Het 30ste Tetter Topic!!

28-10-2013 20:52 2346 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een jubileum topic, de 30ste!!

Nog in de herfst maar toch al een eindje richting winter.

Maar tetteren kunnen we zelfs met stijve vingers vd kou, of in de storm, we houden ons warm aan onze beessies en aan elkaars gezelschap.

Happy New Topic!

Deel 29
Optimist tot in de kist!
quote:Splinter_ schreef op 29 januari 2014 @ 11:58:

Slof

Je zult het flink benauwd hebben gehad die dag! Gelukkig is het goed gekomen.

Ik heb er ook maar een paar dingen bij gezet.

Ja, erg he? En omdat het een pil is met langdurige afgifte, werd het steeds opnieuw in het systeem opgenomen. Maar DA zei dat morfine-achtige pillen vrij "schone" pillen waren en een kat niet konden vergiftigen ofzo, maar toch, Joris' hele systeem heeft hard moeten werken die dag.

Misschien heb ik die dag de vlooienpil wel geslikt
Arme Joris
Ghe, gezellig thuiswerken. Zit ik net met een opdrachtgever aan de telefoon, gaat Sammi met zijn grote poten over mijn laptop heen stampen. Laptop uit. Uh, wat zeg je dan tegen de klant?
oeps

Teun is vorige week op het toetsenbord gaan liggen. Windows en internet werkten niet meer en ik heb allerlei drivers opnieuw moeten installeren . Laptop werkt sindsdien niet meer als daarvoor grr
Ohw, da's minder.

Sammi vindt mijn laptop nog steeds het allerallerallerlekkerste plekje in het hele huis. Vorige week heeft hij weer het beeldscherm omgedraaid, maar inmiddels weet ik gelukkig hoe dat weer terug moet. Hij tovert soms de meest vreemde functies te voorschijn, maar gelukkig heeft hij nog geen echte schade aangericht aan de software. Nou ja, ik mis wel een toets, daar schijnt hij ook iets mee te maken te hebben....
laptop is lekker warm! Of er naast gaan liggen bij de ventilatie-opening, totdat laptop oververhit raakt, ook leuk
Bram zit lekker brokjes te knabbelen. Tot 20h00 uur, want vanaf dan moet hij nuchter zijn. Ik kan hier in de buurt geen DA vinden die het onder plaatselijke verdoving doet, jammerjammer. Maar assistente vertelde wel dat de narcoses van nu niet meer zo zwaar zijn als vroeger, dus vooruit dan maar, die ballen motten er toch echt af
Bééh stom, ik zit hier nu helemaal zenuwachtig te worden. Bram is niks gewend: weinig mensen om hem heen, nog nooit in een reisbakkie gezeten, laat staan in een auto, geen idee wat een DA is.....enzovoorts en dan moet ik hem dus morgen alleen achterlaten
Gelukkig weet Bram nog niet wat hem te wachten staat

Splint wat naar van dat ongeluk. Waarschijnlijk ga je daar niks van horen en lossen de verzekeraars het onderling wel op.

Enige wat ik me kan bedenken is dat ze je als getuige wat vragen willen stellen.

Ook al was jij aan het "klungelen" de achterop komende auto's hadden dat in moeten schatten en meer afstand houden. soit.

Vandaag kleaute nieuws gehad. Vriendin/kennis van de brommerclub brak vorige week haar arm tijdens het omdraaien in bed en nu blijkt dat ze uitgezaaide borstkanker heeft.

Zit gofferdegoffer al op meerdere plaatsen

Straks met mijn vriendinnen naar de ladiesnight in de bios. De Toscaanse bruiloft.

Lijkt me een stomme film maar het is wel op mooie locatie gefilmd en er zijn hapjes en drankjes dus ik ga er voor
quote:Slofje schreef op 29 januari 2014 @ 18:55:

Bééh stom, ik zit hier nu helemaal zenuwachtig te worden. Bram is niks gewend: weinig mensen om hem heen, nog nooit in een reisbakkie gezeten, laat staan in een auto, geen idee wat een DA is.....enzovoorts en dan moet ik hem dus morgen alleen achterlaten

Wordt hij een grote jongen van!

En ik denk dat hij bozer om het verlies van zijn ballen is dan om daar alleen te zijn hoor.

En sowieso, waarschijnlijk is hij vrij vlot onder zeil en merkt hij er niets van.

Als hij wakker wordt denkt hij wel aan iets anders
Jeetje Bieb, zijn ze daar bij toeval achter gekomen?
Ja.

Vorig jaar heeft ze nog haar borsten laten verkleinen, toen nog niks te zien.

Ze had nu pijnklachten al een paar maanden aan schouder en rug.

Daarvoor liep ze in het ziekenhuis en chiropractor.

...tot ze die arm brak. Dat kan zomaar niet en toen zijn ze verder gaan zoeken.
Jeetje wat erg zeg.
quote:Biebeliee schreef op 29 januari 2014 @ 19:00:

Vandaag kleaute nieuws gehad. Vriendin/kennis van de brommerclub brak vorige week haar arm tijdens het omdraaien in bed en nu blijkt dat ze uitgezaaide borstkanker heeft.

Zit gofferdegoffer al op meerdere plaatsen nou, hier ben ik ff helemaal stil van!
Op de nieuwjaarsreceptie hebben we samen geproost op een beter jaar.

De collega waar ze mee samenwerkte was in 2013 onverwacht overleden, ze had veel rugklachten gehad en na de borstverkleining (die ze mede daarom had laten doen) duurde het lang voor ze weer fit was en mee kon op de motor.

Wat een smerige vieze sluipmoordenaar is kanker toch!
Ja. Dat... En wat is dat dan snel gegaan zeg. Binnen een jaar...

Is het nog af te remmen?
Och Jezus Bieb. Wat erg. Wat een vreselijk nieuws.

Het is idd een kutziekte.
Och jee Bieb, alweer..... je krijgt het wel voor je kiezen zeg, in je directe omgeving. Wat erg zeg.

En natuurlijk nog veel te jong.

ik haal stilletjes alle bakjes weg........
Succes Slof. Met alles. Arme Bram...
Donderdag gehaktballendag dus.

Sterkte Slof, ook voor Brammetje!
Al het eten is weggehaald. Ik ken dat niet, maar Bram is niet zielig hoor, gewoon ff wachten. Hij ligt nu lekker te snurken, totdat ' ie honger krijgt
Jeetje Bieb...wat een nieuws weer... Wanneer is het nou eens klaar daar bij jou in de omgeving zeg, het gaat maar door hè
Ik ben mijn eigen bananenschil
quote:Splinter_ schreef op 29 januari 2014 @ 21:19:

Donderdag gehaktballendag dus.

Je pikt mijn tekst Slof, castreren is echt een fluitje van een cent hoor! De narcose is maar een heel licht roesje. Toen ik Puk had opgehaald was 'ie alweer helemaal up & running en thuis weer gelijk eten (was het vergeten weg te halen) en spelen en knuffelen. Toen de DA de volgende dag belde om te vragen hoe het ging, zei ik nog dat ik niet geloofde dat het gisteren was gebeurd. Het was dat ik hem zelf gehaald en gebracht had Succes morgen!

En ik zit zelf weer eens fijn aan een mega antibioticakuur, bijholtes etc. weer fijn ontstoken. Mijn jaarlijks terugkerend euvel
Ik ben mijn eigen bananenschil

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven