Herfsttetters!

09-10-2012 16:57 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 26! In de herfst, dus een leuk toepasselijk plaatje Veel plezier allemaal!

Hier deel 25: Tetteren in de zomer.
Ik ben mijn eigen bananenschil
ff snel. Friend is in het land en gestrand in Utrecht, omdat hij de trein naar Duitsland gemist heeft . Dus ik heb ff snel de lapslet geleend en reisschema gemaakt. Enne, hij is niet voor 1 uur in zijn hotel hehe, net goed . Maar het goede nieuws is dat hij de laptop bij zich heeft en ik ga donderdag naar Duitsland en ben zaterdag weer terug. Ik probeer dan laptop nog naar de computersmid te krijgen voor een nieuwe harde schijf en als dat allemaal goed gaat ben ik ergens volgende week weer online
Niemand had tetterzin gisteravond? Alleen Slof was er even.

Vanochtend was ik een beetje in de war. Ben in de verkeerde trein gestapt.... Gelukkig kwam ik er bij Delft achter en kon ik nog uitstappen. Anders was ik in Amsterdam terecht gekomen. Domme doos ben ik soms.

Zoon is 19.5 jaar oud. Hij wil zelf ook volgend jaar op zichzelf gaan wonen. Alleen ik vraag me dan af hoe hij dat wil betalen.

Er zijn nog wel veeeeel meer voorbeelden hoor. Gisteren ook weer op iets gewezen. Ik kom thuis en staat de thermostaat op 24!!!! 24!!!

Als je het koud hebt dan doe je een trui aan. Of een vest. Maar nee, hij moet met een shirtje aan het warm hebben. K heeft daar ook een handje van hoor. Shirtje met korte mouwen en maar klagen dat 'ie het koud heeft dus moet de verwarming hoger. Neeehhheeeeee, doe een vest aan. En dan ben ik een zeikerd.

Fant, hoe is het met je bekkie?
Ik was gister om 22.00 uur thuis en toen geen zin meer.

Van 8.00 tot 21.00 uur gewerkt *veegt zweet van voorhoofd*

Nu lekker uitgeslapen en fris gedoucht aan de koffie.

Mijn auto is bij de garage vandaag. Wordt 4 deze maand en moet voor het eerst gekeurd worden.

Garage belde net al dat alles prima was...op de banden na.

4 nieuwe banden én een grote beurt én keuren.

Ik weet wel waar mijn salaris heen gaat deze maand
Zonde Bieb. Nodig maar toch zonde van je centen.

Lekker hoor, uitslapen en kalm aan doen. Dat lijkt me dan toch wel weer fijn, 1 dag minder werken. Een lummeldagje of juist een van de poetserij of tandarts-, dokters- en kappersbezoekjes.

Zie ik net ZM met 2 gegapte boterhammen over de schutting komen.
Hahahaha hij heeft de bijnaam niet voor niet gekregen he?! Wat een monster!

Sorry Bieb, maar ik schiet hier heel hard om in de lach Ik ZM
Ik zie nu ook voor me dat iemand naar een leeg bord zit te staren
quote:Olijfje_ schreef op 21 november 2012 @ 14:51:

Ik zie nu ook voor me dat iemand naar een leeg bord zit te staren Ik hoop maar dat het boterhammen waren die ergens in een tuin voor de vogels lagen
Ik ga zo maar wat mezenbollen ophangen.

Lekker binnen kijken naar de vogeltjes buiten (en ZM ook achter het glas)

net de laatste Sinterklaas kadootjes gehaald.

Ook maar even voor MO's lootje want MO vertelde dit weekend dat hij helemaal in de stress schiet daarvan....

Nou ik niet hoor. Geld uitgeven gaat mij gemakkelijk af
¤600
Auw Bieb.

Ik moet aankomende maand zelf betalen aan kinderopvang. Teveel ontvangen toeslag zit in gastouderbureau dat niet meer bestaat.

Die maand erna ook maar dan krijg ik de Kot van januari weer.
Het Viva forum is papaja.

Wel tetterzin hier, maar ben haske druk. Pfff, heb nog net tijd om te eten en te slapen tussen het werken door. En dat is niet overdreven helaas. Nu weer rapport schrijven en dan hopelijk straks onderuit op de bank.

Auw Bieb, dat doet pijn. Wel fijn dat je voor de winter goede banden hebt. En voor ZM. Lekker ding.

Goed nieuws van Slof! Jeuj.

voor mevrouw Ratteke die nu zelf mag tekenen. Lekker joh!
Bekkie gaat redelijk goed, het is mij meegevallen. Ik baal gewoon van dat ik niet "gewoon" kan eten.

Brrrr Bieb, wat een geld he zo'n auto. Niks aan en dat net voor de dure december maand. En Tonks ook al, waardeloos, ze zouden er gewoon rekening mee moeten houden: geen dure rekeningen in November/December!!

Drukke Splint, komt er al een eind in zicht qua drukte?

Maffe MO met zijn boterhammen, ik zie het voor mij

Wat fijn Slofje, de blijdschap spat vh scherm. Kijk er naar uit om je meer te "zien" hier.
Optimist tot in de kist!
quote:Olifantjeinhetbos schreef op 21 november 2012 @ 20:43:

.

Ik ook

Want het was ZM (MO was gewoon aan het werk)
quote:Olifantjeinhetbos schreef op 21 november 2012 @ 20:43:

(psssst, het ging over ZM!)

Drukte wordt in januari minder. Gisteren ook een oud-collega ingeschakeld die we als freelancer kunnen gaan inzetten, dat scheelt ook. En volgende week vrijdag gaan we lekker een weekje op vakantie. Daar kijk ik zoooooo naar uit!
Ratje wat super dat je mag tekenen.

Maar wat waardeloos dat gedoe met zoon. Puberteit is een bitch. Een 19jarige puber (ik weet er alles van) kan je hele sfeer in huis bepalen. En dan kan ik tig keer zeggen dat het overgaat maar daar heb je nu niks aan. Het enige wat ik als advies kan geven is "pick your fight". Je redt hier jezelf mee en vooral de sfeer in huis.

Bij jou is het denk ik ook lastig dat K zo makkelijk is (toch?). Hier is G altijd echt zo'n vader geweest die op de achtergrond een rol speelde maar hij stond en staat wel pal achter mij. Hij is gewoon niet zo'n "opvoeder", hij is meer de professor, heel verstrooid enzo. Ik ben natuurlijk ook het meest thuis dat speelt ook mee.

Hier loopt net P de deur uit. Nav jouw problemen moet ik even terug denken aan nog niet zo lang geleden, een sacherijnige P, overal en altijd dwars. Nu geniet ik zo van de gezelligheid die hij brengt thuis. Altijd in voor een grapje, altijd vragen hoe het gaat, gisteren vertelde ik nog dat vroeger op de mavo mijn leraar altijd zijn stropdas in zijn broek had. Kwam hij gisteravond in vol pak met stropdas in broek aanlopen. Geen gezicht die lange slungel. Hij werkt sinds kort in een herenkledingzaak, hopelijk niet voor lang, ik vind het verschrikkelijk om hem er in driedelig bij te zien lopen. Past gewoon niet bij hem. Maar 't brengt even geld in het laatje en het is om de hoek.
Optimist tot in de kist!
Aaaaaah "rofl" tuurlijk, MO krijgt zijn brood op een bordje toch?
Optimist tot in de kist!
Mijn zgn advies is trouwens niet verkeerd bedoeld hoor. Gewoon iets wat ikzelf heb geleerd. Ik was nogal perfectionistisch qua opvoeden, heel simpel "regels zijn regels" en dat werkte gewoon niet. Dan heb je constant ruzie.
Optimist tot in de kist!
quote:Olifantjeinhetbos schreef op 21 november 2012 @ 20:43:Maffe MO met zijn boterhammen, ik zie het voor mij Ik ook. MO met 2 droge boterhammen in z'n mond over de schutting heen klimmend...
Heb trouwens mijn 1e treasure hunt ingestuurd. Kreeg een goede response. Joepie.
Optimist tot in de kist!
MO met z'n bammen over de schutting

Ik zag later ook helemaal voor me hoe ZM pootwrijvend zijn bammetjes ging smeren en een bekertje kattenmelk inschonk
Balen Bieb, trouwens...wat een bedrag! Maar goed, uitgesmeerd over 4 jaar valt het nog wel mee (ff verzachtende excuses zoeken) en Toet kan er voorlopig weer tegen. Maar pijn blijft het doen..

Over Toet gesproken, sinds die noodstop van paar weken geleden ruisen mijn remmen niet meer. Kennelijk heb ik alle roest/aanslag/wat dan ook er af geremd
Jeutje, wat een woei ineens hier!

Plou: slapen jij!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven