Help! Grote opruiming. Waar moet ik beginnen?!

11-07-2013 19:39 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat ik wil gaan verhuizen, ben ik alvast druk aan het opruimen/uitzoeken/weggooien. Ik wil zo min mogelijk verhuizen. Zonde van de moeite om dingen te sjouwen waar je toch niet naar omkijkt. Inmiddels al zeker 10 vuilniszakken weggegooid, maar ik zie nu gewoon door de bomen het bos niet meer. Ik dacht dat ik weinig spullen had, maar jezus, wat is er veel tevoorschijn gekomen... En dan heb ik het niet over kleding maar gewoon echt oude oninteressante prul, zoals een minidisc uit het jaar nul of een papiersnijder die nog nooit is aangeraakt.

Wie van jullie heeft er ook weleens een grote opruiming gedaan?

Hoe gingen jullie te werk?

Ik wil het graag weg hebben, maar bij bepaalde dingen denk je toch stiekem: zonde.

Mensen aanwezig met een slimme tactiek?
quote:chimeid schreef op 12 juli 2013 @ 12:32:

Iemand je laten helpen zodat je makkelijker spullen weggooitDe mensen die ik er face to face over heb verteld, reageerden allemaal hetzelfde: "Ohhhh wat zonde! Waar begín je aan?!" Dus nee, dat gaat 'm niet worden, haha.
Die documentaire had ik echt even nodig.

Ik ga meteen aan de slag

Mensen, als je een uurtje vrij hebt, bekijk 'm dan ook!
Fijn topic. Hier moet ook veel gebeuren. Jammer dat het er nu weer te warm voor is, ik kreeg juist de smaak te pakken. Nuttige tips hier.

Kun je alles wat nog netjes is bij de kringloop kwijt? Of zijn ze daar erg kieskeurig?

Veel tips van hier kunnen me al op weg helpen.

Zijn er nog meer tips die er nog niet tussen staan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven