Herfsttetters!
donderdag 13 december 2012 om 08:06
Wauw Fiollle, dat is best goed zeg! Ik had ook 0 fout. Ook niet meegedaan hahahaha
Ik had vanochtend een mooie mazzel. Ik heb echte Ugg handschoenen gevonden. Die passen. Heb net gekeken wat ze kosten.... 139 euro... Wat zal de eigenaresse balen dat ze die kwijt is geraakt. Alleen al omdat ze zo duur zijn en omdat ze nu zonder handschoenen zit.
De trein was zowaar ook nog op tijd en ik kon zitten.
Eenmaal op het werk is de mazzel weer op. Kan pas tegen half 9 het systeem in. Gelukkig heb ik internet!
Fant, is de zoektocht naar een ugly sweater nog gelukt?
Biebje, geniet van je vrije dag. Doe niet te veel he in huis. Over stof struikel je niet.
Moet je er nog uit? Doe wat warms aan, het is maar 1 graad. Brrrrr.
Ik had vanochtend een mooie mazzel. Ik heb echte Ugg handschoenen gevonden. Die passen. Heb net gekeken wat ze kosten.... 139 euro... Wat zal de eigenaresse balen dat ze die kwijt is geraakt. Alleen al omdat ze zo duur zijn en omdat ze nu zonder handschoenen zit.
De trein was zowaar ook nog op tijd en ik kon zitten.
Eenmaal op het werk is de mazzel weer op. Kan pas tegen half 9 het systeem in. Gelukkig heb ik internet!
Fant, is de zoektocht naar een ugly sweater nog gelukt?
Biebje, geniet van je vrije dag. Doe niet te veel he in huis. Over stof struikel je niet.
Moet je er nog uit? Doe wat warms aan, het is maar 1 graad. Brrrrr.
donderdag 13 december 2012 om 10:00
Jeetje Rat, wat een geld voor een paar handschoenen! Ga je ze houden?
Als ik ze op het station of in de trein zou vinden, zou ik ze denk ik afgeven bij een NS loket.
Het ziet er wel heul erg koud uit buiten!
Bieb, lekker aan het uitslapen en rustig aan doen? Wat Rat zegt: je struikelt niet over stof! Lekker in bed met kleefband en een koppie thee en er pas uitkomen als je geen zin meer hebt.
Ik moet vanmiddag naar het werk, overlegmiddag en daarna eten. En nu zit ik ook te werken. Nou ja, nog een ruime week en dan alweer anderhalve week vrij!
Als ik ze op het station of in de trein zou vinden, zou ik ze denk ik afgeven bij een NS loket.
Het ziet er wel heul erg koud uit buiten!
Bieb, lekker aan het uitslapen en rustig aan doen? Wat Rat zegt: je struikelt niet over stof! Lekker in bed met kleefband en een koppie thee en er pas uitkomen als je geen zin meer hebt.
Ik moet vanmiddag naar het werk, overlegmiddag en daarna eten. En nu zit ik ook te werken. Nou ja, nog een ruime week en dan alweer anderhalve week vrij!
donderdag 13 december 2012 om 10:18
Mogguh. Net wakker en nog in bed.
Voel me al een heel stuk beter nu
Zo lekker douchen en bakkie koffie en idd niet al te veel doen.
..Al liep ik net naar de wc wel in de kattengrit te stampen dus even stofzuiger en dweilen staat wel op het programma.
Verder naar Action voor lampjes en balletjes. Oh en vanavond wil ik een vers bed.
Afgeven handschoenen weet ik niet of ik dat zou doen. Misschien wel naam en telefoonnr. doorgeven bij NS.
Als ze dan komt vragen heeft ze mazzel. Anders liggen ze misschien bij de gevonden voorwerpen te verstoffen.
Goed van 19 fout Fiolle !! Dat is zwaar onder het gemiddelde las ik.
Splinter ook vrij vandaag ?
Voel me al een heel stuk beter nu
Zo lekker douchen en bakkie koffie en idd niet al te veel doen.
..Al liep ik net naar de wc wel in de kattengrit te stampen dus even stofzuiger en dweilen staat wel op het programma.
Verder naar Action voor lampjes en balletjes. Oh en vanavond wil ik een vers bed.
Afgeven handschoenen weet ik niet of ik dat zou doen. Misschien wel naam en telefoonnr. doorgeven bij NS.
Als ze dan komt vragen heeft ze mazzel. Anders liggen ze misschien bij de gevonden voorwerpen te verstoffen.
Goed van 19 fout Fiolle !! Dat is zwaar onder het gemiddelde las ik.
Splinter ook vrij vandaag ?
donderdag 13 december 2012 om 10:49
quote:Biebeliee schreef op 13 december 2012 @ 10:18:
...
Da's inderdaad een veel betere.
Fijn dat je je weer wat beterder voelt. Stofzuigen en bed verschonen is dan nog wel te doen. En verder lekker aanrommelen.
Ik heb een puist. Tegen mijn neusbrug, net onder mijn oog. Valt helemaaaaal niet op.
