Hema handdoeken

06-05-2015 15:46 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey iedereen,



heeft er iemand hier ervaring met de kwaliteit van de Hema badhanddoeken?

Ik zie op de website dat ze een paar verschillende types hebben: ultrasoft, zware kwaliteit en hotelkwaliteit. Iemand die al ervaring heeft met deze verschillende types?



Aanraders? Afraders?
Alle reacties Link kopieren
quote:bootje_op_de_golven schreef op 06 mei 2015 @ 16:01:

Never ever again. Heb de hotelkwaliteit in donkergrijs en die pluist twee jaar later nog. Hoor ik van meer mensen. Het enige wat schijnt te helpen is heel vaak in de droger gooien, maar zo'n ding heb ik niet.



Ik herken het pluizen helemaal, al gooi ik ze juist keer op keer in de droger (die ik dan vervolgens kan schoonmaken ivm alle pluisjes).

Toch blijven ze wel stevig en zacht. Ben ivm al het pluizen wel benieuwd hoe lang ze stevig blijven. Ik twijfel of ik ze nog een keer zou kopen, maar heb ze met een mooie aanbieding kunnen kopen en vind so far de prijs/kwaliteit verhouding toch niet slecht.
Alle reacties Link kopieren
Aha, mijn eigen topic dat terug boven komt!



Mijn ervaringen met de handdoeken: De handdoeken pluizen inderdaad verschrikkelijk! Na het afdrogen hang ik vol met minuscule blauwe pluisjes, en ook de rest van de badkamer heeft een dun laagje pluisjes na iets te enthousiast afdrogen. Ik heb het idee dat het iets begint te beteren nu ze al wat vaker gewassen zijn, maar al bij al ben ik toch niet echt fan.
Ik vind sowieso dat de kwaliteit van hema achteruit is gegaan de afgelopen tijd. Handdoeken zijn echt minder dan die van een paar jaar terug is me opgevallen. Ook sokken. Ik koop ze niet meer bij Hema, maar ga nu naar Zeeman. Goedkoper en de kwaliteit is beter.

Zelfs de sloffen van van de hema zijn minder dik gevoerd dan die van vorig jaar! Ik koop elk jaar die van 7,50. Bevielen altijd zo goed. Dit is dus mijn laatste paar sloffen van de hema.. De kwaliteit van producten valt me tegen bij hema, is echt beter geweest!
Alle reacties Link kopieren
quote:nephthys schreef op 12 oktober 2015 @ 14:58:

Aha, mijn eigen topic dat terug boven komt!



Mijn ervaringen met de handdoeken: De handdoeken pluizen inderdaad verschrikkelijk! Na het afdrogen hang ik vol met minuscule blauwe pluisjes, en ook de rest van de badkamer heeft een dun laagje pluisjes na iets te enthousiast afdrogen. Ik heb het idee dat het iets begint te beteren nu ze al wat vaker gewassen zijn, maar al bij al ben ik toch niet echt fan.Bedankt voor het delen van je ervaring, je hebt me zojuist voor een miskoop behoed we zijn de oude handdoeken juist zat omdat ze pluizen, niet omdat ze versleten zijn oid. Nu nog op zoek naar de handdoeken die ik dan wél moet kopen.. Lekker dik en zonder pluisjes, iemand tips?
Alle reacties Link kopieren
Mijn moeder kocht altijd handdoeken bij de Hema. Toen een keer bij de Wibra. Om ze te vergelijken heeft ze ze gewogen: even zwaar. Dus je zou de Wibra kunnen proberen.
Alleen kalmte kan ons redden.
Alle reacties Link kopieren
En ik vind ook dat de Hema niet meer is wat het was. Rommelig en acties waar je niks aan hebt, bijvoorbeeld korting op het damesondergoed, maar die jij wil hebben doen net niet mee. En de medewerkers zijn nog nooit gemotiveerd geweest.
Alleen kalmte kan ons redden.
handdoeken van de albert heijn ;), al een jaar in gebruik, pluizen niet, drogen lekker. en 1 keer in de zoveel maanden voor de helft van het geld in de bonus. Dus even wachten tot de bonus er weer is (vast weer ergens met Sint/Kerst, ik heb ze vorig jaar in november gekocht)
quote:nephthys schreef op 12 oktober 2015 @ 14:58:

Aha, mijn eigen topic dat terug boven komt!



Mijn ervaringen met de handdoeken: De handdoeken pluizen inderdaad verschrikkelijk! Na het afdrogen hang ik vol met minuscule blauwe pluisjes, en ook de rest van de badkamer heeft een dun laagje pluisjes na iets te enthousiast afdrogen. Ik heb het idee dat het iets begint te beteren nu ze al wat vaker gewassen zijn, maar al bij al ben ik toch niet echt fan.+10. Terwijl de handdoeken van de Hema voorgaande jaren wel goed waren. Heb de nieuwe al tientallen keren gewassen en ze blijven pluizen. Zal ze volgende keer echt niet meer bij de Hema halen.
X
anoniem_7760 wijzigde dit bericht op 11-07-2016 22:43
Reden: .
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik vind ze super fijn, ze gaan hier wel in de droger anders worden het van die harde stukken schuurpapier.
Alle reacties Link kopieren
Kwaliteit van de Hema gaat wel achteruit ja, sportbeha was bijvoorbeeld al na 5x wassen super verkleurd terwijl een ouder model prima bleef.

De service van de Hema vind ik ook steeds minder worden, in ieder geval in de winkels.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al jaren de handdoeken van de hema, gewoon de witte kleinste formaat.

Kunnen dan lekker in de kookwas en droger, en zo duur vind ik ze nou ook niet, vooral

als je ze in de aanbieding koopt.

Hier is het 1 keer mee afdrogen en gelijk weer in de was, dus ik hoef niet van die hele grote handdoeken.

Ik hou het niet precies bij maar ze gaan zeker een paar jaar mee en als ze versleten zijn haal ik er weer een stuk of 10 bij.
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 15-02-2016 21:04
Reden: Spam
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven