Herfsttetters!

09-10-2012 16:57 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 26! In de herfst, dus een leuk toepasselijk plaatje Veel plezier allemaal!

Hier deel 25: Tetteren in de zomer.
Ik ben mijn eigen bananenschil
Ik ga zo mijn laptop eens aanzwengelen hoor Ol

Rat, wist je dat UPC nu ook HBO heeft als pakket? En dat je het twee maanden gratis kan proberen?

Ik heb gisteravond 'Girls' gezien. Ik vind het een erg leuke serie. Voor iedereen echt een aanrader denk ik. Krijgt maar een 7.4 op IMDB maar ik zou het echt een dikke 8/9 geven. (maar goed mijn verwachtingen over de serie waren minimaal en misschien maakt wat ik vertel het juist niet leuk)

(Film1 kun je drie maanden proberen voor 5 euro per maand)

Splint leuk dat je het leuk hebt!
Het Viva forum is papaja.
Splinter vlakbij

Mijn haar zit in de verf en ik wacht met koffie en pjoet tot het uitspoeltijd is.

het jeukt als de ziekte.
Sateprikker gebruiken om te krabben?

Maar inmiddels al uitgespoeld natuurlijk. Mooi?
De jeuk is weer over en haar weer grijsvrij

deze kleur:

behalve mijn pony,daar zit nog zwart onder.
Mooie kleur Bieb! En ik zag dat ZM zijn kerstpakket heeft gekregen

Kan ik hier iemand trouwens nog blij maken met een kortingsbon van 75 euro voor een bril bij Pearle? Die krijg ik bij mijn nieuwe bril dus roep maar!
Mooie kleur, Bieb.

Mij niet, heb net een nieuwe bril, Olijf.

Ik ga zo even de stad in, wil eigenlijk een zwanger-boek kopen. Maar heb al gegoogled en er is niets te vinden over zwanger in je eentje. Er zijn een paar boeken met dat thema, maar daar is er altijd een ex, en krijg je tips over hoe om te gaan met alimentatie en omgangsregeling. En de gewone boeken staan weer vol met hoe je papa betrekt in het proces.

Zucht.

Ik ben bij lange na niet de enige BAM, dus waarom is er niets te vinden? Met die eindeloze hoeveelheid boeken over het thema zou je toch denken dat iemand dit gat wel eens gespot heeft?

Ook laarzen naar de schoenmaker brengen, vanwege een losse hak.

En als ik weer terug ben, wil ik beginnen aan de Grote Opruimveldtocht. Mijn huis is te vol. Als daar ook nog een baby bij moet, dan past dat net. Maar als die baby eigen spulletjes nodig heeft, dan niet meer

Moet dus flink door het huis en hoop veel dingen te vinden voor:

- weggooi

- weggeef

- verkoop

Nou ja, die laatste categorie is ook weer gedoe, dus hoop meer op 1 of 2.

Beginnen met een keukenkastje vandaag.
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
Ik kwam dit tegen Viool, geen idee of dat wat is:

Oh, die had ik zelf nog niet gevonden, Olijf, dank je wel.

Lijkt me best interessant, dus ik ga op zoek. Maar ik zou ook zo graag een zwanger-boek willen.... Ja, ik ben ook een vervelende zeurmiep geworden. Sinds gisteren. Hoop dat dat niet tot het einde zo blijft.
Ik zag ook nog het boek Supermamas (brrr, wat een titel) maar dat gaat er meer over als je ongepland zwanger bent en je er alleen voor staat.

Ik zoek nog verder hoor!
Lief, Olijf!

De Single Moeder Survival Kit heb ik in de kast staan en daarin wordt vrij eindeloos gezeurd over exen.
En als je een prachtige documentaire wil zien over wat er in die 9 maanden allemaal in je buik gebeurt: In the womb van volgens mij National Geographic.
Oh, ook leuk ja! Maar nu moet ik mezelf vermannen (haha) en de deur uit. Tot later!
Maar zoek je een boek over zwangerschap zelf of over hoe je je zwangerschap als Bammer beleeft?
Over zwangerschap zelf en dan als BAM. Hoeft eigenlijk niet eens als BAM, als er maar geen of nauwelijks aandacht aan vaders wordt besteed

Ik denk dat een zwangerboek voor alleenstaanden heel handig kan zijn, want ik kan me voorstellen dat ik tips nodig heb over hoe ik mijn teennagels kan knippen als ik nog twee weken te gaan heb. Of dat ik beter sandalen kan dragen
quote:Olijfje_ schreef op 15 december 2012 @ 13:56:

Mooie kleur Bieb! En ik zag dat ZM zijn kerstpakket heeft gekregen

Kan ik hier iemand trouwens nog blij maken met een kortingsbon van 75 euro voor een bril bij Pearle? Die krijg ik bij mijn nieuwe bril dus roep maar!

ja leuk pakket met luxe vreterij en :

snijplankenset met 4 planken in verschillende kleuren.

Kun je die bon niet gebruiken voor een zonnebril op sterkte?
quote:ClaudeFiolle schreef op 15 december 2012 @ 14:17:

.... Ja, ik ben ook een vervelende zeurmiep geworden. Sinds gisteren. Hoop dat dat niet tot het einde zo blijft.

Succes met boekenstrooptocht.
Ik heb nog een boek gelezen waarin stond dat er niet in je vagina geblazen mag worden tijdens de zwangerschap. (dat je het even weet)

Ik heb nog een attachment parenting boek. En de oei ik groei
Nee, zonnebril op sterkte is niks voor mij. Ook niet nodig want draag altijd lenzen. Bril is voor mij puur erbij.
Zijn ze wel vaatwasbestendig Bieb?

Ik heb een pluim gekregen voor kerst. Heb er 3 maanden opzij voor gekozen.

Uitjes waren allemaal voor 1 persoon, museum is al gratis, oil en vinegar kom ik nooit, boeken kende ik al.

Dus
Misschien is dit nog wat?

Dat lijkt wel een vrouwelijk bolmannetje.
https://m.bol.com/nl/p/va ... ar-twee/1001004002616788/
Single Supermom
Misschien is het een idee om dat boek zelf te schrijven Fiolle? Heb je dan wel nu niks aan maar anderen later misschien wel.

Ik ben net terug uit de stad. Druk! Ben blij dat ik weer thuis ben. Nu was ophangen, nieuwe was er in en dan ff niks. K gaat de douchebak kitten. Kunnen we eindelijk daar weer douchen.

Vanavon weer een verjaardag. En met een beetje mazzel overmorgen weer een.
"Van alleen naar twee" heb ik al gelezen, dat is zo'n boek dat voor de helft over exen gaat.

Heb nu "Veilig zwanger" gekocht, gruwelijke titel, en volgens mij zijn de meningen over auteur Beatrijs Smulders ernstig verdeeld, maar het is in elk geval een gestructureerd boek, met veel informatie. Geen schattig geneuzel of zweverigheid. Hoop ik.

En ik heb Het 9maanden zwangerschapsplakboek gekocht. En daar kan ik dan van alles in opschrijven om later aan mijn kind te laten lezen. Het is een beetje kinderachtig, maar daarom heel geschikt.

Mijn moeder is zelf namelijk (bijna) alles vergeten, en omdat ik best op haar lijk, vond ik dit een heel goed idee. Dus ik ga zo maar eens alles invullen van de eerste weken.

Kan ik later met kind doorheen kijken, hoe bijzonder het allemaal was

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven