Het Grote Viva Katten Topic deel 3

25-08-2020 22:42 3269 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer een nieuw deel waar wij, enorme kattenliefhebbers, met elkaar kletsen over onze katten en hoe deze poezelige viervoeters ons leven verrijken. Meestal zijn ze lief en grappig, soms ondeugend, soms eten ze teveel of te weinig, soms maken we ons zorgen, kortom we kletsen hier over alles wat met katten te maken heeft. En soms gaan we off-topic, ook dat kan hier ;-D
Iedereen is natuurlijk welkom om mee te schrijven.

Happy New Miauw!

Afbeelding
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Afbeelding
Wow, dat lijkt wel een professionele foto!
Heerlijk om weg te zwijmelen hier bij alle foto's, geniet ik echt van! :heart:
En nu wil ik ook witjes... en/of een Louise
Dierproeven.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.
Prachtige foto inderdaad 😍 en ik heb hetzelfde als jij CC, ik wil ook sinds gisteravond een Louise (of een witje) zo mooi!
The problem is people are being hated when they are real, and are being loved when they are fake.
Mijn zwart-witje in 2013 (11 weekjes jong)
Afbeelding

Afbeelding
Dierproeven.
En vorig jaar
Afbeelding
Dierproeven.
Hendrikje106 schreef:
22-01-2021 23:31
Prachtige foto inderdaad 😍 en ik heb hetzelfde als jij CC, ik wil ook sinds gisteravond een Louise (of een witje) zo mooi!
Mieke heeft eigenlijk gewoon teveel van die schattige witjes. Ze kan er best een paar weggeven :biggrin:
Dierproeven.
Calamitycat schreef:
22-01-2021 23:36
Mieke heeft eigenlijk gewoon teveel van die schattige witjes. Ze kan er best een paar weggeven :biggrin:
Ik heb nog een witje wat heel veel praat, het klinkt ongeveer als oe, oe :proud:
Calamitycat schreef:
22-01-2021 23:35
Mijn zwart-witje in 2013 (11 weekjes jong)
Afbeelding

Afbeelding
Volgens mij vond ze het konijn maar niks :-D
Calamitycat schreef:
En vorig jaar
Afbeelding
Dat is een lekkere theetante.
Calamitycat schreef:
Eens :high5:
The problem is people are being hated when they are real, and are being loved when they are fake.
Hahaha ik zag het ook Mieke! Volgens mij denkt het zwart witje van CC maar 1 ding op die foto, wegwezen hier!!
Heel schattig en mooi jouw zwart witje CC 😍
Mijn halve engelsman altijd aardig en beleefd is een rugslaper. Ik blijf het altijd maar een bijzonder gezicht vinden;

Afbeelding
Thee-oom ;-D

Dat konijn was nogal direct en als zwart-witte dan ging rennen ging het konijn keihard de achtervolging inzetten, gewoon omdat het lollig was. Daar moest hij inderdaad niets van hebben, haha
Jeetje, wat mis ik knijn :| Beestje is 13 jaar oud geworden
Dierproeven.
Hoeveel witjes heb je nou precies Mieke, 3?

oe, oe dat klinkt echt heel grappig :rofl:
Dierproeven.
miekemv schreef:
23-01-2021 00:43
Mijn halve engelsman altijd aardig en beleefd is een rugslaper. Ik blijf het altijd maar een bijzonder gezicht vinden;

Afbeelding
Die staart ook :proud:
Dierproeven.
Hendrikje106 schreef:
23-01-2021 00:40
Eens :high5:
:hihi:
Dierproeven.
Calamitycat schreef:
23-01-2021 00:46
Hoeveel witjes heb je nou precies Mieke, 3?

oe, oe dat klinkt echt heel grappig :rofl:
Ja 3.

Ik pest hem wel eens dan antwoord ik ook met oe oe.
Calamitycat schreef:
23-01-2021 00:44
Thee-oom ;-D

Dat konijn was nogal direct en als zwart-witte dan ging rennen ging het konijn keihard de achtervolging inzetten, gewoon omdat het lollig was. Daar moest hij inderdaad niets van hebben, haha
Jeetje, wat mis ik knijn :| Beestje is 13 jaar oud geworden
Oh een kater :-O$
Zo dat is oud voor een konijn.
Yep, kater :D
Geeft niks hoor, hij ziet er ook best wat vrouwelijk uit.

Ja, knijn was stokoud. Had het goed hier :) Was een heel bijzonder beestje. Kwam ook gewoon binnen als de achterdeur open stond.
Over achterdeur gesproken, naast Laika begrijpt Lotta nu ook eindelijk het luikje met chip. Dus het is hier nu dagelijks een geklik en geklepper van jewelste. In uit in uit in uit in uit in uit, ze hebben er overduidelijk lol in.
Dierproeven.
Calamitycat schreef:
23-01-2021 00:57
Yep, kater :D
Geeft niks hoor, hij ziet er ook best wat vrouwelijk uit.

Ja, knijn was stokoud. Had het goed hier :) Was een heel bijzonder beestje. Kwam ook gewoon binnen als de achterdeur open stond.
Over achterdeur gesproken, naast Laika begrijpt Lotta nu ook eindelijk het luikje met chip. Dus het is hier nu dagelijks een geklik en geklepper van jewelste. In uit in uit in uit in uit in uit, ze hebben er overduidelijk lol in.
Heb je nu ook nog konijnen?

Het luik is een spelletje en ervaring opzich? Fijn dat ze het begrijpt, weer een zorg minder.
De laatste om het af te leren en is het bedtijd

Afbeelding
Mega schattig Mieke!! De rooie is ook een rugslaper 😄
Afbeelding

Het liefst zo, in het kuiltje tussen mijn benen 🤗
Hendrikje106 schreef:
23-01-2021 08:42
Afbeelding

Het liefst zo, in het kuiltje tussen mijn benen 🤗
Ik zie het. Wat een rare beesten zijn het toch. En er is geen eentje gelijk.
Ik heb altijd wel een paar witte katten gehad en vaak op een bijzondere manier aangekomen.
Ik had bijvoorbeeld een witte dove kater en op een morgen keek ik in de voortuin en zag hem dacht ik liggen. Helemaal vies en helemaal opgerold, dus ik vlieg naar buiten want ik dacht dat hij een ongeluk had gehad. Maar het was dus een andere witte kat, een poes. Toen had ik weer twee witte katten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven