Heeft het tijd nodig of?...
dinsdag 3 oktober 2017 om 12:49
Ik zou ook niet snel in zo'n flat gaan wonen, heb inderdaad wat langer gewacht in de tijd dat ik nog sociale huur woonde. En dan nog was het niet alles, het huis zelf was mwah, maar ik keek iig uit op hele mooie huizen! Zij keken uit op mij, minder dus voor hen.
Het is wat het is, maak er gewoon wat leuks van, echt onzin dat je geen vrienden naar je flat mee wil nemen, wat maakt hun dat nou uit, het gaat om jou. Maak carriere zodat je straks een mooi huis kan kopen of huren helemaal naar jou smaak, en wie weet vind je een leuke vent waar je tzt iets mee kan huren.
Mijn BFF woont ook in een flat in een slechte buurt, maar zijn huisje zelf is van binnen heerlijk, gewoon zijn coconnetje,
Geef het tijd idd.
Het is wat het is, maak er gewoon wat leuks van, echt onzin dat je geen vrienden naar je flat mee wil nemen, wat maakt hun dat nou uit, het gaat om jou. Maak carriere zodat je straks een mooi huis kan kopen of huren helemaal naar jou smaak, en wie weet vind je een leuke vent waar je tzt iets mee kan huren.
Mijn BFF woont ook in een flat in een slechte buurt, maar zijn huisje zelf is van binnen heerlijk, gewoon zijn coconnetje,
Geef het tijd idd.
dinsdag 3 oktober 2017 om 12:52
Als je niks had gedaan had je nu nog bij je ouders gewoond.
Ik denk dat je je vergelijkt met irreële andere opties. Wie weet was je niet in aanmerking gekomen voor die andere woningen bijvoorbeeld.
Ik zal je wat leuks vertellen:
Ik had vroeger (20 jaar terug) een kennisje die tot ons aller beetje medelijden in een best grote, maar redelijk onhippe flat in een mindere buurt woonde.
Ok ze had leuk uitzicht en zat dichter bij allerlei voorzieningen dan menigeen, maar toch...
Zij is altijd single gebleven.
Betaalt geen drol en flat staat ondertussen op a locatie, want de buurt is ontdekt voor allerlei waterevenementen en festivals. Ze woont zo hoog dat ze weinig geluidsoverlast heeft maar wel de hele zomer door feest voor haar deur.
Heeft geld over voor een bootje en woont nu echt fantastisch.
Dus ik zou me niet teveel focussen op het standaard plaatje.
Dit is sowieso tijdelijk, of je komt je droomman tegen en woont over een paar jaar in je nette wijkje. Of je wordt een wild feestbeest of happy single, misschien vind je het wel leuk daar of koopt over een paar jaar iets wel naar je zin.
Chill!!
Ik denk dat je je vergelijkt met irreële andere opties. Wie weet was je niet in aanmerking gekomen voor die andere woningen bijvoorbeeld.
Ik zal je wat leuks vertellen:
Ik had vroeger (20 jaar terug) een kennisje die tot ons aller beetje medelijden in een best grote, maar redelijk onhippe flat in een mindere buurt woonde.
Ok ze had leuk uitzicht en zat dichter bij allerlei voorzieningen dan menigeen, maar toch...
Zij is altijd single gebleven.
Betaalt geen drol en flat staat ondertussen op a locatie, want de buurt is ontdekt voor allerlei waterevenementen en festivals. Ze woont zo hoog dat ze weinig geluidsoverlast heeft maar wel de hele zomer door feest voor haar deur.
Heeft geld over voor een bootje en woont nu echt fantastisch.
Dus ik zou me niet teveel focussen op het standaard plaatje.
Dit is sowieso tijdelijk, of je komt je droomman tegen en woont over een paar jaar in je nette wijkje. Of je wordt een wild feestbeest of happy single, misschien vind je het wel leuk daar of koopt over een paar jaar iets wel naar je zin.
Chill!!
dinsdag 3 oktober 2017 om 12:58
Ik begrijp wel dat het zuur is om te zien dat er dus wel huizen waren waar je graag wou wonen.
Maar die kans is nu voorlopig verspeeld dus dat moet je laten rusten.
Mijn eerste huisje was ook niet in een super buurt maar ik voelde me daar wel goed.
Het huis voelde gelijk super.
En ik heb me echt nooit geschaamd voor hoe het eruit zag.
Het boeit me echt niks wat een ander van mijn huis vind.
Je kan elke dag gaan mokken over je huisje en omgeving maar daar schiet je echt niks mee op.
Ga genieten dat je nu lekker weer je eigen huisje heb
Maar die kans is nu voorlopig verspeeld dus dat moet je laten rusten.
Mijn eerste huisje was ook niet in een super buurt maar ik voelde me daar wel goed.
Het huis voelde gelijk super.
En ik heb me echt nooit geschaamd voor hoe het eruit zag.
Het boeit me echt niks wat een ander van mijn huis vind.
Je kan elke dag gaan mokken over je huisje en omgeving maar daar schiet je echt niks mee op.
Ga genieten dat je nu lekker weer je eigen huisje heb
dinsdag 3 oktober 2017 om 19:22
dinsdag 3 oktober 2017 om 19:38
Nou ja, van hieruit, the only way is up! Het kan alleen maar beter worden dus. Geef het wat tijd, je zult nog verbaasd staan hoe gehecht je uiteindelijk aan je flatje kunt raken. Maak het eigen en beschouw het niet als een tussenstation. Je weet niet hoe je leven loopt, maar nu heb je lekker weer een eigen plek. Een eerste stap in een lange wooncarrière.
Tuurlijk, als je had kunnen kopen, zoals sommigen hier op hun 25e blijkbaar gedaan hebben, dan had je dat wel gedaan neem ik aan. Dat is dus niet aan de orde, dus het heeft geen zin om daar over na te denken.
Laat het ook een les zijn, dat je altijd goed moet informeren voor je besluit dat iets voor jou niet mogelijk is. Daardoor heb je nu dat andere huis aan je neus voorbij zien gaan, dus mocht er zich weer wat voordoen, dan weet je dat je het even goed moet checken.
Tuurlijk, als je had kunnen kopen, zoals sommigen hier op hun 25e blijkbaar gedaan hebben, dan had je dat wel gedaan neem ik aan. Dat is dus niet aan de orde, dus het heeft geen zin om daar over na te denken.
Laat het ook een les zijn, dat je altijd goed moet informeren voor je besluit dat iets voor jou niet mogelijk is. Daardoor heb je nu dat andere huis aan je neus voorbij zien gaan, dus mocht er zich weer wat voordoen, dan weet je dat je het even goed moet checken.