Help ik zit opgesloten
vrijdag 13 januari 2017 om 07:43
Sorry voor de dramatische titel maar feitelijk is het waar, mijn appartement is een escape room geworden. De sleutel zit in het slot en dat is dichtgevroren. Iemand een tip? Met de föhn kan ik er niet bij, ook niet met verlengsnoer. Mij hond moet nodig plassen en hij gaag niet op het balkon.
Iemand een idee?
Iemand een idee?
vrijdag 13 januari 2017 om 07:48
vrijdag 13 januari 2017 om 07:58
Heb je een pittenzak? En een magnetron?
Hete pittenzak er tegenaan houden. Bij heet water heb ik namelijk het idee dat je kans hebt dat je het alleen maar erger maakt.
Hond op wat kranten/vuilniszak zijn behoefte laten doen? (Moet hij maar net willen natuurljk)
Succes, lang leve de winter!
Hete pittenzak er tegenaan houden. Bij heet water heb ik namelijk het idee dat je kans hebt dat je het alleen maar erger maakt.
Hond op wat kranten/vuilniszak zijn behoefte laten doen? (Moet hij maar net willen natuurljk)
Succes, lang leve de winter!
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
vrijdag 13 januari 2017 om 07:59
quote:BassGroove schreef op 13 januari 2017 @ 07:53:
Ik bedoel niet echt blazen, maar een soort van huh huh doen, net zoals je op de ruit kan doen zodat je er een hartje in kunt tekenen. Bij gebrek aan een föhn zeg maar. Gewoon Huh Huh huh.Klinkt intrigerend maar als de vlam van een aansteker niet werkt vraag ik me af hoe heet mij huh huh is.
Ik bedoel niet echt blazen, maar een soort van huh huh doen, net zoals je op de ruit kan doen zodat je er een hartje in kunt tekenen. Bij gebrek aan een föhn zeg maar. Gewoon Huh Huh huh.Klinkt intrigerend maar als de vlam van een aansteker niet werkt vraag ik me af hoe heet mij huh huh is.
vrijdag 13 januari 2017 om 07:59
vrijdag 13 januari 2017 om 08:00