HELLLUPPPPP!!!!!!!!!!!!!!! Een indrineger
maandag 30 januari 2012 om 18:14
maandag 30 januari 2012 om 18:14
maandag 30 januari 2012 om 18:14
Voor de mensen die bang zijn dat een spin blijft leven in een stofzuiger: Nee, dat doet hij niet. In een stofzuiger wervelen heel veel fijne stofdeeltjes rond. Een spin heeft geen longen, maar een soort buizenstelsel dat door zijn lijf loopt. Daar gaat lucht doorheen en daar wordt de zuurstof uit opgenomen. Je kunt je wel voorstellen dat vanwege de grote van een spin, die buizen erg klein zijn. Het stof dat in een stofzuiger ronddraait verstopt onmiddelijk deze buizen (tracheeen genoemd) waardoor de spin als het ware stikt. Het is dus echt een fabel dat een spin kan overleven in een (al gebruikte) stofzuigerzak.
maandag 30 januari 2012 om 18:16
quote:missverrektekoekwaus schreef op 30 januari 2012 @ 18:15:
[afbeelding]
Ze kunnen in je oor springen.Ja en in je mond als je met open mond slaap. UItkijken dus.
[afbeelding]
Ze kunnen in je oor springen.Ja en in je mond als je met open mond slaap. UItkijken dus.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
maandag 30 januari 2012 om 18:16
Een Zweedse vrouw heeft bijna een maand met een levende zwarte spin in haar oor rondgelopen. Het beest was enkele centimeters groot en is nu uit het oor verwijderd. De vrouw ging naar de dokter nadat ze een "krabbend geluid" had gehoord. Ze dacht dat ze een verstopping door oorsmeer had.
De oorarts spoot haar oren uit, waarna de levende spin uit haar oor kwam gespoeld. Waarschijnlijk is het beest in de oor van de Zweedse gekropen toen ze sliep. Ze herinnerde zich bij de dokter nog dat ze een spin op haar bed had zien zitten.
De oorarts spoot haar oren uit, waarna de levende spin uit haar oor kwam gespoeld. Waarschijnlijk is het beest in de oor van de Zweedse gekropen toen ze sliep. Ze herinnerde zich bij de dokter nog dat ze een spin op haar bed had zien zitten.
maandag 30 januari 2012 om 18:18
quote:missverrektekoekwaus schreef op 30 januari 2012 @ 18:16:
Een Zweedse vrouw heeft bijna een maand met een levende zwarte spin in haar oor rondgelopen. Het beest was enkele centimeters groot en is nu uit het oor verwijderd. De vrouw ging naar de dokter nadat ze een "krabbend geluid" had gehoord. Ze dacht dat ze een verstopping door oorsmeer had.
De oorarts spoot haar oren uit, waarna de levende spin uit haar oor kwam gespoeld. Waarschijnlijk is het beest in de oor van de Zweedse gekropen toen ze sliep. Ze herinnerde zich bij de dokter nog dat ze een spin op haar bed had zien zitten.
oke dit is de druppel
Een Zweedse vrouw heeft bijna een maand met een levende zwarte spin in haar oor rondgelopen. Het beest was enkele centimeters groot en is nu uit het oor verwijderd. De vrouw ging naar de dokter nadat ze een "krabbend geluid" had gehoord. Ze dacht dat ze een verstopping door oorsmeer had.
De oorarts spoot haar oren uit, waarna de levende spin uit haar oor kwam gespoeld. Waarschijnlijk is het beest in de oor van de Zweedse gekropen toen ze sliep. Ze herinnerde zich bij de dokter nog dat ze een spin op haar bed had zien zitten.
oke dit is de druppel
maandag 30 januari 2012 om 18:22
quote:missverrektekoekwaus schreef op 30 januari 2012 @ 18:16:
Een Zweedse vrouw heeft bijna een maand met een levende zwarte spin in haar oor rondgelopen. Het beest was enkele centimeters groot en is nu uit het oor verwijderd. De vrouw ging naar de dokter nadat ze een "krabbend geluid" had gehoord. Ze dacht dat ze een verstopping door oorsmeer had.
De oorarts spoot haar oren uit, waarna de levende spin uit haar oor kwam gespoeld. Waarschijnlijk is het beest in de oor van de Zweedse gekropen toen ze sliep. Ze herinnerde zich bij de dokter nog dat ze een spin op haar bed had zien zitten.
Owwwww hou op!!
Afgelopen vakantie had ik een of ander vliegbeest in mn oor zitten. Ik was gaan fietsen en er vloog zo wat naar binnen. Ik voelde het krioelen, hoorde allerlei vage geluidjes, pootjes aan het krabbelen. Was nog 3 minuten fietsen naar t vakantiehuisje, waar man en pincet aanwezig waren.
Ben gillend gaan fietsen, zo eng!!
Toen ik aankwam heb ik de fiets op de grond gesmeten, naar binnen gerent, gegilt naar man, PAK DE PINCET!! en toen maar proberen eruit te vissen.
Dat lukte niet.... ik voelde dat dat beest in mn oor gewoon in paniek raakte door die pincet. Dus ik nog harder gillen. Owww wat erg nu ik er weer aan denk. Gatver.
Op een gegeven moment heb ik mn hoofd gewoon scheef gehouden, want ik voelde hem draaien in mn oor, en toen viel hij eruit, op de grond, THANK GOD!
Nog nachtmerries van...
Een Zweedse vrouw heeft bijna een maand met een levende zwarte spin in haar oor rondgelopen. Het beest was enkele centimeters groot en is nu uit het oor verwijderd. De vrouw ging naar de dokter nadat ze een "krabbend geluid" had gehoord. Ze dacht dat ze een verstopping door oorsmeer had.
De oorarts spoot haar oren uit, waarna de levende spin uit haar oor kwam gespoeld. Waarschijnlijk is het beest in de oor van de Zweedse gekropen toen ze sliep. Ze herinnerde zich bij de dokter nog dat ze een spin op haar bed had zien zitten.
Owwwww hou op!!
Afgelopen vakantie had ik een of ander vliegbeest in mn oor zitten. Ik was gaan fietsen en er vloog zo wat naar binnen. Ik voelde het krioelen, hoorde allerlei vage geluidjes, pootjes aan het krabbelen. Was nog 3 minuten fietsen naar t vakantiehuisje, waar man en pincet aanwezig waren.
Ben gillend gaan fietsen, zo eng!!
Toen ik aankwam heb ik de fiets op de grond gesmeten, naar binnen gerent, gegilt naar man, PAK DE PINCET!! en toen maar proberen eruit te vissen.
Dat lukte niet.... ik voelde dat dat beest in mn oor gewoon in paniek raakte door die pincet. Dus ik nog harder gillen. Owww wat erg nu ik er weer aan denk. Gatver.
Op een gegeven moment heb ik mn hoofd gewoon scheef gehouden, want ik voelde hem draaien in mn oor, en toen viel hij eruit, op de grond, THANK GOD!
Nog nachtmerries van...
Who in the world do I think that I am... I suppose that depends on who I believe
maandag 30 januari 2012 om 18:22
ach dit jongetje had er ook last van.
Jesse Courtney uit de Amerikaanse staat Oregon had al een tijdje last van een krakend geluid in zijn oren. Toen de 9-jarige daarover maar bleef klagen, besloot zijn moeder dat een doktersbezoekje misschien toch wel nuttig was. De dokter kwam met het uitsluitsel: twee spinnen hadden in het linkeroor van Jesse een nestje gebouwd.
De dokter heeft beide spinnen uit het oor van het jongetje gespoeld. "De eerste spin leefde niet meer toen we haar eruit kregen, de tweede nog wel", aldus de dokter. Jesse kreeg beide diertjes mee naar huis als souvenir.
"Beide spinnen waren toch een goede centimeter groot", zo liet de dokter weten. Naar alle waarschijnlijkheid hebben de spinnen weken in het oor van Jesse gewoond. Aangenomen wordt dat de spinnen naar binnen zijn gekropen toen de jongen lekker in bed lag te slapen.
