Hobby
zaterdag 2 juni 2012 om 18:27
dinsdag 5 juni 2012 om 09:49
Ik heb gisteren een beeldje uit speksteen gemaakt. Dat was erg leuk, maar wel prijzig om het daar te blijven doen. Daarom ben ik op zoek gegaan naar een beginnerssetje voor thuis. Nou ja, in de tuin dan. Want het geeft een heleboel stof. Toch was het erg leuk om te doen.
Heb je al wat aan onze tips gehad?
Heb je al wat aan onze tips gehad?
dinsdag 5 juni 2012 om 19:01
@kelso, leuk om beeldjes te maken van speksteen, maar ik ben al niet zo goed in tekenen, schilderen enz. Iemand had het over sieraden maken, misschien is dat wat voor mij. Ik zag ook op internet dat iemand dat deed met klei polymar ofzo. Ik zoek nog even verder voordat ik weer wat aanschaf. Als iemand nog ideeën heeft hoor ik het graag.
dinsdag 5 juni 2012 om 19:43
quote:mamaleintje schreef op 05 juni 2012 @ 19:01:
@kelso, leuk om beeldjes te maken van speksteen, maar ik ben al niet zo goed in tekenen, schilderen enz. Iemand had het over sieraden maken, misschien is dat wat voor mij. Ik zag ook op internet dat iemand dat deed met klei polymar ofzo. Ik zoek nog even verder voordat ik weer wat aanschaf. Als iemand nog ideeën heeft hoor ik het graag.
Hey mamaleintje,
Ik kan ook absoluut niet tekenen, dus mijn beeld is 'abstract'
Bedoel je misschien zilverklei?
Een instrument leren bespelen kan idd ook erg leuk zijn. En dat hoeft echt niet perse een half uur per dag. Zelf pak ik vaak 10 minuten en dan ben ik weer even klaar, totdat ik me weer verveel op en dag.
Je zult verbaasd zijn over je eigen kunnen.
Hey mamaleintje,
Ik kan ook absoluut niet tekenen, dus mijn beeld is 'abstract'
Bedoel je misschien zilverklei?
Een instrument leren bespelen kan idd ook erg leuk zijn. En dat hoeft echt niet perse een half uur per dag. Zelf pak ik vaak 10 minuten en dan ben ik weer even klaar, totdat ik me weer verveel op en dag.