Hocker/opvouwbaar logeerbed?

03-08-2011 20:33 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een tijdje terug zag ik ergens in een advertentie een hocker staan die bestond uit 3 delen op elkaar gestapeld (wel aan elkaar vast). Uitgeklapt was de hocker dan een matras dat je als logeerbed kon gebruiken. Ik dacht toen: hé, handig! Ik heb nu zo'n opvouwbaar bed met een lattenbodempje voor logees, maar dat is helemaal niets, ruggenbreker! Ik heb geen ruimte voor een 'echt' logeerbed, dus vandaar dat het opvouwbaar/inklapbaar moet zijn.

Maaaaaaar, nu weet ik natuurlijk niet meer van welke winkel of welk merk die hocker was. Speuren op internet heeft me nog niets opgeleverd. Iemand van jullie een idee? Ik geloof dat de prijs iets van 200 a 300 euro was.
Hier
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
De zweed heeft zoiets dacht ik. Ik heb zo n tellsell opblaasbed met pomp, is ideaal, staat zo en is zo weer in de kast in soort van weekendtas. Ligt ook best goed.
Nou ja, Enn, supersnel!
Ja heb ik ook gehad. Ik kocht hem bij Leenbakker. Ik moet heel eerlijk zeggen dat hij voor geen meter lekker lag, ook niet voor 1 nachtje. Koop een lichtgewicht veldbed, zit opgevouwen in een tas ong. 1 meter hoog. Kan makkelijk weer worden opgeborgen, en je gasten slapen ook niet op de grond, en ligt 100x beter.
quote:Enn schreef op 03 augustus 2011 @ 20:38:

HierJaaaa, dat is hem! TNX!

-maar-

ik tikte alleen maar 'hocker en logeerbed' in op google en het was de eerste hit.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Bij Otto kan het overigens ook he?
kwantum heeft hem ook zag ik vandaag.
Ik heb zo ook bij de kwantum gezien, kostte maar een paar tientjes volgens mij. Vraag me wel af of het lekker slaapt..het is alleen maar schuimrubber ofzo wat er in zit.
Mijn vriend heeft eens op zo'n ding (bij mij thuis) geslapen: prima ovor een nacht, maar wel errug smal. (Vriend is zelf errug smal (=dun) en toch vond hij hem met name erg smal.) Maar goed, misschien zijn er ook wel bredere hockers?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven