Herfsttetters!

09-10-2012 16:57 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 26! In de herfst, dus een leuk toepasselijk plaatje Veel plezier allemaal!

Hier deel 25: Tetteren in de zomer.
Ik ben mijn eigen bananenschil
*poef*
Ik heb chocola en een dekentje en tissues.

En doe aan struisvogelpolitiek over mensen die er niet meer zijn
Jeetje, da's ook heftig Bieb. Misschien wel heel hecht om het daar samen over te hebben? Is relatie van die vriendin die in okt is overleden er ook bij?
Oeh, bruiloftverhaal wil ik ook wel horen. Kan hij in het topic over vreselijke bruiloften en partijen?

Je hebt geloof ik wel lekker gegeten toch?

Bieb, alweer 2 jaar geleden... Gelukkig hebben jullie het nog wel over haar. Ze is nog niet vergeten. En toch lijkt het me toch ook wel mooi om herinneringen op te halen aan de mensen die er niet meer zijn.
Ik typ te langzaam...

maar het klinkt idd een beetje sneu, die bruiloft. Je bent dus zaalvulling geweest? En je vriendin helemaal. Nog nooit gezien

Hou dan gewoon een klein feestje thuis of zo. Ook een keer gehad zo'n bruiloft. Mensen kenden elkaar net. Na 3 maanden al gaan samenwonen.

's Avonds uit eten geweest met een kleine groep en daarna naar hun huis. Was een superavond!
*poef*
Mag ik deze groepsknuffel even met jullie delen? De struisvogel zit in de grond, niet te zien, maar wel aanwezig!

En dat moet dan de mooiste dag uit je leven zijn. De hele dag regen, koud, en dan ook eigenlijk geen vrienden hebben om je trouwen mee te vieren. Sneu. Kende je de bruidegom wel?
1x gezien
Splint
Klinkt wel triest hoor, zo'n bruiloft.

Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik nog nooit echt spetterende bruiloften heb meegemaakt. Altijd vrij traditioneel en daar hou ik al niet zo van.

Hoewel, de bruiloften van familie uit Borrieland zijn wel altijd goed. Maar het gebeurt toch altijd dat iedereen aan tafels langs de kant zit en een beetje ongemakkelijk contact maakt met mensen die ze niet kennen....

(of kom ik nou op de verkeerde bruiloften?)
Ik heb alleen van vriendin bruiloft meegemaakt en die was super gezellig. Verder stond ik zelf altijd in het middelpunt
Misschien moet Bor trouwen. Kijken hoe dat daar gaat
De bruiloft van mijn broers waren ook niet spetterend. Die van een vriendin in Groningen was wel leuk en die van het stel wat ik net noemde.

Verder kan ik me eigenlijk geen bruiloften herinneren. Ja die van K;s neef. Maar daar heb ik niks aan gemist.
Jaaa, goed plan. Dan helpen wij haar wel even aan dat idee.

Weet je wat vriendin / kennis er zelf van vond?
Oh ja, nog eentje. Trouwen op 6.6.06. Dat was de enige datum waarop hij wilde trouwen. Dus dat werd het dan ook. Gé-wél-díg feest was dat. Kan niet te veel in detail treden maar oh oh oh wat een superfeest was dat. Locatie kon niet beter voor hun. Kwamen niks te kort.
*poef*
Ik haal morgen even de verhaaltjes weer weg hoor. Maar men, ik had het alweer verdrongen

Wel stijl als je dat durft.

(om er dan toch iets positiefs over te zeggen.......)

Nou ja, gelukkig vond de bruid het geweldig. Dat is belangrijk toch?
Oooh neeee dat meen je niet... Fuck zeg. Dan maar niet trouwen maar linedancen? Ik zou me doodschamen. Tsja, dan zijn het idd wat simpele mensen geloof ik. Niet helemaal van deze tijd.
Hahahahaha gênant!

Maar zij hadden het prima naar hun zin Dat is het belangrijkste inderdaad
*ook poef*
Het was weer een tetter avondje! Maar nu ga ik lekker slapen. Slaap lekker allemaal.
Je hebt het toch nog lang volgehouden Ratje.

Slaap lekker!
Weer thuis en in bed

Jammer zo'n bruiloft. Ik hoop écht dat bruid en bruidegom genoten hebben Plou.

Klinkt ietwat vreemd.

Vriendin van okt. hemelen had écht een relatie waar ik (iedereen) stikjaloers op was.

Zo'n eenheid die twee...

Maar haar man was er vanaaf niet hoor. We keken terug op dit jaar en ze wordt gemist.

Andere vriendin die op 2 jan. alweer 2jaar niet meer onder ons is voelt toch alweer verder weg. Komt denk ik ook omdat haar man binnen een jaar al een nieuwe vriendin had.

Leuke vrouw overigens. Maar het verdringt ergens iets..ofzo..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven