Hoe heet deze spons ?

19-06-2011 11:47 14 berichten
Ik heb ooit een sponsje gekocht, een witte met ongeveer de grootte van een schuursponsje. Met die spons kan je zwarte strepen van sportschoenen afhalen enz. Tijdens het gebruik lost hij op. Maar nu is hij op en ik heb geen idee hoe hij heet en waar ik hem gekocht heb !

Wie weet wat ik bedoel ?
Bob?
Alle reacties Link kopieren
O, die dingen kun je overal kopen; Blokker, Action,....... Heten die dingen geen " wondersponzen " ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
ja ik weet welke je bedoeld, noemde het altijd een wonderspons. Kijk eens bij de action of blokker, misschien Xenos ook nog wel.
You know how I know? Because I reeaally think so!
moutarde...
Wondersponsjes. Kruidvat heeft ze ook.
quote:SeptemberGirl schreef op 19 juni 2011 @ 11:48:

Bob?

Heel flauw, maar dat was ook mijn eerste gedachte.

Sorry TO, heb je niets aan natuurlijk.
quote:SeptemberGirl schreef op 19 juni 2011 @ 11:48:

Bob?

Hij is wit, niet geel

Bedankt, ik ga eens kijken bij de Blokker of Xenos.

Vraag gewoon naar de "wonderspons" en kijken of ik de goede krijg.

Kruidvat, 0,99 eurocent.
He dank zuigstengel !

Hij lag al 4 jaar ongebruikt in het gootsteenkastje, ik had last van zwarte bandenstrepen van een steekwagentje op de tegels. Na een half uur met de borstel aan het tobben kreeg ik een brainwave dat ik nog ergens zo'n sponsje had en verrek ze gingen er zo af ! Ze werken dus echt.
Zou dat ook werken op leren laarzen waar zwarte strepen van de fietsketting opzitten?
Bedoel je de sponsjes aan de ene kant wit en de andere kant blauw? Dat noem ik namelijk ook wondersponsjes en haal die bij Action. Op de verpakking staat: Vlekkensponsen. Je doet er niet zo lang mee,maar ze kosten geen drol.

Ik gebruik ze haast overal voor.
quote:maaartje schreef op 19 juni 2011 @ 12:10:

Zou dat ook werken op leren laarzen waar zwarte strepen van de fietsketting opzitten?

Voorzichtig proberen kan altijd, wie weet gaan ze er wel vanaf.

De zwarte strepen op de vloer waren zonder moeite zo weg, ik weet niet of het ook op leer werkt.

Even googlen voor ervaringen ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven