Het 30ste Tetter Topic!!
maandag 28 oktober 2013 om 20:52
zaterdag 2 november 2013 om 21:30
quote:Splinter_ schreef op 02 november 2013 @ 21:26:
Hopelijk ben je morgen niet helemaal gevloerd, Slof!
Oh, Sammi vond het bad Echt Heel Raar. Ik heb zo gelachen! De hele tijd heel voorzichtig over het randje heen kijken, pootjes op de rand en maar mauwtjes doen. Uiteindelijk op de rand gesprongen, bij de hoek waar het wat breder is, en dat vond hij wel gezellig. Hij heeft nog even met mijn tenen gevochten, die vond hij ook Heel Raar.
Het was een spannende ervaring.
En morgen een lekkere rustdag, Splinter!
Hopelijk ben je morgen niet helemaal gevloerd, Slof!
Oh, Sammi vond het bad Echt Heel Raar. Ik heb zo gelachen! De hele tijd heel voorzichtig over het randje heen kijken, pootjes op de rand en maar mauwtjes doen. Uiteindelijk op de rand gesprongen, bij de hoek waar het wat breder is, en dat vond hij wel gezellig. Hij heeft nog even met mijn tenen gevochten, die vond hij ook Heel Raar.
Het was een spannende ervaring.
En morgen een lekkere rustdag, Splinter!
zondag 3 november 2013 om 15:21
Jullie zijn echt goed los gegaan gisteren zeg, top! Ik ben trots op jullie! Lekker alle frustraties losgelaten op het meer dan achterlijke behang en lilleke schrootjes?
Jammer dat ik er idd niet bij was, dagje raggen was best lekker geweest. Maar goed, ik sluit me nu aan bij het schilderteam.
Hier gaat het gelukkig wel wat beter, nog steeds wel vaag koppijn af en toe en maag is ook nog niet helemaal in z'n hum maar dat trekt wel bij.
Kusje voor alle zere lijven!
Jammer dat ik er idd niet bij was, dagje raggen was best lekker geweest. Maar goed, ik sluit me nu aan bij het schilderteam.
Hier gaat het gelukkig wel wat beter, nog steeds wel vaag koppijn af en toe en maag is ook nog niet helemaal in z'n hum maar dat trekt wel bij.
Kusje voor alle zere lijven!
Ik ben mijn eigen bananenschil
zondag 3 november 2013 om 20:47
Ik zit ook nog te zoeken naar van die soort rolgordijnen, die je omlaag kunt doen en dan ook weer de bovenkant naar beneden kunt laten zakken. Zodat je bijvoorbeeld een baan hebt die halverwege je raam hangt, horizontaal.
Zoiets, maar ik kan niet vinden hoe het heet.
(let niet op de kleur, tenzij je al heimwee hebt naar je behang)
Zoiets, maar ik kan niet vinden hoe het heet.
(let niet op de kleur, tenzij je al heimwee hebt naar je behang)
zondag 3 november 2013 om 21:08
quote:Splinter_ schreef op 03 november 2013 @ 20:28:
Het was wel heel donker achter ons, ik denk dat wij net weg waren toen het ging windhozen daar. Brrrr.
Plou, vind je dit iets? paneelgordijnen
Dan heb je wel mazzel gehad Splinter. Je hebt een orkaan gemist....
Daar zitten wel leuke gordijnen tussen bij dat linkje.
Ik weet ook niet hoe die andere gordijnen heten.
Het was wel heel donker achter ons, ik denk dat wij net weg waren toen het ging windhozen daar. Brrrr.
Plou, vind je dit iets? paneelgordijnen
Dan heb je wel mazzel gehad Splinter. Je hebt een orkaan gemist....
Daar zitten wel leuke gordijnen tussen bij dat linkje.
Ik weet ook niet hoe die andere gordijnen heten.