hoe vind je iets terug????

31-08-2010 10:48 159 berichten
Alle reacties Link kopieren
AAAARGGG!!!! Ik ben echt een oen... Ik ben al bijna een jaar een armband kwijt (grote emotionele waarde) en ik weet gewoon niet waar ik dat kreng heb opgeruimd.

Het probleem is dat ik:

a) weet dat hij opgeruimd is (en niet weggegooid enz)

b) ik hem dus allang terug had moeten vinden (want hele huis op de kop gezet

c) ik hem ergens heb gelegd met de woorden "nu maar niet vergeten dat hij hier ligt" (dus wel vergeten....)

d) hij niet op een plek ligt die vatbaar is voor verplaatsen/jatten/weggooien (want daar heb ik natuurlijk over nagedacht toen ik hem 'veilig' opborg......)

Heeft iemand suggesties voor domme-plekken-waar-je-iets-waardevols-neerlegt-zodat-je-het-nooit-meer-terugvindt?????
heeeeiii ik ben mijn armbandje verloren van mijn beste vriendin, ze had het mij gegeven toen we een avond iets leuks deden. ze heeft het zelf ge fingerhaakt, het was niet van veel waarde maar voor mij was het wel super belangrijk, ik voelde mij beschermd door haar als ik het bandje om had, ik ben hem nu al 1 dag kwijt!!! (ik weet dat het niet heel veel is maar ik wil echt niet zonder slapen!!!!!!) desnoods blijf ik de hele nacht door zoeken! heeft iemand nog goede tips om te helpen met zoeken graag!

veel liefs, meisje die niet zonder kan...

ps. ik hou van mijn vriendin
armbandjeszoeker
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Ben je al 24 uur wakker dan?
Tja.....

(nu ben ik eigenlijk wel benieuwd of de originele To haar sieraden ooit nog terug heeft gevonden, maar ik zag net met het loepje dat haar laatste bericht al meer dan een jaar geleden was, dus dat zullen we waarschijnlijk nooit weten)
+1
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Heb ook eens zoiets gehad: gouden armband, waarvan ik dacht, Nu opruimen anders gaat hij met het oud papier mee (lag op een stapel kranten) Dag later: nergens kunnen vinden, ook niet bij het oud papier. Heeft minstens een jaar geduurd voor ik in mijn sieradenkistje eens in een soort zakje, bevestigd tegen het deksel,keek. Daar zat hij, en ik heb nog geen idee hoe hij daar gekomen is, kon me absoluut niet herinneren dat ik hem meteen op de goede (nou ja) plek had gelegd
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:flapsieflopsie schreef op 15 november 2014 @ 23:22:

heeeeiii ik ben mijn armbandje verloren van mijn beste vriendin, ze had het mij gegeven toen we een avond iets leuks deden. ze heeft het zelf ge fingerhaakt, het was niet van veel waarde maar voor mij was het wel super belangrijk, ik voelde mij beschermd door haar als ik het bandje om had, ik ben hem nu al 1 dag kwijt!!! (ik weet dat het niet heel veel is maar ik wil echt niet zonder slapen!!!!!!) desnoods blijf ik de hele nacht door zoeken! heeft iemand nog goede tips om te helpen met zoeken graag!

veel liefs, meisje die niet zonder kan...

ps. ik hou van mijn vriendin

Kijk eens in de wasmand, misschien is het met kleding uitdoen losgeschoten en ergens in je mouw blijven hangen.

Maar eigenlijk denk ik dat als het een vingerhaaksel is, het gewoon versleten is en het ergens gewoon losgelaten heeft, dus nu onvindbaar/opgeveegd/weggewaaid is

Kennis van me zei trouwens altijd: Ik zoek nooit als ik iets kwijt ben want A het is echt weg en dan vind ik het toch niet of B Het is ergens in huis en dan kom ik het wel weer een keer tegen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Als jij mijn bril vindt (ben ´m al een jaar kwijt), vertel ik jou waar je armband ligt. Deal?
In het doosje bij een ander sieraad. In een kaartendoosje, in het nachtkastje bij iets anders in gedaan.

Een vakantie toilettas die je anders nooit gebruikt. Een vakje ergens achter in je portemonnee.

Probeer je de situatie beter te herinneren dat je zei dat je het niet vergeten mocht.

Succes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven