Het Grote Viva Katten Topic deel 3
dinsdag 25 augustus 2020 om 22:42
Alweer een nieuw deel waar wij, enorme kattenliefhebbers, met elkaar kletsen over onze katten en hoe deze poezelige viervoeters ons leven verrijken. Meestal zijn ze lief en grappig, soms ondeugend, soms eten ze teveel of te weinig, soms maken we ons zorgen, kortom we kletsen hier over alles wat met katten te maken heeft. En soms gaan we off-topic, ook dat kan hier 
Iedereen is natuurlijk welkom om mee te schrijven.
Happy New Miauw!

Iedereen is natuurlijk welkom om mee te schrijven.
Happy New Miauw!

Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
is meer
lief
dan hebben
vrijdag 22 januari 2021 om 23:36
Mieke heeft eigenlijk gewoon teveel van die schattige witjes. Ze kan er best een paar weggevenHendrikje106 schreef: ↑22-01-2021 23:31Prachtige foto inderdaaden ik heb hetzelfde als jij CC, ik wil ook sinds gisteravond een Louise (of een witje) zo mooi!

Dierproeven.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.

zaterdag 23 januari 2021 om 00:30
Ik heb nog een witje wat heel veel praat, het klinkt ongeveer als oe, oeCalamitycat schreef: ↑22-01-2021 23:36Mieke heeft eigenlijk gewoon teveel van die schattige witjes. Ze kan er best een paar weggeven![]()

zaterdag 23 januari 2021 om 00:32
Volgens mij vond ze het konijn maar niks

zaterdag 23 januari 2021 om 00:34
Dat is een lekkere theetante.
zaterdag 23 januari 2021 om 00:40
EensCalamitycat schreef: ↑22-01-2021 23:36Mieke heeft eigenlijk gewoon teveel van die schattige witjes. Ze kan er best een paar weggeven![]()

The problem is people are being hated when they are real, and are being loved when they are fake.
zaterdag 23 januari 2021 om 00:42

zaterdag 23 januari 2021 om 00:44
Thee-oom
Dat konijn was nogal direct en als zwart-witte dan ging rennen ging het konijn keihard de achtervolging inzetten, gewoon omdat het lollig was. Daar moest hij inderdaad niets van hebben, haha
Jeetje, wat mis ik knijn
Beestje is 13 jaar oud geworden

Dat konijn was nogal direct en als zwart-witte dan ging rennen ging het konijn keihard de achtervolging inzetten, gewoon omdat het lollig was. Daar moest hij inderdaad niets van hebben, haha
Jeetje, wat mis ik knijn

Dierproeven.
zaterdag 23 januari 2021 om 00:48

Dierproeven.

zaterdag 23 januari 2021 om 00:51
Ja 3.Calamitycat schreef: ↑23-01-2021 00:46Hoeveel witjes heb je nou precies Mieke, 3?
oe, oe dat klinkt echt heel grappig![]()
Ik pest hem wel eens dan antwoord ik ook met oe oe.

zaterdag 23 januari 2021 om 00:54
Oh een katerCalamitycat schreef: ↑23-01-2021 00:44Thee-oom![]()
Jeetje, wat mis ik knijnBeestje is 13 jaar oud geworden

Zo dat is oud voor een konijn.
zaterdag 23 januari 2021 om 00:57
Yep, kater
Geeft niks hoor, hij ziet er ook best wat vrouwelijk uit.
Ja, knijn was stokoud. Had het goed hier
Was een heel bijzonder beestje. Kwam ook gewoon binnen als de achterdeur open stond.
Over achterdeur gesproken, naast Laika begrijpt Lotta nu ook eindelijk het luikje met chip. Dus het is hier nu dagelijks een geklik en geklepper van jewelste. In uit in uit in uit in uit in uit, ze hebben er overduidelijk lol in.

Ja, knijn was stokoud. Had het goed hier

Over achterdeur gesproken, naast Laika begrijpt Lotta nu ook eindelijk het luikje met chip. Dus het is hier nu dagelijks een geklik en geklepper van jewelste. In uit in uit in uit in uit in uit, ze hebben er overduidelijk lol in.
Dierproeven.

zaterdag 23 januari 2021 om 01:06
Heb je nu ook nog konijnen?Calamitycat schreef: ↑23-01-2021 00:57Yep, kater![]()
Ja, knijn was stokoud. Had het goed hierWas een heel bijzonder beestje. Kwam ook gewoon binnen als de achterdeur open stond.
Het luik is een spelletje en ervaring opzich? Fijn dat ze het begrijpt, weer een zorg minder.

zaterdag 23 januari 2021 om 11:12
Ik zie het. Wat een rare beesten zijn het toch. En er is geen eentje gelijk.

zaterdag 23 januari 2021 om 11:27
Ik heb altijd wel een paar witte katten gehad en vaak op een bijzondere manier aangekomen.
Ik had bijvoorbeeld een witte dove kater en op een morgen keek ik in de voortuin en zag hem dacht ik liggen. Helemaal vies en helemaal opgerold, dus ik vlieg naar buiten want ik dacht dat hij een ongeluk had gehad. Maar het was dus een andere witte kat, een poes. Toen had ik weer twee witte katten.
Ik had bijvoorbeeld een witte dove kater en op een morgen keek ik in de voortuin en zag hem dacht ik liggen. Helemaal vies en helemaal opgerold, dus ik vlieg naar buiten want ik dacht dat hij een ongeluk had gehad. Maar het was dus een andere witte kat, een poes. Toen had ik weer twee witte katten.