing gedraaid werden op de radio Ik heb er goede herinneringen aan!
donderdag 12 december 2013 om 19:11
Wij zijn ook pas weer verhuisd en wat ik persoonlijk erg fijn vond was om een verhuisschriftje bij te houden zeg maar. Daar schreef ik in wat ik moest regelen, wat ik nog nieuw erbij móest kopen, wat ik erbij wou kopen (maar wat niet dringend was zeg maar), wat ik waar kon kopen, hoeveel geld dat ging kosten enz.
Als ik dan iets gedaan of gekocht had dan streepte ik het door (wat ik persoonlijk altijd leuk vind om te doen, lijstjes maken en dan iets door kunnen strepen ).
edit; Oh en wij zitten met tv, bellen, etc bij upc. (zaten we al bij ivm de aansluiting in de vorige woning) en we zitten bij nuon voor gas en licht (daar zat een actie bij).
Als ik dan iets gedaan of gekocht had dan streepte ik het door (wat ik persoonlijk altijd leuk vind om te doen, lijstjes maken en dan iets door kunnen strepen ).
edit; Oh en wij zitten met tv, bellen, etc bij upc. (zaten we al bij ivm de aansluiting in de vorige woning) en we zitten bij nuon voor gas en licht (daar zat een actie bij).