Het 30ste Tetter Topic!!

28-10-2013 20:52 2346 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een jubileum topic, de 30ste!!

Nog in de herfst maar toch al een eindje richting winter.

Maar tetteren kunnen we zelfs met stijve vingers vd kou, of in de storm, we houden ons warm aan onze beessies en aan elkaars gezelschap.

Happy New Topic!

Deel 29
Optimist tot in de kist!
Olijfje, jammer dat je er niet bij kon zijn. Hoe gaat het nu met je?
quote:Splinter_ schreef op 02 november 2013 @ 21:26:

Hopelijk ben je morgen niet helemaal gevloerd, Slof!

Oh, Sammi vond het bad Echt Heel Raar. Ik heb zo gelachen! De hele tijd heel voorzichtig over het randje heen kijken, pootjes op de rand en maar mauwtjes doen. Uiteindelijk op de rand gesprongen, bij de hoek waar het wat breder is, en dat vond hij wel gezellig. Hij heeft nog even met mijn tenen gevochten, die vond hij ook Heel Raar.

Het was een spannende ervaring.

En morgen een lekkere rustdag, Splinter!
Volgens mij kan ik me morgen niet meer bewegen. Ik ben nu al stijf aan het worden.

Ik zeg niks.
Niks gewend jullie
Goedemorgen, ik ben wakker. Nu de grote zeur uitlaten. En ja, ik heb spierpijn. Ik watje.
Nou, een lekkere massage zou niet verkeerd zijn!
Ghe. Na een rondje rennen en spelen met Sammi, doet alles het hier wel weer.
Jullie zijn welkom om de spierpijn er uit te klussen hoor
Daar bedank ik nu nog ff voor. Maar ik wil best nog een keer spierpijn bij je oplopen hoor. Dan graag in de armen, van het kozijnen verven.
Ik verf liever veel vierkante meters. Muren dus.

En geen pijntjes hier alleen een iets stramme rechterschouder van het schroot en plaat werpen.
Alle reacties Link kopieren
Jullie zijn echt goed los gegaan gisteren zeg, top! Ik ben trots op jullie! Lekker alle frustraties losgelaten op het meer dan achterlijke behang en lilleke schrootjes?

Jammer dat ik er idd niet bij was, dagje raggen was best lekker geweest. Maar goed, ik sluit me nu aan bij het schilderteam.

Hier gaat het gelukkig wel wat beter, nog steeds wel vaag koppijn af en toe en maag is ook nog niet helemaal in z'n hum maar dat trekt wel bij.

Kusje voor alle zere lijven!
Ik ben mijn eigen bananenschil
Olijf

We hebben je gemist hoor, gisteren. Het is er flink ingehakt zeg, die aanval.

Zeer lijf is hier niet meer hoor. Vanmiddag zijn we even naar de dijk geweest, we reden in een enorme hagelbui met onweer. Prachtig! En echt een witte weg door de hagel.
quote:Biebeliee schreef op 03 november 2013 @ 13:02:

Ik verf liever veel vierkante meters. Muren dus.

En geen pijntjes hier alleen een iets stramme rechterschouder van het schroot en plaat werpen.Maar dat deed je wel goe-hoed!
Gloep, hier zijn wij dus ook doorheen gereden vanmiddag. Gelukkig niks gemerkt!
Geen plafonds Bieb?
quote:Pilou schreef op 03 november 2013 @ 20:13:

Geen plafonds Bieb?

Plafonds verven bedoel je?

Nee dat kan niet, speelt die oude oorlogswond weer op enzo
quote:Splinter_ schreef op 03 november 2013 @ 20:11:

Gloep, hier zijn wij dus ook doorheen gereden vanmiddag. Gelukkig niks gemerkt!Dan is ie vast om jullie heen gewaaid
Het was wel heel donker achter ons, ik denk dat wij net weg waren toen het ging windhozen daar. Brrrr.

Plou, vind je dit iets? paneelgordijnen
Jaaa! Ik sla het linkje op, dank je wel Splint
Ik zit ook nog te zoeken naar van die soort rolgordijnen, die je omlaag kunt doen en dan ook weer de bovenkant naar beneden kunt laten zakken. Zodat je bijvoorbeeld een baan hebt die halverwege je raam hangt, horizontaal.

Zoiets, maar ik kan niet vinden hoe het heet.

(let niet op de kleur, tenzij je al heimwee hebt naar je behang)

Plisse bedoel je?
quote:Splinter_ schreef op 03 november 2013 @ 20:28:

Het was wel heel donker achter ons, ik denk dat wij net weg waren toen het ging windhozen daar. Brrrr.

Plou, vind je dit iets? paneelgordijnen

Dan heb je wel mazzel gehad Splinter. Je hebt een orkaan gemist....

Daar zitten wel leuke gordijnen tussen bij dat linkje.

Ik weet ook niet hoe die andere gordijnen heten.
Ik ben ondertussen naar een turquoise bank te googlen. Ik heb weer wat bedacht hoor....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven