Hoe droog ik een kreukshirt na het wassen..

20-04-2010 16:09 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Allemaal,

Beetje een suffe vraag misschien en geen idee of ik dit op een andere pijler had moeten zetten maar ik kom er niet uit.

Ik heb bij Esprit een paar hele leuke "kreukshirts" gekocht, die direct uit de verpakking leuk gekreukt waren. Nu ik ze gewassen heb (en per ongeluk zelfs in de droger gestopt heb..) zijn veel van de kreukels eruit.. Ik kan ze na het wassen ook wel in een soort van wrong "ophangen", maar dan drogen ze weer niet goed en dan worden ze muf... Hoe doen jullie dat nou...

groetjes

Huppel
Eerst even in een wrong en daarna verder op een hanger laten drogen? Of in een wrong, maar wel buiten?

Ik heb wel van die kreukdingen, maar die drogen wel ondanks dat ze opgefrommeld zijn. Wat voor stof is het?
Ik draai mijn kreukjurkje opgewrongen. Pas als de buitenkant droog is haal ik het uit de wrong en laat ik de binnenkant verder opdrogen.
In elkaar frommelen?
In elkaar frommelen?
Hmmm...ik wil wel graag frommelen
Dacht dat die hele kreukhype allang over was?
quote:Poeszie schreef op 20 april 2010 @ 16:13:

Eerst even in een wrong en daarna verder op een hanger laten drogen? Of in een wrong, maar wel buiten?

Ik heb wel van die kreukdingen, maar die drogen wel ondanks dat ze opgefrommeld zijn. Wat voor stof is het?

Zo doe ik het ook, werkt prima!

Eerst in een wrong, daarna uithangen.
Oprollen, paar elastiekjes erom, en dan liggend laten drogen!
Wat is een wrong nou weer?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven