Hocker/opvouwbaar logeerbed?
woensdag 3 augustus 2011 om 20:33
Een tijdje terug zag ik ergens in een advertentie een hocker staan die bestond uit 3 delen op elkaar gestapeld (wel aan elkaar vast). Uitgeklapt was de hocker dan een matras dat je als logeerbed kon gebruiken. Ik dacht toen: hé, handig! Ik heb nu zo'n opvouwbaar bed met een lattenbodempje voor logees, maar dat is helemaal niets, ruggenbreker! Ik heb geen ruimte voor een 'echt' logeerbed, dus vandaar dat het opvouwbaar/inklapbaar moet zijn.
Maaaaaaar, nu weet ik natuurlijk niet meer van welke winkel of welk merk die hocker was. Speuren op internet heeft me nog niets opgeleverd. Iemand van jullie een idee? Ik geloof dat de prijs iets van 200 a 300 euro was.
Maaaaaaar, nu weet ik natuurlijk niet meer van welke winkel of welk merk die hocker was. Speuren op internet heeft me nog niets opgeleverd. Iemand van jullie een idee? Ik geloof dat de prijs iets van 200 a 300 euro was.
woensdag 3 augustus 2011 om 20:49
Ja heb ik ook gehad. Ik kocht hem bij Leenbakker. Ik moet heel eerlijk zeggen dat hij voor geen meter lekker lag, ook niet voor 1 nachtje. Koop een lichtgewicht veldbed, zit opgevouwen in een tas ong. 1 meter hoog. Kan makkelijk weer worden opgeborgen, en je gasten slapen ook niet op de grond, en ligt 100x beter.
woensdag 3 augustus 2011 om 20:51