Help, sleutels kwijt

21-01-2008 14:14 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allen,

Ik ben voor de zoveelste keer mijn sleutels kwijt! Ik ben een raschaoot en ik raak ze altijd "kwijt". Dit keer is het voor het echie dat ik ze kwijt ben.

Ik weet niet zo goed wanneer ik mijn sleutels voor het laatst gehad heb en of ze in huis liggen of dat ik ze echt kwijt ben.

Met de reservesleutel was er nog niks aan de hand, deze sleutel had ik aan mijn werkbos gedaan. Echter nu ben ik ook mijn werkbos kwijt en ik kan hem echt niet meer vinden!

Ik weet niet meer wat ik er mee gedaan heb. Gisteren ben ik met sleutels binnen gekomen. De telefoon ging en ik heb mijn tas neergegooit en opgenomen. Mijn jas heb ik tijdens het gesprek uitegedaan en op de grond gegooid. Daarna niet meer naar mijn sleutels omgekeken toen ik mijn jas en tas weg pakte.

Ze zijn nu zoek :-((

Heeft iemand de ultieme tip om nooit meer sleutels kwijt te raken? O ja, ik heb ze aan een key cord hangen. Ik heb in totaal 5 keycords waarvan ik er nu dus 2 kwijt ben. (Dat zegt voor mij overigens ook iets over het aantal sleutels, ongeveer 30?)

Veel sleutels is een ramp voor een raschaoot.
Ho JoJootje,

Ik heb dé oplossing voor je probleem:

Safy sleutelhanger

Mijn vader heeft ook zo'n ding, en het werkt echt.
Ik wil zelf eigenlijk wel zo'n dingetje:

Een biometrisch slot! Lijkt me gewoon heel leuk om te hebben.

Bij werkt trouwens momenteel alleen het volgende: sleutels altijd en alleen in mijn jaszak. Ik open de deur, kiep de sleutels in mijn jaszak en klaar. Ik ga nooit de deur uit zonder jas dus dat gaat in principe goed. Tenzij het zomer is natuurlijk. Maar dan voel ik me zonder jas zo 'kaal' dat ik automatisch overschakel op een tasje.
Zo'n piepding werkt niet!

Ik had er ooit eentje die ging piepen als je fluit, maar die ging ook gewoon af als ik een beetje te enthousiast praatte, om gek van te worden. (blijkbaar praat ik heel hard )
Overkwam mij ook vaak maar dan tijdens het 't sporten of dagje zee. Heb nu handige dingetje gekocht Keypod echte aanrader. Doe er je voordeel mee scheelt stress.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven