Hoe heet je huisdier?

woensdag 17 februari 2010 om 21:30
woensdag 17 februari 2010 om 22:07
@zoebie, jaren geleden zag ik op tv de amerikaanse versie van expeditie robinson, survivor en een van de deelneemsters had een tweeling die sadie en sabrina heetten. ik vond direct een leuke naam en aangezien ik geen kinderen meer ga krijgen(heb er wel 2) heb ik de hond maar zo genoemd. ik ben nu aan het azen op een chihuahua die ik sabrina wil noemen.
donderdag 18 februari 2010 om 13:04
Onze hond heet Bunker, onze kater Meneer, onze poes Zoë en ons konijn Pinky.
Maar in het dagelijks leven is het Fuk de Hond, Kutkat, Reldel en Ko het Nijn.
De hond komt aan zijn bijnaam doordat hij gaat liggen slapen als het donker wordt en we vaak genoeg bij het naar bed gaan uitroepen "Fuk, de hond moet nog uit!" Die komma verschoof een keer toen ik een borreltje op had en er "Fuk de hond, moet nog uit!" van maakte...
Meneer is chronisch sjagrijnig. Mankeert niks, behalve af en toe een deuk in z'n ego, maar een gezellige kat is het niet en gaat het ook niet meer worden. "Kutkat" klinkt niet lief, maar het is echt liefkozend bedoeld. Hij is ook gewoon een kutkat, maar wel ònze kutkat en we willen 'm niet kwijt.
Zoë is nog geen half jaar oud, en heerlijk speels zoals een kitten betaamt. Maar Bunker en Meneer zijn er niet altijd van gecharmeerd, en in reactie daarop kronkelt ze alle kanten op om toch de aandacht te krijgen van die twee. En een mep, grauw of snauw is óók aandacht! Lekker rellen dus. Vandaar reldel.
Tja, Pinky Ko het Nijn spreekt voor zich denk ik
Maar in het dagelijks leven is het Fuk de Hond, Kutkat, Reldel en Ko het Nijn.
De hond komt aan zijn bijnaam doordat hij gaat liggen slapen als het donker wordt en we vaak genoeg bij het naar bed gaan uitroepen "Fuk, de hond moet nog uit!" Die komma verschoof een keer toen ik een borreltje op had en er "Fuk de hond, moet nog uit!" van maakte...
Meneer is chronisch sjagrijnig. Mankeert niks, behalve af en toe een deuk in z'n ego, maar een gezellige kat is het niet en gaat het ook niet meer worden. "Kutkat" klinkt niet lief, maar het is echt liefkozend bedoeld. Hij is ook gewoon een kutkat, maar wel ònze kutkat en we willen 'm niet kwijt.
Zoë is nog geen half jaar oud, en heerlijk speels zoals een kitten betaamt. Maar Bunker en Meneer zijn er niet altijd van gecharmeerd, en in reactie daarop kronkelt ze alle kanten op om toch de aandacht te krijgen van die twee. En een mep, grauw of snauw is óók aandacht! Lekker rellen dus. Vandaar reldel.
Tja, Pinky Ko het Nijn spreekt voor zich denk ik
Iets anders

donderdag 18 februari 2010 om 20:37
quote:sabrina73 schreef op 18 februari 2010 @ 18:59:
ik ga mijn nieuwe aanwinst Sven noemen (grapje).
Dat mag alleen als je 2 nieuwe aanwinsten tegelijk hebt, die je dan allebei Sven noemt.
Mijn poezen heten Dender, Drfy en Kalle. Papa, mama en dochter. Dender is de kat van mijn avatar.
ik ga mijn nieuwe aanwinst Sven noemen (grapje).
Dat mag alleen als je 2 nieuwe aanwinsten tegelijk hebt, die je dan allebei Sven noemt.
Mijn poezen heten Dender, Drfy en Kalle. Papa, mama en dochter. Dender is de kat van mijn avatar.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
vrijdag 19 februari 2010 om 16:27