...
Da's inderdaad een veel betere.
Fijn dat je je weer wat beterder voelt. Stofzuigen en bed verschonen is dan nog wel te doen. En verder lekker aanrommelen.
Ik heb een puist. Tegen mijn neusbrug, net onder mijn oog. Valt helemaaaaal niet op.
donderdag 13 december 2012 om 12:02
quote:Splinter02 schreef op 13 december 2012 @ 10:00:
Ik wil ze eigenlijk wel houden. Ik zal nog eens kijken of er een oproep is gedaan voor die handschoenen.
Afgeven bij een loket wordt een beetje moeilijk... die bestaan bijna niet meer.
Jammer van pukkel. Wat een rotplek zeg. Kijk je er nou ook steeds tegen aan?
Bieb, fijn dat je je weer beterder voelt. Nu nog een paar klusjes en dan ben je ook weer 'vrij'. Lekker ontbijtje trouwens.
Ik zit nu aan de lunch. Broodje bal met satésaus, een ragoutbroodje en een bekertje melk.
Ik wil ze eigenlijk wel houden. Ik zal nog eens kijken of er een oproep is gedaan voor die handschoenen.
Afgeven bij een loket wordt een beetje moeilijk... die bestaan bijna niet meer.
Jammer van pukkel. Wat een rotplek zeg. Kijk je er nou ook steeds tegen aan?
Bieb, fijn dat je je weer beterder voelt. Nu nog een paar klusjes en dan ben je ook weer 'vrij'. Lekker ontbijtje trouwens.
Ik zit nu aan de lunch. Broodje bal met satésaus, een ragoutbroodje en een bekertje melk.
donderdag 13 december 2012 om 15:38
Ik ben een tentamen aan het maken en een kat aan het begraven en Kaat heeft vanochtend weer eens in mijn bed gespuugd. Gelukkig kan het gat zo dicht, is het tentamen in te leveren en is Kaat weer beter.
Bieb, het blijft geestig dat ik jouw huis zo in m'n hoofd heb.
M'n moeder was laatst een weekendje weg en toen zei Kaat bij het plaatselijke zwembad "Kijk hier hebben we gezommen". Bleek nog te kloppen ook.
Mooi blauw boompje daar op die kast vlakbij het zwembad in de tuin
Ik zou wel wat moeite doen om de eigenaar te vinden hoor Rat. (er is een appje voor volgens mij) en anders is het heel vervelend voor de eigenaar en heb jij een gelukje. Zeker gezien de prijs zou ik me best lullig voelen als ik ze zo zou houden.
Hoop dat je snel went Olijf
Bieb, het blijft geestig dat ik jouw huis zo in m'n hoofd heb.
M'n moeder was laatst een weekendje weg en toen zei Kaat bij het plaatselijke zwembad "Kijk hier hebben we gezommen". Bleek nog te kloppen ook.
Mooi blauw boompje daar op die kast vlakbij het zwembad in de tuin
Ik zou wel wat moeite doen om de eigenaar te vinden hoor Rat. (er is een appje voor volgens mij) en anders is het heel vervelend voor de eigenaar en heb jij een gelukje. Zeker gezien de prijs zou ik me best lullig voelen als ik ze zo zou houden.
Hoop dat je snel went Olijf
Het Viva forum is papaja.
donderdag 13 december 2012 om 15:44
Je hebt "mazzel" dat het nu niet vriest Tonks.
Gaat oude poes in de tuin?
En je moeder was een weekend weg naar mijn durp? leuk!
Ik zou me ook schuldig voelen over de handschoenen als ik er niet mijn best voor had gedaan ze terug te bezorgen.
Kan me zo voorstellen dat die vrouw er ontzettend van baalt dat ze ze kwijt is.
Gaat oude poes in de tuin?
En je moeder was een weekend weg naar mijn durp? leuk!
Ik zou me ook schuldig voelen over de handschoenen als ik er niet mijn best voor had gedaan ze terug te bezorgen.
Kan me zo voorstellen dat die vrouw er ontzettend van baalt dat ze ze kwijt is.
donderdag 13 december 2012 om 16:19
Oude poes ligt in de tuin met een rubberen deurmat en een bloempot op dr kop tegen de konijnen. Dat gedeelte moet even extra in de gaten gehouden worden letteelijk en figuurlijk.
Ja anders had er een andere oplossing dan de tuin moeten komen. Nou ja, poes was dan ook bevroren geweest dus wat minder haast.
Heb net nog een mooie foto gemaakt van poes.
Ja anders had er een andere oplossing dan de tuin moeten komen. Nou ja, poes was dan ook bevroren geweest dus wat minder haast.
Heb net nog een mooie foto gemaakt van poes.
Het Viva forum is papaja.
donderdag 13 december 2012 om 21:07
@Bieb, leuke boom!
@Tonks, mooie plek voor poes. Hoe was je tentamen?
@Rat, grappig dat iedereen hier ook al zegt wat ik ook al schreef. Wij zijn gewoon jouw Japie Krekel Enne, ook al meld je de handschoenen, kans is heus groot dat niemand zich meldt. Veel mensen rekenen niet op zulke vriendelijke medemensen.
@Olijf, cylinder is zeker wennen ja. Voorlopig niet de Xenos in, met al die stapels glazen
@Splint, is-ie al rijp?
Heb nieuwe zorgverzekering uitgezocht, 119,50 per maand bij Salland (plus en tandextra). En dan is de kraamzorg en bevalling maximaal gedekt.
Tandzorg 75% tot 250. Is hopelijk ook genoeg. Die dekking kost me dan zo'n 100 euro, maar dat verwacht ik sowieso wel kwijt te zijn aan tandarts en mondhygienist.
Bieb, nog iets op deze keuze aan te merken?
@Tonks, mooie plek voor poes. Hoe was je tentamen?
@Rat, grappig dat iedereen hier ook al zegt wat ik ook al schreef. Wij zijn gewoon jouw Japie Krekel Enne, ook al meld je de handschoenen, kans is heus groot dat niemand zich meldt. Veel mensen rekenen niet op zulke vriendelijke medemensen.
@Olijf, cylinder is zeker wennen ja. Voorlopig niet de Xenos in, met al die stapels glazen
@Splint, is-ie al rijp?
Heb nieuwe zorgverzekering uitgezocht, 119,50 per maand bij Salland (plus en tandextra). En dan is de kraamzorg en bevalling maximaal gedekt.
Tandzorg 75% tot 250. Is hopelijk ook genoeg. Die dekking kost me dan zo'n 100 euro, maar dat verwacht ik sowieso wel kwijt te zijn aan tandarts en mondhygienist.
Bieb, nog iets op deze keuze aan te merken?
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
donderdag 13 december 2012 om 21:59
Kut van poes Tonks
Fijn van contract Splint, kut van puist en back at ya!
Fijn van gevonden handschoenen Rat (ik zou ze gewoon houden, zo aso ben ik)
Beetje beterder Biep?
Knap van dictee Claude
Loop je nog wel recht met je nieuwe lenzen Olijf?
Ik drink koffie met melk. Geen suiker en al helemaal geen zoetstofmeuk.
Fijn van contract Splint, kut van puist en back at ya!
Fijn van gevonden handschoenen Rat (ik zou ze gewoon houden, zo aso ben ik)
Beetje beterder Biep?
Knap van dictee Claude
Loop je nog wel recht met je nieuwe lenzen Olijf?
Ik drink koffie met melk. Geen suiker en al helemaal geen zoetstofmeuk.
donderdag 13 december 2012 om 22:02
Nwe klus is leuk!
Op oude klus is het bijna weer zoals het was. Ik word gemist. 1 planner heeft baan opgezegd en de ander is aan het solliciteren. Teamleider is losgeslagen. dag verzet werk... Binnen 2 weken om zeep geholpen waar ik een half jaar aan heb moeten trekken. Beetje jammer wel.
Maar goed, het zij zo.
Op oude klus is het bijna weer zoals het was. Ik word gemist. 1 planner heeft baan opgezegd en de ander is aan het solliciteren. Teamleider is losgeslagen. dag verzet werk... Binnen 2 weken om zeep geholpen waar ik een half jaar aan heb moeten trekken. Beetje jammer wel.
Maar goed, het zij zo.
donderdag 13 december 2012 om 22:13
Oh, wat stom dat nu alles wat je hebt opgebouwd weer weg is. Nou ja, fijn dat jij die puinhoop niet meer hebt, maar wat zonde zeg.
Wel prettig dat je nieuwe klus deze eerste dagen bevalt. Ook een stuk minder lange dagen, zo zonder die reistijd?
Mooie beker
Wel prettig dat je nieuwe klus deze eerste dagen bevalt. Ook een stuk minder lange dagen, zo zonder die reistijd?
Mooie beker
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
donderdag 13 december 2012 om 22:16
Het is heerlijk om 'pas' om 7.30 weg te hoeven ipv 5.45.
Ben ook minder 'slaapgebrekmoe'. Maar ja.. mijn hoofd wordt wel volgestampt met informatie en dat is wel weer even heftig. Ze werken met 5 systemen en ik ben applicatiebeheerder... of althans, dat word ik. Ik weet nu nog niet wat ik met welk systeem kan
Prachtig he? Die mok. Die willik!
Vorder je al een beetje in Rhonda?
Ik ga van het weekend ook weer lekker lezen denk ik.
Ben ook minder 'slaapgebrekmoe'. Maar ja.. mijn hoofd wordt wel volgestampt met informatie en dat is wel weer even heftig. Ze werken met 5 systemen en ik ben applicatiebeheerder... of althans, dat word ik. Ik weet nu nog niet wat ik met welk systeem kan
Prachtig he? Die mok. Die willik!
Vorder je al een beetje in Rhonda?
Ik ga van het weekend ook weer lekker lezen denk ik.