HELLLUPPPPP!!!!!!!!!!!!!!! Een indrineger

30-01-2012 17:45 133 berichten
Ik ben alleen thuis en ik heb een indringer in de badkamer: een dikke vette spin. Ik durf niet eens in de badkamer te komen. Ik heb de deur dicht gedaan, maar ik moet douchen. Hoe moet ik de indringer weg jagen? (ik dacht dat spinnen niet in de winter kunnen leven?)
quote:secondhandsuus schreef op 30 januari 2012 @ 21:49:

[...]"Heerlijke bron van eiwitten en proteinen, duhuhu..."



Dan slik ik toch echt liever



*oke, da's wel heul erg off-topic*
Alle reacties Link kopieren
Secondhandsuus alleen al dat *plop* in het bekertje....



nu ik ga douchen met een schijnwerper heb ik gevonden maar eerst een controle uitvoeren
Alle reacties Link kopieren
quote:Dibbes1 schreef op 30 januari 2012 @ 21:55:

[...]





Dan slik ik toch echt liever



*oke, da's wel heul erg off-topic* hey dit hoort op de seks pijlerT
quote:secondhandsuus schreef op 30 januari 2012 @ 21:49:

[...]





Bah ja, dan hoor je ze zo knetsjen tussen de tanden en als je dan gatverrrrr zegt kijken de katten je, met de pootjes nog uit de bek, zo aan van "waaaattt?"

"Heerlijke bron van eiwitten en proteinen, duhuhu..."Inderdaad ja
quote:enter schreef op 30 januari 2012 @ 22:02:

[...]



hey dit hoort op de seks pijlerT Enter, ssshhhtt jij
Alle reacties Link kopieren
quote:enter schreef op 30 januari 2012 @ 19:52:

Queenfan is dit de zwarte weduwe?Nee een gewone rioolspin oftewel een huisspin
Alle reacties Link kopieren
quote:Magdalan schreef op 30 januari 2012 @ 21:46:

Ik had laatst een heule grote zwarte renspin. Gelukkig vond kattschenbeest t kreng erg interessant. Die heeft hem dood gespeeld en op 2 poten na opgevroten. Brrrr.Gelukkig?! Dat is hartstikke zielig!



Wat heeft die spin fout gedaan, behalve dan per ongeluk jouw huis inrennen, niet wetende dat je zo hysterisch zou reageren? Blij zijn dat een levend wezen is gemarteld en opgegeten. Bah.



Ik vind jou enger dan die spin!
Alle reacties Link kopieren
quote:secondhandsuus schreef op 30 januari 2012 @ 21:47:

[...]



Dikke vogelspinnen durf ik dan gewoon vast te houden, die zijn niet zo snel... Tenminste, die ik heb vastgehouden dan..Die kun je beter hebben inderdaad, en die zijn minder bijtgraag dan die oh zo schattige pluisbeesten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven