hoe vind je iets terug????

31-08-2010 10:48 159 berichten
Alle reacties Link kopieren
AAAARGGG!!!! Ik ben echt een oen... Ik ben al bijna een jaar een armband kwijt (grote emotionele waarde) en ik weet gewoon niet waar ik dat kreng heb opgeruimd.

Het probleem is dat ik:

a) weet dat hij opgeruimd is (en niet weggegooid enz)

b) ik hem dus allang terug had moeten vinden (want hele huis op de kop gezet

c) ik hem ergens heb gelegd met de woorden "nu maar niet vergeten dat hij hier ligt" (dus wel vergeten....)

d) hij niet op een plek ligt die vatbaar is voor verplaatsen/jatten/weggooien (want daar heb ik natuurlijk over nagedacht toen ik hem 'veilig' opborg......)

Heeft iemand suggesties voor domme-plekken-waar-je-iets-waardevols-neerlegt-zodat-je-het-nooit-meer-terugvindt?????
Bij een mooie jurk/hoed in de buurt?

Met de gedachte; als ik ooit die jurk aantrek passen die sieraden erbij?
Hoe meer ik type hoemeer ik de hele zolder op de kop wil zetten....(dan moet iemand me na een dag wel komen uitgraven vrees ik)

Ik weet ook nog wel een doos met foto's...daar ga ik ook nog kijken.
In de hoes waar een jurk/colbert inzit, onderin?
@ janna die hoes om een colbert dacht ik dus ook (meestal vis ik er een aantal setje manchetknopen uit haha), maar ik keek in de kanst en nu zijn die hoezen dus van de colberts af!!!! (waarschijnlijk met de gedaachte dat daar toch vanalles in rondslingert...)
Heb je nog een doos met zomer of winter kleding die je dit jaar niet uitgepakt hebt?

(ik ben ook heel erg hoor, ik ben mijn jas kwijtgeraakt waar mijn trouwring in mijn binnenzak zat. Ook even weggestopt ivm kans op beschadiging)
Ik bel altijd m'n moeder, niet dat zij weet waar het ligt, maar op één of andere manier laat ze me dan blijkbaar op een andere manier nadenken of kijken en vind ik het een stuk sneller terug dit kan btw ook wel werken met een goede vriendin (mam is zelf ook weleens wat kwijt ) of misschien wel met het viva-forum
Heb je geen grote BIMBAM in huis (zo'n grote staande/hang klok)...dat je het daar in gelegd hebt?

Ooh en als je toch bezig bent, ik ben al 3 weken de snoeptrommel vol snoep kwijt, als je 'm vindt hoor ik het graag!
@ladylovebug: ik vrees dat die doos met snoep al op is

@maja: ik heb vier verhuisdozen met oude/winter/toen-ik-dunner-was kleding, daar ligt hij in elk geval niet, want in mijn laatste poging de zolder te fatsoeneren heb ik die helemaal netje uitgezocht, opgevouwen (en zelfs wat weggegooid)
Ja zei ik ook al, voorraadpotten in een keukenkastje. Iets waar je bijna nooit komt.

Heb je nog een servieskast waarvan je het servies alleen met kerst gebruikt? Kijk dan in de theepot.

Ik had net nog iets maar ben het kwijt.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Ik herken het! Ben ook al ruim een jaar (denk ik) mijn horloge kwijt.. en die is voor mij ook zoooo belangrijk en onvervangbaar!

Nu weet ik niet wanneer ik hem voor het laatst hem om gehad..

en dus ook niet of ik hem ooit in de sportschool heb laten slingeren? Kan het mij niet voorstellen... want was er zoooo zuinig op!

1x in de zoveel tijd, krijg ik ineens een aanval en wil ik dat ding vinden.. Maar tot op heden nog niks gevonden..

Zei laatst al tegen een bekende.. wanneer ik ooit ga verhuizen dan vind ik hem weer.
quote:Artio schreef op 31 augustus 2010 @ 11:21:

@ alle lieverds die denken dat ik maar 1 mandje met prullen heb......was het maar zo...ik heb wel dertig mandejs/vaasje/doosjes (al dan niet op zolder)

Ik ben niet erg netjes, maar vindt altijd alles terug....

Heb laatste de hele slaapkamer leeggehaald, opnieuw ingericht (en meteen gezocht) Niet gevonden

Rommelhok leeggehaald, opnieuw ingedeeld, niet gevonden

MEterkast idem dito

Mediakast in de huiskamer idemdito

Boekenkast idem dito

Kledingkast idem dito

(Wow heb nog best veel opgeruimd...zou je nu ook niet zeggen haha)Ik denk dat jouw vriend ze heeft. En ze pas terug geeft als je alle kamers\kasten\mandjes hebt opgeruimd
Wij hebben allemaal last van Jouw stemmingswisselingen !
quote:mylenevalerie schreef op 31 augustus 2010 @ 11:39:

Ja zei ik ook al, voorraadpotten in een keukenkastje. Iets waar je bijna nooit komt.

Heb je nog een servieskast waarvan je het servies alleen met kerst gebruikt? Kijk dan in de theepot.

Ik had net nog iets maar ben het kwijt.HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAH
@boro...breng hem maar niet op ideeen... hij vindt mijn huishoudelijke kwaliteiten al niet echt jedat....
quote:Artio schreef op 31 augustus 2010 @ 11:42:

@boro...breng hem maar niet op ideeen... hij vindt mijn huishoudelijke kwaliteiten al niet echt jedat....

Dat bedoel ik

Wel klote zeg ! Ik heb het ook wel eens gehad. Maanden later vond ik het terug in mijn la met bollen wol e.d.
Wij hebben allemaal last van Jouw stemmingswisselingen !
Heel stom; gewoon in je handtas/aktetas, in een apart vakje?
Ik denk ook onderin een staande klok ofzo.

Of in een (binnen)zak van een bijzonder kledingstuk.

Of in het sleutelkastje

En niet alleenkijken in de kast he, maar ook voelen, natuurlijk ook over dat hoge schapje...
Is het mogelijk dat het bij de geiser/verwarmingsketel ligt? Die staat meestal ook afgeschermd in een hokje.
Ik zou vanaf nu gewoon elke dag 15 minuten zoeken en dan echt helemaal overnieuw beginnen. Dus toch maar weer de lade doorzoeken die je al 10x hebt bekeken. Als je langere tijd achter elkaar zoekt, heb je kans dat je dingen over het hoofd ziet.

Beetje foute suggestie; aangezien er gedoe in de familie is over de armband, is er misschien een mogelijkheid dat een familielid de armband achterover heeft gedrukt?
Net gecheckt: hij ligt niet in het onstabiele keukenkastje

@tataa: ik ben er ook al bijna een jaar van overtuigd dat hij op een schapje ligt in de kledingkast....probleem is dat elke keer als ik ga kijken er achter kom dat er op die plek helemaal geen schapje zit....
@sugarbaby: ik denk niet dat iemand zich een baan weet te vinden in mijn doolhof van 'logische opbergplekken' , dus familie verdenkt ik er niet van....

we hebben trouwens (helaas, want zo mooi) geen staande klok
Er zit wel een handigheidje verborgen in het kwijt zijn van die armband. Als de familie er achter komt dat ie weg is, valt er geen ruzie meer over te maken ook.
Heb je 'm niet gewoon om :-)
@cateutje: behalve met mij, want ik ben hem kwijtgeraakt hahaha
Misschien had je de avond dat je het opborg, teveel sliechte misdaadfilms gezien en ligt het in de lamp (als je zo'n schaalvormige lamp hebt) of in het waterreservoir van de wc. Diamanten liggen in de film altijd in de vissenkom, dus misschien bij/in (het voer van) de huisdieren
TO, ik denk dat je er niet onderuit komt om dus toch die zolder goed en systematisch op te ruimen. Nogal dikke kans dat hij daar ergens in 1 van die vele dozen zit. Is ook wel heel bevredigend hoor, om dat allemaal goed op te ruimen. En je gaat gegarandeerd meer terug vinden dan die armband en ook nog allemaal spullen die je zelf niet meer wilt, maar waar je anderen blij mee maakt of die je kunt verkopen of naar de kringloop brengen.

Succes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven