Het ultieme dagje uit

01-06-2017 16:55 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik ben van het weekend jarig. Mijn man geeft als kado een dagje uit. Ik mag zelf bepalen waarheen. Nu heb ik wel wat ideetjes. Maar ik ben benieuwd wat jullie ultieme dagje uit zou zijn. Wel realistisch natuurlijk.
Ha, nou naar Venetie vliegen vind ik zelf ook een beetje te gek. Maar het klinkt natuurlijk wel leuk. Midgetgolfen hebben we laatst met de hele familie gedaan ter ere van mijn moeders 90ste verjaardag. Was leuk. Ik denk zelf aan een rondje Dappermarkt of Noordermarkt. Dan lunchen/terrasje ergens. Maar daarna weet ik het nog niet.
Is er geen leuk festival ergens waar je heen zou willen?
Ieder zijn ding hoor maar een rondje markt en ergens lunchen klinkt nou niet bepaald als het ultieme uitje vind ik.
ik zou denk ik ook het liefst een nachtje in een huisje in het bos doorbrengen. samen wandelen in de omgeving, boekje lezen in het gras, 's avonds wijntje en bbq
Ben ik nou gek als ik denk laat hem het nu echt zelf bedenken? Is toch veel leuker. Dit is gewoon een verkapte envelop met geld. Zeg maar waar je heen wilt schatje......hij kent jou toch? Mijn man heeft me ooit meegenomen naar een stad , idd eerst lekker koffie gedronken, toen bij de boekwinkel struinen en een mooi boek mogen uitzoeken, toen bij Mn favo body shop iets uit mogen zoeken, toen gelunched, middag film en strandwandeling toe. Hij had ook tramnummer opgezocht ed. Ging mij vooral om de voorbereiding die hij had gedaan. Was superleuk
's Middags richting leuke stad, auto parkeren en spullen in een luxe hotelkamer in het centrum gooien, borrelen en eten op een terras, daarna concert/voorstelling inclusief wijn, na het concert de stad in, nog meer wijn, veel te laat aangeschoten hotelkamer inrollen, vrijpartij, volgende ochtend luxe ontbijt en genoeg budget om daarna uitgebreid te shoppen. Na een uitgebreide lunch weer lekker naar huis met tassen vol nieuwe kleding, make-up en parfum :heart:.
Dagje sauna en uit eten. Of naar het Openluchtmuseum en uit eten. Met een fluisterbootje door een natuurgebied met picknickmand.
Een paar uur in de auto naar een vervallen begraafplaats. Daar fotograferen, ergens vis halen en met een hele grote omweg naar huis en naar bed.
Oh nee hoor, hij hoeft dat zelf allemaal echt niet te verzinnen. En het hoeft van mij ook helemaal niet zo origineel te zijn hoor. Gezellig samen iets doen is al leuk. Ik vroeg me gewoon af wat iemand anders zou verzinnen. Gewoon wat iemand nou leuk vind om te doen.
winkelen lekker eten en in de avond lekker 2 uur privé jacuzzi :-D
beautyfly schreef:
01-06-2017 22:16
Oh nee hoor, hij hoeft dat zelf allemaal echt niet te verzinnen. En het hoeft van mij ook helemaal niet zo origineel te zijn hoor. Gezellig samen iets doen is al leuk. Ik vroeg me gewoon af wat iemand anders zou verzinnen. Gewoon wat iemand nou leuk vind om te doen.

Begrijp me niet verkeerd ik hoef geen dure cadeaus maar doen jullie dan nooit iets samen?
Zo komt het op mij over nl.
Ik bedoel het niet zo bot als het misschien lijkt maar omdat je in de OP om een ultiem dagje uit vraagt en omdat het je verjaardag is ben ik verbaasd dat het ( in mijn ogen) niet wat specialers wordt.
Tja, de een wil naar een kermis en de ander geniet van een boswandeling. Smaken verschillen. Wel leuk om te lezen dat er hier meerdere liefhebbers van midgetgolf zijn :-]

Een van mijn leukste dagjes uit was een lekker langen fietstocht door de bossen naar het Thermaalbad. Daar lekker 2,5 uur poedelen en bubbelen. Daarna met een grote boot -waar je ook met je fiets kunt meenemen- een mooi tochtje over de Maas maken terug naar huis.
Het was verder ongepland en is niet spectaculair. Misschien was het spontane juist waardoor het altijd is bijgebleven.

Zo kocht ik ooit kaartjes op Marktplaats voor een vroeg-Franse barokke opera. Geen idee wat het precies was, maar zo prettig verrast.

Weekendje dit of dat, is makkelijk te plannen, maar ik zou bijna zeggen; doe juist iets spontaans en laat je verrassen.

Maar het hoeft natuurlijk niet. Niets mis met een gepland uitstapje.
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

dolfje schreef:
01-06-2017 23:11
Begrijp me niet verkeerd ik hoef geen dure cadeaus maar doen jullie dan nooit iets samen?
Zo komt het op mij over nl.
Dat was mijn punt dus ook het gaat er toch om dat hij iets verzint. We gaan weg en zeg jij waar wat. Dat is het zelfde als een envelop met geld toeschuiven, weinig origineel. En onbewust ga jij dan tekening met hem houden....laten we maar niet te lang winkelen want daar houdt ie niet van.....laat je nog weten wat je met alle tips doet?
Nu ik er nog eens over nadenk zou mijn leukste dagje uit ook iets zijn wat mijn man voor me verzint. Zo heeft mijn man me ooit voor mijn verjaardag meegenomen naar een reptielendierentuin(tje), want ik ben gek op slangen. En daarna lekker nog even de stad in en uit eten. Vond ik een superdag, omdat hij dat verzonnen had voor me.

Ben benieuwd wat jullie gaan doen, weet je het al?
Speciaal arrangement waarbij de jarige in het zonnetje gezet wordt!
Verjaardagsarrangement
dagelijks van ca. 10:00 tot 17:00  uur   
(op zaterdag enzondag is er een  kleine toeslag) 

Met  o.a. gezichtsbehandeling, -masker en -massage.
Privé sauna
Cleopatrabad
Perzik handpakking
Hotstone massage!
Keuze Wellness onderdeel
Zeer luxe lunch
drankjes all-inclusive.   meer
Inclusief huur badjas, handdoeken, kluisje

http://www.kuuroord-nieuwegein.nl/start.html
Nou het is een gezellig en zonnig dagje Amsterdam geworden. Lekker over de markt geslenterd. Gelunched op een terras. Gewinkeld. En 's avonds uit eten geweest. Heerlijk! Ja ik heb niet veel nodig hoor. En voor degene die zich afvroeg of wij niet vaak samen iets doen. Ja hoor dat doen we wel. Alleen mij kun je bijvoorbeeld niet blij maken met een dag pretpark of dierentuin of iets met water. En ik hou niet zo van verrassingen dus vandaar dat ik het zelf mocht bepalen. Ook nog leuke kado's gekregen. Wat wil een mens nog meer!
je kunt overigens het beste altijd even kijken of er leuke kortingen zijn voor dagjes uit.

Ik bekijk zelf bijvoorbeeld site als Spydeals [...] of Groupon!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 25-07-2019 13:55
Reden: Spam
11.75% gewijzigd
Kind de deur uit avond van te voren, uitslapen, vrijpartij, ergens een laat ontbijt en terug ons bed in voor een netflix marathon. S' avonds nog uit eten en dan weer gewoon ons bed in.

God wat lijkt mij dat heerlijk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven