Help, dreumes heeft Iphone 5 geresed!
zondag 13 juli 2014 om 19:50
Wie o wie kan me helpen? Dreumes van 15 maand heeft mijn Iphone te pakken gekregen en - ik weet niet hoe - het voor elkaar gekregen de telefoon naar de fabrieksinstellingen terug te zetten. Dacht dat hij niets kon doordat er ook een wachtwoord ingevoerd moet worden. Toen ik de telefoon zelf weer in handen kreeg, moest ik aangeven in welk land ik woon etc. Ben verder nog niet gekomen...
Ben er misselijk van.. Er staan 1100 foto's op en ik ben slecht met het draaien van een backup in Itunes. Heeft iemand de gouden tip? Hoop het zo!!!
Ben er misselijk van.. Er staan 1100 foto's op en ik ben slecht met het draaien van een backup in Itunes. Heeft iemand de gouden tip? Hoop het zo!!!
zondag 13 juli 2014 om 20:05
zondag 13 juli 2014 om 20:12
zondag 13 juli 2014 om 20:28
quote:liefpief, 9 minuten geleden
Spelen gaat nu ook niet meer gebeuren...Gelukkig heb ik de meeste leuke foto's laten afdrukken. Maar mis dus wel alle video's en na 1 jaar
Da's dan een harde les voor de volgende keer, regelmatig je telefoon aan je pc/laptop hangen en een back-up laten maken. Hoef je zelf maar 3 muisklikken voor te doen ofzo.
Spelen gaat nu ook niet meer gebeuren...Gelukkig heb ik de meeste leuke foto's laten afdrukken. Maar mis dus wel alle video's en na 1 jaar
Da's dan een harde les voor de volgende keer, regelmatig je telefoon aan je pc/laptop hangen en een back-up laten maken. Hoef je zelf maar 3 muisklikken voor te doen ofzo.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
zondag 13 juli 2014 om 21:44
Je kunt ook je fotostream aanzetten. Dan worden al je foto's automatisch ook naar de cloud gestuurd, en heb je altijd een back-up van de laatste 1000 foto's. Moet je alleen wel rekening mee houden dat dat vanzelf gaat, en dan ook naar bv je iPad getuurd wordt (als daar de fotostream aanstaat dan natuurlijk). Dus geen foto's maken van een cadeau voor je man als hij op je iPad zit
.
zondag 13 juli 2014 om 22:15
quote:Coconutt schreef op 13 juli 2014 @ 20:16:
In je instellingen vind je onder het kopje 'toegangscode' helemaal onderaan een instelling:
'Wis alle gegevens op deze iPhone nadat 10 keer een foute toegangscode is ingevoerd'
Die zou ik voor de volgende keer maar even uitschakelen.
Ik heb een iPhone 5 en bewust niet de nieuwe iOS gedownload.
Weet jij toevallig waar ik het bij de instellingen binnen het oude besturingsprogramma kan vinden?
In je instellingen vind je onder het kopje 'toegangscode' helemaal onderaan een instelling:
'Wis alle gegevens op deze iPhone nadat 10 keer een foute toegangscode is ingevoerd'
Die zou ik voor de volgende keer maar even uitschakelen.
Ik heb een iPhone 5 en bewust niet de nieuwe iOS gedownload.
Weet jij toevallig waar ik het bij de instellingen binnen het oude besturingsprogramma kan vinden?