Hoe heet wassen en welk wasmiddel?
donderdag 31 oktober 2013 om 15:01
Mijn zoon woont sinds deze week op zichzelf en hij wil graag advies over zijn was. Hij draagt heel veel zwarte t shirten met opdruk van bands ( groepen die optreden ). Ik was ze meestal op 30 graden om ze mooi te houden en hij heeft er toch nog een basisshirt onder. Het word zowieso met een black wasmiddel gewassen. Maar misschien is 40 gr. net even wat hygiënischer. Is er iemand die ook vaak van deze shirts moet uitwassen en op welke temp. was je het dan.
nog een vraag: ik ben even benieuwd naar jullie meningen wat betreft de witte was. ik heb wel eens gelezen dat met een poeder je was beter schoon maakt, dan met een vloeibaar wasmiddel.
ik gebruik zelf allebei en ik vind het met vloeibaar vaak lekkerder ruiken
Ben ook wel benieuwd welke merken jullie gebruiken, omdat ik zelf verschillende merken gebruik.
Alvast bedankt voor de reacties!
nog een vraag: ik ben even benieuwd naar jullie meningen wat betreft de witte was. ik heb wel eens gelezen dat met een poeder je was beter schoon maakt, dan met een vloeibaar wasmiddel.
ik gebruik zelf allebei en ik vind het met vloeibaar vaak lekkerder ruiken
Ben ook wel benieuwd welke merken jullie gebruiken, omdat ik zelf verschillende merken gebruik.
Alvast bedankt voor de reacties!
donderdag 31 oktober 2013 om 15:25
donderdag 31 oktober 2013 om 16:34
Dat soort kleren was ik altijd op 30 graden en dan idd met een wasmiddel speciaal voor zwarte was. Ik was sowieso nooit heter dan 40 graden.
Ik gebruik alleen maar vloeibaar wasmiddel, meestal van Robijn.
@itsme1973, als je regelmatig je wasmachine even laat draaien op 90 graden met een vaatwastablet, dan is het geen probleem om alleen vloeibaar wasmiddel te gebruiken hoor!
Ik gebruik alleen maar vloeibaar wasmiddel, meestal van Robijn.
@itsme1973, als je regelmatig je wasmachine even laat draaien op 90 graden met een vaatwastablet, dan is het geen probleem om alleen vloeibaar wasmiddel te gebruiken hoor!