Herman den Blijker-Blender stuk
donderdag 21 maart 2013 om 13:39
Opzoek naar mijn tosti-ijzer in mijn keukenkast, trek ik per ongelijk mijn blender eruit en de glazen kan van mijn blender valt in duizenden stukjes. Nu vind ik het zonde om een hele nieuwe blender te kopen, aangezien het deel dat mixt het nog prima doet.
Mijn vraag is eigenlijk of iemand weet waar je alleen zo'n nieuwe bovenkant kan kopen? Het is een blender van Herman den Blijker en de glazen kan is dus stuk. Alvast bedankt!
Mijn vraag is eigenlijk of iemand weet waar je alleen zo'n nieuwe bovenkant kan kopen? Het is een blender van Herman den Blijker en de glazen kan is dus stuk. Alvast bedankt!
donderdag 21 maart 2013 om 14:01
Waarschijnlijk kost een nieuwe blender van een minder gehypt merk minder dan een nieuwe glazen kan, maar meestal kun je bij de fabrikant bijbestellen.
Handyman of blokker zelf vast ook, maar meestal strijken zij dan ook weer wat op. Deurtje voor onze Koel/Vriescombi kostte via Handyman bijna 2 keer zoveel als via Siemens zelf.
Handyman of blokker zelf vast ook, maar meestal strijken zij dan ook weer wat op. Deurtje voor onze Koel/Vriescombi kostte via Handyman bijna 2 keer zoveel als via Siemens zelf.