Hoe heet je huisdier?

15-02-2010 14:07 263 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai,

Ben benieuwd hoe iedereen zijn huisdier(en) noemt, en wat voor dieren het dan zijn.

Ik heb 2 konijnen: Luna en Momo

en 2 hamsters: Bowser en Yoshi

Liefs!
Ons konijn heet Kuzu.

Dat betekend lammetje in het Turks.

Als hij recht voor je zit lijkt zijn koppie op die van een jong schaap, vandaar.
3 konijnen

Dapper

Floortje

en Sjors (moet moet bij nader inzien Georginna zijn) hihi. Toch blijft het een echte Sjors!
Momenteel hebben wij twee katers, genaamd Adam en Bruce. Onze vorige kat heette Casper en die van mijn ouders heet Maikie, dat is een dikke kater wiens naam er gewoon bij past! :-) Oh, en de hond van mijn ouders heet Ross. Ik vind Groll trouwens een te gekke naam!
Van de week ga ik een kat uit het asiel ophalen. Nu heet hij Bas maar we willen hem eigenlijk Boris gaan noemen..:)!
1 hond: Sibbe (zo heette ie al, vonden we wel leuk)

5 katten: Mickey (mijn zoon was toendertijd 2 en wilde hem Mickey Mouse noemen), Elmo (want hij is rood en pluizig), Joost (tja, een echte Joost), Aagje (steekt overal haar neus in, erg nieuwsgierig) en Zelda (de kinderen hadden net Zelda uitgespeeld )

1 konijn: Timmie (zijn vriendin is een tijdje geleden overleden, en die heette Janneke. Zijn vriendin daarvoor was Tina, en zijn vriendin daar weer voor Jasmine. Meneer is al een jaar of 8, 9, en heeft al wat vrouwen overleefd. Een dame van zijn leeftijd heb ik tot nu toe niet gevonden, en een jonge blom vind ik niet bij hem passen)
Hahaha Carlien! Voor het eerst lees en hoor ik dat een huisdier dezelfde naam heeft (had in jouw geval) als mij! Vind het wel grappig!

Ik heb een mopshond, ze heet Bella maar als het een mannetje was geweest had ze Jip geheten

Groetjes Janneke
Drie katten; Lasse, Bosse en Bruce
Janneke ! Je gelooft het vast niet, maar mijn zoon heet JIP!

(echt!)

Dat moet je dan voor je zoon hebben gedaan Carlien, of niet?

Ik heb 3 honden: Bobbes, Peppie en Sokkie.

2 paarden en een pony: iones, Sierra en Coco.

een aantal konijnen, Hobbit, Hazel, Pipkin, Loedertje en Charlie.
1 kat van 12 jaar oud, vorig jaar overgenomen van andere mensen.

De kat heet RUUD . Ik had hem liever anders willen noemen, maar hij luistert alleen maar naar deze naam
Ik heb twee cavia's.

De pluizige heet Dora (was eerst samen met haar zusje, die heette Salva, ze waren vernoemd naar el Salvador. Waarom weet ik niet, vriend droeg volgens mij bij halen een shirt waar el salvador op stond.)

De andere is een skinny cavia, die is dus half kaal, en ze heet Lulu.

Op de foto leek ze erg op een nijlpaard, dus we wilde haar in eerste instantie hippo noemen. Maar toen we haar in het echt zagen was die gelijkenis er niet echt. Toen is ze vernoemd naar mijn favoriete aapje waar ik voor heb gezorgd tijdens mijn vrijwilligerswerk in Zuid Afrika, waar ik net vandaan kwam.
Iones, nee, toevallig niet, het kwam zo uit! Via een konijnenopvang kwam Janneke bij ons (was toen al een dame op leeftijd) en die wilde ik niet anders noemen, ze heette al Janneke. Kwam wel raar uit omdat mijn zoon Jip heet, maar ja
Hond: Stallone de respectabele leeftijd van 12 jaar

Kat: Monster leeftijd ongeveer 6 jaar

Cavia: Pluisje jaartje of 2 misschien 3(?)
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven