Help! Mijn kat probeert me te vermoorden!!

zondag 27 september 2009 om 13:42
Zo net terug van het asiel, had 98% kans en ik vind dat ik dat risico met twee kinderen in huis niet kan lopen. Pfff, TO dankjewel, je hebt zojuist mijn/ons leven gered.
Ze zag er altijd zo lief uit en net als één van de voorgangers dacht ik dat ze die dode vogeltjes kwam brengen om haar bijdrage te doen aan de huishoudpot.
Moet nu even de junioren gaan troosten.
Ze zag er altijd zo lief uit en net als één van de voorgangers dacht ik dat ze die dode vogeltjes kwam brengen om haar bijdrage te doen aan de huishoudpot.
Moet nu even de junioren gaan troosten.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!

zondag 27 september 2009 om 13:52
quote:Jaffa schreef op 27 september 2009 @ 13:44:
Heb het bij gebrek aan kat op het konijn getest en 89 % kans dat Gijs me de das om wil doen! Leg ik straks het loodje door een Vlaamse Reus...denk dat ie binnenkort onderdeel van een stoofpotje wordt.
Hier alvast een receptje voor je (gevonden op Smulweb en de eters zijn erg enthousiast)
Stoofpotje van konijn
Ingrediënten voor 4 personen
Konijn (op schaal) peper zeezout 1 grote ui 4 tenen knoflook
± 1 flinke theelepel sambal 1laurierblad 2 kruidnagels 2 grote tomaten
± 4 eetlepels balsamico 1 flesje bier ± 1 ons roomboter
± 1 eetlepel maizena ± 10 pruimen (gedroogde)
Hulpmiddelen
Oven of braadpan
Voorbereiding
Het konijn (in delen snijden in dien nodig)
afspoelen en drogen .Peperen en zouten .
De ui de knoflook en de tomaten klein snijden .
De pruimen ontpitten .
Bereidingswijze
Het konijn aanbraden in de roomboter ,na een paar min. alle ingredienten er bij doen even doorgaren en afblussen met het bier. Garen in ± 2 uur in de oven of braadpan.
Indien nodig de jus binden met de maizena.
Serveertips
Lekker met kastanje puree en rode kool of spruiten.
Heb het bij gebrek aan kat op het konijn getest en 89 % kans dat Gijs me de das om wil doen! Leg ik straks het loodje door een Vlaamse Reus...denk dat ie binnenkort onderdeel van een stoofpotje wordt.
Hier alvast een receptje voor je (gevonden op Smulweb en de eters zijn erg enthousiast)
Stoofpotje van konijn
Ingrediënten voor 4 personen
Konijn (op schaal) peper zeezout 1 grote ui 4 tenen knoflook
± 1 flinke theelepel sambal 1laurierblad 2 kruidnagels 2 grote tomaten
± 4 eetlepels balsamico 1 flesje bier ± 1 ons roomboter
± 1 eetlepel maizena ± 10 pruimen (gedroogde)
Hulpmiddelen
Oven of braadpan
Voorbereiding
Het konijn (in delen snijden in dien nodig)
afspoelen en drogen .Peperen en zouten .
De ui de knoflook en de tomaten klein snijden .
De pruimen ontpitten .
Bereidingswijze
Het konijn aanbraden in de roomboter ,na een paar min. alle ingredienten er bij doen even doorgaren en afblussen met het bier. Garen in ± 2 uur in de oven of braadpan.
Indien nodig de jus binden met de maizena.
Serveertips
Lekker met kastanje puree en rode kool of spruiten.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
zondag 27 september 2009 om 13:55
dinsdag 29 september 2009 om 10:39
85%
En ik denk dat ik ook al weet hoe ze dat wil gaan doen: Ze wil me uithongeren....De laatste tijd kan ik niks meer op het aanrecht laten staan, want ze vreet het op....Ze maakt zelf nog dichte chipszakken open om op te eten!
En ik denk dat ik ook al weet hoe ze dat wil gaan doen: Ze wil me uithongeren....De laatste tijd kan ik niks meer op het aanrecht laten staan, want ze vreet het op....Ze maakt zelf nog dichte chipszakken open om op te eten!
'Tell people there's an invisible man in the sky who created the universe, and the vast majority will believe you. Tell them the paint is wet, and they have to touch it to be sure.' -George Carlin