HELLLUPPPPP!!!!!!!!!!!!!!! Een indrineger
maandag 30 januari 2012 om 22:03
maandag 30 januari 2012 om 23:45
quote:Magdalan schreef op 30 januari 2012 @ 21:46:
Ik had laatst een heule grote zwarte renspin. Gelukkig vond kattschenbeest t kreng erg interessant. Die heeft hem dood gespeeld en op 2 poten na opgevroten. Brrrr.Gelukkig?! Dat is hartstikke zielig!
Wat heeft die spin fout gedaan, behalve dan per ongeluk jouw huis inrennen, niet wetende dat je zo hysterisch zou reageren? Blij zijn dat een levend wezen is gemarteld en opgegeten. Bah.
Ik vind jou enger dan die spin!
Ik had laatst een heule grote zwarte renspin. Gelukkig vond kattschenbeest t kreng erg interessant. Die heeft hem dood gespeeld en op 2 poten na opgevroten. Brrrr.Gelukkig?! Dat is hartstikke zielig!
Wat heeft die spin fout gedaan, behalve dan per ongeluk jouw huis inrennen, niet wetende dat je zo hysterisch zou reageren? Blij zijn dat een levend wezen is gemarteld en opgegeten. Bah.
Ik vind jou enger dan die spin!
maandag 30 januari 2012 om 23:46