Help me zoeken- ventilator van vroeger

02-07-2015 12:31 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

ik ben op zoek naar een type ventilator dat vroeger (15 jaar geleden, de tijd dat de lavalamp even terug was) bij de EXPO werd verkocht. Het was een rubberen ventilator verkrijgbaar in verschillende felle kleuren. Het had maar drie propellers, onbeschermd en was redelijk buigzaam. Het leek eigenlijk meer op een soort bloem. Ongeveer 1.50m hoog. Wie helpt me zoeken?

Alvast bedankt.
"Dus zie je iemand lopen Met rode ogen heel bedeesd Dan weet je, haar potje is pas vol geweest."
Iets meer propellors, maar bedoel je zoiets?

Zoiets?

https://s-media-cache-ak0 ... 2445ccdce749f4ebcf1a2.jpg
Ja zoiets als LoiseauCoureur postte. Alleen is het dan een hoge ventilator, en inderdaad volledig een kleur als ik het me goed herinner.
"Dus zie je iemand lopen Met rode ogen heel bedeesd Dan weet je, haar potje is pas vol geweest."
Bij de kwantum, alleen is ie niet hoog.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Gevonden

Die blauwe dus.
quote:ventilator schreef op 02 juli 2015 @ 15:50:

Gevonden

Die blauwe dus.Hehe nee het is hem niet hoor. Lijkt er wel op. Niemand? En de expo was destijds zo'n drukbezochte winkel...de tijd dat de lavalamp een comeback maakte...iemand? Ppwcot!
Ik up mijn eigen topic maar weer, misschien heb ik vandaag wel prijs

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven