Help
zaterdag 12 mei 2012 om 22:19
Ik hoop dat iemand me kan helpen.
Sinds gister hebben wij er een nieuw poesje bij. Ze is net 13 weekjes oud. Echt een schatje. Er is alleen eeen maar. Ze plast en poept niet op de kattenbak. Ze weet wel waar hij staat en we doen haar er regelmatig op, maar tevergeefs.
We hebben nog een poes... Zou het kunnen zijn dat ze niet op dezelfde bak wil als die?
De vrouw van de cattery heeft ons verzekerd dat ze zinderlijk was.
Sinds gister hebben wij er een nieuw poesje bij. Ze is net 13 weekjes oud. Echt een schatje. Er is alleen eeen maar. Ze plast en poept niet op de kattenbak. Ze weet wel waar hij staat en we doen haar er regelmatig op, maar tevergeefs.
We hebben nog een poes... Zou het kunnen zijn dat ze niet op dezelfde bak wil als die?
De vrouw van de cattery heeft ons verzekerd dat ze zinderlijk was.
zaterdag 12 mei 2012 om 22:46
Toen ze gister uit haar mandje kwam is ze zelf in de bak gegaan en volgens mij deed ze ook wat daar. Maar savonds plaste ze op het bed. Niet echt fris! En net in de badkamer. Ik had de slaapkamerdeur dicht... Pfff. Heb dit nooit eerder meegemaakt met kleine katjes. En in de cattery had die vrouw heel veel katten die op dezelfde bakken gingen. Misschien maar kattengrind van het merk goedkoopie kopen. Deze is ze waarschijnlijk niet gewend...
zaterdag 12 mei 2012 om 22:59
quote:meisje1988 schreef op 12 mei 2012 @ 22:46:
Toen ze gister uit haar mandje kwam is ze zelf in de bak gegaan en volgens mij deed ze ook wat daar. Maar savonds plaste ze op het bed. Niet echt fris! En net in de badkamer. Ik had de slaapkamerdeur dicht... Pfff. Heb dit nooit eerder meegemaakt met kleine katjes. En in de cattery had die vrouw heel veel katten die op dezelfde bakken gingen. Misschien maar kattengrind van het merk goedkoopie kopen. Deze is ze waarschijnlijk niet gewend...Echt 2 bakken nemen.
Toen ze gister uit haar mandje kwam is ze zelf in de bak gegaan en volgens mij deed ze ook wat daar. Maar savonds plaste ze op het bed. Niet echt fris! En net in de badkamer. Ik had de slaapkamerdeur dicht... Pfff. Heb dit nooit eerder meegemaakt met kleine katjes. En in de cattery had die vrouw heel veel katten die op dezelfde bakken gingen. Misschien maar kattengrind van het merk goedkoopie kopen. Deze is ze waarschijnlijk niet gewend...Echt 2 bakken nemen.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
zondag 13 mei 2012 om 00:49
Houd je kitten voorlopig in één ruimte waar ze de bak goed kan vinden. Ze is misschien gewoon de weg kwijt. Stel je voor dat je heel klein bent en dan wordt in een bakkie gedaan om vervolgens in een nieuw huis los te worden gelaten. Dan moet je heel nodig maar je bent je een peuter en dan wordt er verwacht dat je de wc vanzelf vindt. Zo is het denk ik voor een kitten die net nieuw bij je binnen is.
Geen idee of het klopt hoor ben alleen maar een kattenliefhebber en heb er niet voor geleerd.
Ik heb ze dan ook in het begin alleen in de voorkamer gehouden en de bak en het eten stonden bij de salontafel. Vervolgens heb ik langzaam de bak en eten verschoven. Elke dag een meter richting de plek waar ik ze nu nog heb staan.
Ze is klein he, stap voor stap.
Geen idee of het klopt hoor ben alleen maar een kattenliefhebber en heb er niet voor geleerd.
Ik heb ze dan ook in het begin alleen in de voorkamer gehouden en de bak en het eten stonden bij de salontafel. Vervolgens heb ik langzaam de bak en eten verschoven. Elke dag een meter richting de plek waar ik ze nu nog heb staan.
Ze is klein he, stap voor stap.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.