Jesse Courtney uit de Amerikaanse staat Oregon had al een tijdje last van een krakend geluid in zijn oren. Toen de 9-jarige daarover maar bleef klagen, besloot zijn moeder dat een doktersbezoekje misschien toch wel nuttig was. De dokter kwam met het uitsluitsel: twee spinnen hadden in het linkeroor van Jesse een nestje gebouwd.
De dokter heeft beide spinnen uit het oor van het jongetje gespoeld. "De eerste spin leefde niet meer toen we haar eruit kregen, de tweede nog wel", aldus de dokter. Jesse kreeg beide diertjes mee naar huis als souvenir.
"Beide spinnen waren toch een goede centimeter groot", zo liet de dokter weten. Naar alle waarschijnlijkheid hebben de spinnen weken in het oor van Jesse gewoond. Aangenomen wordt dat de spinnen naar binnen zijn gekropen toen de jongen lekker in bed lag te slapen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
maandag 30 januari 2012 om 18:28
quote:enter schreef op 30 januari 2012 @ 18:26:
waarom heb jij trouwens zo n enge nick? Spininhoek?
Ik schijt in mijn broek voor die beesten, ik was opzoek naar een nieuwe nick, en zag er 1 in de hoek zitten.
Ik dacht, als ik nou elke dag geconfronteerd word met het woord spin, dan wen ik misschien aan die beesten....
Nu naar huis fietsen... hoop dat er niks in mijn oor vliegt
waarom heb jij trouwens zo n enge nick? Spininhoek?
Ik schijt in mijn broek voor die beesten, ik was opzoek naar een nieuwe nick, en zag er 1 in de hoek zitten.
Ik dacht, als ik nou elke dag geconfronteerd word met het woord spin, dan wen ik misschien aan die beesten....
Nu naar huis fietsen... hoop dat er niks in mijn oor vliegt
Who in the world do I think that I am... I suppose that depends on who I believe
maandag 30 januari 2012 om 18:30
quote:Spininhoek schreef op 30 januari 2012 @ 18:28:
[...]
Ik schijt in mijn broek voor die beesten, ik was opzoek naar een nieuwe nick, en zag er 1 in de hoek zitten.
Ik dacht, als ik nou elke dag geconfronteerd word met het woord spin, dan wen ik misschien aan die beesten....
Nu naar huis fietsen... hoop dat er niks in mijn oor vliegt haha leuk gevonden die nick, controleer ff de fietstassen
[...]
Ik schijt in mijn broek voor die beesten, ik was opzoek naar een nieuwe nick, en zag er 1 in de hoek zitten.
Ik dacht, als ik nou elke dag geconfronteerd word met het woord spin, dan wen ik misschien aan die beesten....
Nu naar huis fietsen... hoop dat er niks in mijn oor vliegt haha leuk gevonden die nick, controleer ff de fietstassen
maandag 30 januari 2012 om 18:40
Agojjj arme spin. 
Ik heb een overeenkomst met onze spinnen in huis. Als zij mugjes voor me vangen, mogen ze blijven hangen tot de volgende schoonmaak. Daarna zet ik ze gewoon naar buiten (even vangen met een glas en een papiertje), tenzij ze toch per ongeluk in de stofzuiger verdwijnen... maar ik probéér spinvriendelijk te zijn.
De spinnen en ik redden ons wel met elkaar.
We hadden hier alleen één keer een spin die te groot was om met een glas te vangen... daar moest een maatbeker bij komen.
Ik heb een overeenkomst met onze spinnen in huis. Als zij mugjes voor me vangen, mogen ze blijven hangen tot de volgende schoonmaak. Daarna zet ik ze gewoon naar buiten (even vangen met een glas en een papiertje), tenzij ze toch per ongeluk in de stofzuiger verdwijnen... maar ik probéér spinvriendelijk te zijn.
De spinnen en ik redden ons wel met elkaar.
We hadden hier alleen één keer een spin die te groot was om met een glas te vangen... daar moest een maatbeker bij komen.