Het 30ste Tetter Topic!!

28-10-2013 20:52 2346 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een jubileum topic, de 30ste!!

Nog in de herfst maar toch al een eindje richting winter.

Maar tetteren kunnen we zelfs met stijve vingers vd kou, of in de storm, we houden ons warm aan onze beessies en aan elkaars gezelschap.

Happy New Topic!

Deel 29
Optimist tot in de kist!
Van douchen knap je ook op
...paar glaasjes koude rosé ook
Glaasje wijn ga ik straks ook drinken. Wel witte.

Ik vind rosé niet zo bij het weer passen.

...Hm eigenlijk is rode port lekkerder dan.

Vanmiddag bij het boodschappen doen zat ik te twijfelen of ik bolnarcisjes mee zou nemen voor op tafel. Niet gedaan, ons bent zuunig enzo.

Komt vanmiddag mijn zus de verbouwing checken en die heeft een mooie glazen pot met bolnarcisjes mee voor me

*bonk*
Gisteren bij mijn ouders geweest. Pa zag er goed uit. Je zou niet denken dat hij zo ziek is. Het was op zich wel gezellig. Mijn broer was er ook. Gelukkig. Ma had de mond weer niet stil. K vond er niet zo veel aan, het is iedere keer wel weer een verzoeking.

Nog leuke foto's gekeken van het 50 jarig huwelijksfeest van mijn ouders. Is al wel weer 2 jaar geleden maar was leuk om weer te zien.

Ik ben ook wel blij dat we gisteren zijn geweest. Nu ligt er denk ik wel een laag sneeuw. Op de terugweg héél veel dikke regenbuien gehad.

Nu een rustig dagje met een paar klusjes. Morgana ligt nu voor de wasmachine op het beddengoed. Kan ze fijn naar de draaiende trommel kijken. Vind ze leuk.

Jullie nog plannen?
Goed dat je geweest bent Rat. En tegen je ma zeg je gewoon dat je voor je pa komt, dus dat zij even haar klep moet houden.

Wij zijn weer thuis. Sammi stuitert om ons heen en heeft de buurtjes flink om zijn pootje gewonden, afgelopen dagen. Die zijn helemaal verkocht.

Was een lekker festival. Een paar minder goede films, maar de meeste waren goed. En gisteren nog op ons gemak heerlijk gegeten bij Look. Ik heb echt het gevoel een week vakantie te hebben gehad! Komende zaterdag nog een marathon met korte films, dan is het daarna echt klaar. Beetje jammer dat de thermostaatkraan van de douche het niet helemaal goed deed, waardoor we vanochtend bijna koud moesten douche. Toen we dat gemeld hadden bij het uitchecken kregen we de toezegging dat we bij een volgend bezoek een gratis upgrade van de kamer zouden krijgen. Da's dan weer aardig!

Bieb, leuk van je zus. Is alles nu klaar, of wacht je nog op iets?

Slof, weer een beetje beter? Hoeveel flessen rose zitten er al in?

En Plou, hos is het met jou? Rustig aan gedaan dit weekend, of toch nog weer druk geweest?

Olijf, ik heb je jas gezien vanochtend! Live gedragen door iemand bij de Bagel Bakery. Zag er erg leuk uit.
Fijn dat je pa er goed uitziet Rat. Hopelijk voelt hij zich ook goed.

Jouw weekendgevoel klinkt goed Splint.

Ik heb niet gedaan wat ik had bedacht. Ik moet dus van de week nog even naar de Ikea.

Maar wel de kast, een tafeltje en een heleboel andere spullen van Borrie mee gekregen. Fijn! Dus nu alleen nog wachten op de bank. Hopelijk word ik deze week gebeld voor een afleverafspraak.
Alle reacties Link kopieren
Fijn Rat van goed uitziende paps en dat het nog best gezellig was ook!

En fijn Plou van Borriespullen, ik snap nu ook de boesh. Heb er nogal mijn hoofd over gebroken.

En ook fijn Splint van lekker weekend! Leuk dat je mijn jas live hebt gezien! Ik vind m ook erg leuk Ik draag 'm sinds deze week ook en hij is zooo lekker warm. Minpuntje: de capuchon is gigantisch. Als in: ik zie geen moer dan, ding hangt tot op mijn kin. Ik moet maar een stokje op mijn hoofd zetten.

Nu heb ik nog een hoop meer gelezen hier maar weet ff niet meer wat.. Hoofd is beetje wattig, de boel zit weer helemaal dicht en ik ben niet eens verkouden. Morgen ff naar de dok want ik heb sinds een paar dagen erg last van mijn rechteroor. Piept, kraakt, zit dicht en als ik lig zit er een enorme ruis in, op de maat van mijn hartslag. Heel bevorderlijk voor je nachtrust, not.
Ik ben mijn eigen bananenschil
Vanmiddag ook ff naar de huisarts. Hij mag kijken en hopenlijk gelijk verwijderen van een rare moedervlek.

Gisteren echt een luie dag gehad. Heerlijk! 's Avonds nog fijn in bad geweest. Nu een half dagje werken, morgen drukke dag. Overleg, ik moet naar Den Haag om iets op te halen voor thuiswerken en ik moet nog iets identificerend doen, geen idee wat maar ik moet mijn paspoort mee nemen.
Lieve Fant, van harte gefeliciteerd met je verjaardag meid! Dat je maar een grooooote Fant mag worden en dat het komende jaar een fijn jaar wordt voor jou en iedereen om je heen.

Dikke zoen!

Lieve Fant, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Maak er een supergezellige dag van met je gezin.

ding op mijn arm is schijnbaar een soort wrat, beetje rare plek maar hij moet er wel af. Volgende week maandag mag ik terugkomen.

Nu naar Den Haag, ding ophalen voor thuiswerken! Vrijdag ga ik daar mee beginnen. Heb er nu al zin in. Vooral het niet om 6 uur opstaan deel
Gefeliciteerd Fantje http://www.youtube.com/watch?v=-n5ucED41eo

Fijn idee Rat, thuis werken is zo fijn.

Ik ben vandaag ziek thuis. Overwerkt oid zei de huisarts.
Hè verdorie Plou. Daar zit je niet op te wachten. Heb je nu verplicht huisarrest?
Ja.

Ga zo LG even bellen dat ik morgen ook thuis blijf.

Verveel me te pletter maar ik denk dat het wel even goed is.
Klote Pilou, dat je je zo voelt. Maar het lijkt me wel even goed om niks te doen. Rusten. Vervelen is wat minder, kan je niet gewoon een spelletje spelen op de computer of zo?

Thuiswerken gaat maandag pas in... er is nu een of andere update aan de gang om alle problemen op te lossen. Dan maandag én vrijdag maar thuiswerken Dan ben ik maar 2 dagen op kantoor. Wauw...

Slof, voel je je al wat beter?

Fant, heb je een leuke dag?
Gefeliciteerd Fant!!

Balen Plou. Goed dat huisarts aangeeft dat je nu echt rust moet hebben.

Na een poosje vervelen voel je je hopelijk beter!

Was ff afwezig, ivm snotteren en hoesten, maar vandaag voel ik me wel weer ok.

Lieve Fantje, nog van harte gefeliciteerd . Kleaute van MS.

Net nog even iets geplaatst op "dingen die je je huisdier per ongeluk hebt aangedaan". Had ik hier nog helemaal niet verteld .

Morgen is de grote ballen-eraf-dag voor Bram

Zo, nu eerst eens even jullie belevenissen bijlezen!
Owwww, arme Bram! Ben benieuwd of dat veranderingen tot gevolg heeft. Sproeit hij nog niet?

Dat topic heb ik deels gelezen, maar ik werd er een beetje naar van. En zullen ook wel grappige dingen in staan, en de dingen gebeuren niet expres, maar toch.

Wat ik ook nog niet had verteld hier: ik ben donderdag aanleiding geweest voor een aanrijding. Zelf niet geraakt en geen schade, maar de 2 auto's achter mij wel. We gingen naar de verjaardag van schoonzus, we komen daar 1x per jaar. Het was donker en regende flink, dus slecht zicht en de strepen op de weg waren vrij onzichtbaar. Ik moest 2x na elkaar linksaf slaan (soort u-bocht, maar dan via een brug over een vaart) en bij het 2e stoplicht was niet goed te zien hoe de rijbanen liepen. Ik dacht 1 voor rechtdoor, 1 voor linksaf en 1 voor het tegenliggend verkeer. Ik ging dus, voorzichtig en zoekend, een beetje aan de linkerkant rijden, zag toen dat er geen baan voor linksaf was en ging weer terug naar de baan waar ik in zat. De auto achter mij was echter al bezig om langs mij heen te scheuren, dus die stond in zijn remmen toen ik weer terug kwam. En de auto daarachter remde net iets te laat.....

Aparte situatie wel. We zijn wel gestopt en ik heb mijn naam en nummer opgegeven. Had geen zin om op de politie te wachten (zou zeker een half uur duren), want wij hadden geen schade en het regende. Ben benieuwd of ik er nog iets van hoor, tot nu toe ben ik niet gebeld. Ik vraag me ook af hoe dat zit: ik was aan het zoeken, dat is waarschijnlijk onduidelijk voor de auto achter me. Maar hij had wel erg haast om langs me heen te rijden, terwijl ik nog grotendeels in dezelfde baan zat. Volgens hem neemt iedereen daar de binnenbocht, dus hij ging er vanuit dat ik dat ook deed. De derde auto is achterop gereden bij de tweede, dus die is sowieso het haasje. Die tweede auto was trouwens toch al ruw aan het rijden, want het stoplicht daarvoor sprong op oranje toen wij aankwamen en ik ben pas na de stopstreep gestopt omdat hij zo dicht achter me zat dat ik niet zeker was dat hij ook op tijd zou stilstaan.
Oh, das een rare situatie, Splinter! Ik vind het ook zo erg om in het donker te rijden als het zo regent en je de weg niet kent. Maar de auto acher jou remde dus op tijd en nummer 3 knalde op nummer 2? Volgens mij heb jij dan geen schuld. Hadden ze erge schade en waren ze boos? Zij bleven wel op de politie wachten?

Eerlijk gezegd ben ik ongeveer een klein maandje te laat met Bram, dus ik hoop dat hij niet tot de 5% hoort, die doorgaan met sproeien ná de castratie.
Slof

Je zult het flink benauwd hebben gehad die dag! Gelukkig is het goed gekomen.

Ik heb er ook maar een paar dingen bij gezet.
Nee, in feite ben ik dus niet bij de aanrijding betrokken. Die 2e bestuurder deed wel boos en was een beetje een opgewonden standje, hij had liever dat hij te laat geremd had, zodat ik ook schade had. (daar zie ik de logica niet zo van, hoe dat voor hem dan beter zou zijn). De 3e was eerst ook geïrriteerd, maar die belde de politie en was daarna wel gewoon redelijk. Aan hem heb ik mijn nummer gegeven en zij bleven wel wachten.
Wat een achterlijke reactie van die nummer 2. Als hij bovenop jou gereden was, dan was hij zelf schuldig geweest en slechter af.
Ja precies. Maar wat ik al zei: een beetje een opgewonden standje.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven