Help!!! Wat zijn leuke plaatsen om te wonen???
donderdag 2 augustus 2012 om 21:07
Heeft iemand leuke ideeen voor mij?
We wonen met een gezin (kindje van 1 jaar) nu in Haarlem, maar we zijn erachter dat dit niet de juiste plek voor ons is om te wonen.
Wij zijn op zoek naar
* een wat meer betaalbare rustigere plaats, niet in de randstad
(meer huis voor je geld)
* in het westen van Nederland
* een dorp
* dichtbij het strand
* kindvriendelijk
* plaats met wat gezellige terrasjes/restaurantjes
* basisscholen/middelbare scholen
* groen
Heeft iemand tips voor mij of woon je zelf op een prima plek? Ik ben heel internet aan het afstruinen, maar ik kom er niet uit.Ik ben benieuwd naar jullie reactie.
We wonen met een gezin (kindje van 1 jaar) nu in Haarlem, maar we zijn erachter dat dit niet de juiste plek voor ons is om te wonen.
Wij zijn op zoek naar
* een wat meer betaalbare rustigere plaats, niet in de randstad
(meer huis voor je geld)
* in het westen van Nederland
* een dorp
* dichtbij het strand
* kindvriendelijk
* plaats met wat gezellige terrasjes/restaurantjes
* basisscholen/middelbare scholen
* groen
Heeft iemand tips voor mij of woon je zelf op een prima plek? Ik ben heel internet aan het afstruinen, maar ik kom er niet uit.Ik ben benieuwd naar jullie reactie.
donderdag 2 augustus 2012 om 21:29
http://www.funda.nl/koop/ ... is-47657189-beukenrode-3/
“Don’t look back – you’re not going that way.”
donderdag 2 augustus 2012 om 21:31
In Haarlem niet leuk wonen, je bent zo met de bus naar Zandvoort en je kan overal naar toe als je wilt. Het ligt er aan wat je te besteden hebt, Driehuis, Santpoort en Bloemendaal zijn ook prijzig. Ik woon in Beverwijk, maar dat is niet aan te raden, tenzij je naar Wijk aan Zee wilt, dat is voor een gezin wel leuk.
donderdag 2 augustus 2012 om 21:56
Ik ben echg heel benieuwd wat je niet leuk vind aan Haarlem. Want alle dingen die je opschrijft, die vind je in Haarlem. Zit je niet gewoon in de verkeerde wijk? Als je in de wijk tussen de pijlslaan en de ruyterweg woont (zeg maar tussen het spoor en de randweg) dan loop je zo Elswout in, heb je een heel dorps karakter in de wijk, want iedereen kent elkaar en nagenoeg elk kind zit op basisschool De Zuidwester. Je fietst in een half uur naar het strand en de stad zelf is op 5 minuten fietsen en toch echt zeer gemoedelijk te noemen. Ik snap echt oprecht niet wat er, gezien je wensenlijst, mis is met Haarlem.
donderdag 2 augustus 2012 om 22:05
quote:galadriel schreef op 02 augustus 2012 @ 21:19:
Kijk
En staat al langer dan een half jaar te koop, vast wel wat onderhandeling in mogelijk.Die poster op de meidenslaapkamer!
Kijk
En staat al langer dan een half jaar te koop, vast wel wat onderhandeling in mogelijk.Die poster op de meidenslaapkamer!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.