Hoe heet wassen en welk wasmiddel?

31-10-2013 15:01 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn zoon woont sinds deze week op zichzelf en hij wil graag advies over zijn was. Hij draagt heel veel zwarte t shirten met opdruk van bands ( groepen die optreden ). Ik was ze meestal op 30 graden om ze mooi te houden en hij heeft er toch nog een basisshirt onder. Het word zowieso met een black wasmiddel gewassen. Maar misschien is 40 gr. net even wat hygiënischer. Is er iemand die ook vaak van deze shirts moet uitwassen en op welke temp. was je het dan.

nog een vraag: ik ben even benieuwd naar jullie meningen wat betreft de witte was. ik heb wel eens gelezen dat met een poeder je was beter schoon maakt, dan met een vloeibaar wasmiddel.

ik gebruik zelf allebei en ik vind het met vloeibaar vaak lekkerder ruiken

Ben ook wel benieuwd welke merken jullie gebruiken, omdat ik zelf verschillende merken gebruik.

Alvast bedankt voor de reacties!
Als je zoon advies wil, kan jij hem dat toch geven? :-)
Een wijs persoon leert meer door het stellen van een domme vraag dan een dom persoon leert van een wijs antwoord.
Ik snap het niet. Je wast al jaren voor je zoon en nu hij op zichzelf woont weet je niet meer hoe dat moet?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Het soort shirts wat je beschrijft was ik binnenstebuiten op 40 graden met een wasmiddel voor zwarte was.

Volgens mij is het onzin dat poeder beter schoon wast dan vloeibaar. Ik ben wel terug gegaan naar poeder ivm vetluis en wij gebruiken alleen Neutral ivm allergie.
advies voor je zoon: aan de flessen ruiken om zelf te bepalen wat HIJ lekker vindt ruiken

en uitsluitend lage temperaturen + vloeibaar wasmiddel is geen aanrader voor je zijn machine
Zwart. 40 graden. Merk: Denkt Mit (Duits merk).

Ik draag ook alleen zwart (dan weer niet hetzelfde als jouw zoon) en dit werkt voor mij perfect.
Waar zit de any-key?
Dat soort kleren was ik altijd op 30 graden en dan idd met een wasmiddel speciaal voor zwarte was. Ik was sowieso nooit heter dan 40 graden.

Ik gebruik alleen maar vloeibaar wasmiddel, meestal van Robijn.

@itsme1973, als je regelmatig je wasmachine even laat draaien op 90 graden met een vaatwastablet, dan is het geen probleem om alleen vloeibaar wasmiddel te gebruiken hoor!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven