Het ultieme dagje uit
donderdag 1 juni 2017 om 17:17
In de morgen naar een museum voor wat cultuur( en museum moet je heel breed zien , niet alleen kunst) s'middags bij voorkeur een wandeling op het strand met als het echt mooi weer is ook even lekker zonnen en rustig lezen en dan vanaf een uur of 16.00 heerlijke biertjes drinken op een leuk terras (strandtent of cafe) waar we ook kunnen eten en dan op loopafstand een hotel waar we overnachten en dan de dag erna een heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet.
donderdag 1 juni 2017 om 17:20
Met de boot naar Texel (vroeg vertrekken), daar eerst uitgebreid koffie drinken op een terras. Stukje taart erbij van de plaatselijke bakker. Dan lekker Den Burg doorstruinen.
Rond het middaguur gaan lunchen bij een strandtent en dan met ligstoelen of een groot kleed in het zonnetje op het strand zitten/liggen. Tussendoor een wandelingetje door de branding.
's Avonds vis eten bij de Oude Vismarkt, wijntje erbij. En de laatste boot weer terug naar huis nemen.
Rond het middaguur gaan lunchen bij een strandtent en dan met ligstoelen of een groot kleed in het zonnetje op het strand zitten/liggen. Tussendoor een wandelingetje door de branding.
's Avonds vis eten bij de Oude Vismarkt, wijntje erbij. En de laatste boot weer terug naar huis nemen.
donderdag 1 juni 2017 om 17:44
Just a perfect day
Drink Sangria in the park
And then later
When it gets dark, we go home
Just a perfect day
Feed animals in the zoo
Then later
A movie, too, and then home
https://www.youtube.com/watch?v=pgviDNeXQ2w
And then later
Just a perfect day
Feed animals in the zoo
Then later
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
donderdag 1 juni 2017 om 17:51
Buiten het vis eten klinkt het perfect.Soleggiato schreef: ↑01-06-2017 17:20Met de boot naar Texel (vroeg vertrekken), daar eerst uitgebreid koffie drinken op een terras. Stukje taart erbij van de plaatselijke bakker. Dan lekker Den Burg doorstruinen.
Texel
donderdag 1 juni 2017 om 17:54
ik vind midgetgolf ook echt heel leuk, daar zou ik voor gaan
maar anders is een stedentripje inderdaad een enigszins leuk alternatief
donderdag 1 juni 2017 om 17:56
wij hebben laatst een dagje Den Haag gedaan. 's avonds heen rijden, naar een mooi hotel midden in het centrum. De volgende ochtend winkelen, in de middag een rondleiding door het binnenhof, daarna lekker uit eten aan het strand in scheveningen en naar the lion king musical. En dat met z'n vieren, twee kinderen gingen mee. was een heerlijke dag.
The past may be in tatters
But today is all that matters
But today is all that matters
donderdag 1 juni 2017 om 17:59
Dit zou ook mijn ultieme dagje uit kunnen zijn, incl. met een boek in een hangmat. Een eilandje op een meer lijkt me ook fantastisch, mooi lekker kampvuur erbij, lekker mooi wijntje, tapas, muziek, zo simpel.
anoniem_331975 wijzigde dit bericht op 01-06-2017 18:11
2.46% gewijzigd
donderdag 1 juni 2017 om 18:04
retrostar schreef: ↑01-06-2017 17:44Just a perfect day
And then later
Just a perfect day
Feed animals in the zoo
Then later
anoniem_331975 wijzigde dit bericht op 01-06-2017 18:07
4.44% gewijzigd
donderdag 1 juni 2017 om 18:07
donderdag 1 juni 2017 om 18:51
Bij "het ultieme" dagje uit let ik niet op budget
Als meneer opstarter het low budget wil houden, had ie dat maar vooraf moeten vertellen.